10 ابزار برتر بازی هوش مصنوعی در سال 2023

33
0
ابزار برتر بازی هوش مصنوعی

از آنجایی که فناوری‌ها نوآورانه‌تر می‌شوند و منابع بازی قدرتمندتر و هوشمندتر می‌شوند، این امر مرزهای امکان‌پذیر در دنیای بازی را جابجا کرده است. و یکی از مواردی که نقش مهمی در دنیای بازی ها داشته است، هوش مصنوعی در بازی است. ابزار برتر بازی هوش مصنوعی را در ادامه معرفی کرده ایم.

هوش مصنوعی (AI) یا هوش مصنوعی ( artificial intelligence) اهمیت فزاینده‌ای پیدا کرده است تا جایی که توسعه‌دهندگان بازی اکنون می‌توانند دنیایی همه‌جانبه و هوشمند ایجاد کنند که بسیار بهتر از گذشته با اقدامات بازیکن واکنش نشان می‌دهند و تطبیق می‌دهند.

ابزار برتر بازی هوش مصنوعی GGPredict

درباره

اگر از طرفداران CS: GO یا Counter-Strike: Global Offensive، یک عنوان انقلابی آنلاین FPS هستید، این بهترین ابزار بازی هوش مصنوعی است که به شما کمک می کند مهارت خود را به سطح بعدی ارتقا دهید. این ابزار هوش مصنوعی برای ارتقای مهارت های تیراندازی، دقت و غیره با ارائه تمرین های آموزشی مبتنی بر هوش مصنوعی طراحی شده است. این معمولا کمتر از 30 دقیقه طول می کشد. به عنوان یک ابزار بسیار محبوب، این ابزار دارای ویژگی های مختلفی است.

ویژگی های کلیدی

. برنامه های آموزشی شخصی: این ابزار برنامه های آموزشی شخصی سازی شده را بر اساس پیشرفت شما ارائه می دهد. عوامل مختلفی مانند نقش های تیمی، مجموعه مهارت ها و غیره همگی هنگام تهیه برنامه آموزشی در نظر گرفته می شوند.

. نقشه‌های آموزشی سفارشی: چندین نقشه تمرینی در دسترس هستند که کاربران می‌توانند مهارت‌های خاصی را تمرین کنند و بازی خود را بهبود بخشند.

. سرورهای آموزشی: کاربران می توانند با آموزش روی سرورهای سفارشی GGPredict، پیشرفت خود را به صورت لحظه ای محاسبه کنند.

قیمت گذاری: GGPredict هم در طرح اشتراک و هم در طرح پرداخت یکبار در دسترس است.

. برنامه 6 ماهه: 4.00 دلار در هر ماه

مبلغ کل: 24 دلار

. طرح 1 ماهه: 5.00 دلار در هر ماه

مبلغ کل: 5 دلار

. برنامه 6 ماهه: 4.50 دلار در هر ماه

مبلغ کل: 27 دلار (پرداخت یکباره)

ابزار برتر بازی هوش مصنوعی Unity

درباره

بهترین پلتفرم توسعه بلادرنگ جهان، Unity یک اکوسیستم قوی است که به گونه ای طراحی شده است که موفقیت شما را به راحتی ممکن کند. به عنوان یکی از برترین هوش مصنوعی در ابزارهای بازی، یونیتی در صنایع مختلفی مانند بازی، معماری، خودروسازی، فیلم و غیره استفاده می شود.

ویژگی های کلیدی

. بدون حق امتیاز: پس از خرید منابع، همه چیز را بدون هزینه اضافی نگه می دارید.

. Unity Learn: جلسات زنده نوآورانه و بیش از 750 ساعت محتوای آموزشی بر اساس تقاضا برای بهبود مهارت های توسعه شما.

. فروشگاه دارایی: به یک کاتالوگ در حال رشد از دارایی ها و ابزارهای رایگان و پولی دسترسی پیدا کنید.

قیمت گذاری:

یونیتی در طیف گسترده ای از طرح ها برای صنایع موجود است.

. Unity Pro :185 دلار در ماه برای هر صندلی

. Unity Enterprise: قیمت گذاری سفارشی

. Unity Industrial Collection (مجموعه صنعتی یونیتی): 2950 دلار در سال برای هر صندلی

. Unity Plus (یونیتی پلاس): 40 دلار در ماه برای هر صندلی

. Unity Personal: رایگان

. Unity Student: رایگان

. Scenario

درباره

ابزار بازی هوش مصنوعی ضروری برای همه توسعه دهندگان بازی های ویدیویی. با Scenario، توسعه‌دهندگان می‌توانند دارایی‌های اختصاصی با کیفیت بالا، سازگار با سبک و با استفاده از فناوری هوش مصنوعی برای بازی‌ها ایجاد کنند. در عرض چند دقیقه، کاربران به راحتی می توانند با انتخاب مدل های بصری مناسب و آموزش مدل های سفارشی هوش مصنوعی، دارایی های هنری دیجیتالی ایجاد کنند.

ویژگی های کلیدی

Scenario تنها پلتفرم GenAI و کاربرد هوش مصنوعی در بازی است که اجازه می دهد:

. کاربران برای ایجاد یک یا صدها ژنراتور سفارشی

. نتایج سازگار با سبک، متناسب با جهت‌های هنری خاص کاربران ایجاد کنید.

. دسترسی از طریق مرورگر وب، برنامه تلفن همراه یا API

. تولید محتوای با کیفیت با سرعت بیشتر

. استفاده از داده‌های کاربر و در نتیجه مقابله با خطرات IP و انطباق

قیمت گذاری: قیمت گذاری یا طرح ها در وب سایت آنها به روز نمی شود، با این حال، کاربران می توانند از طریق تماس با آنها بدانند.

ابزار برتر بازی هوش مصنوعی Inworld

درباره

با پلتفرم هوش مصنوعی Inworld، می توانید رفتارهای پیچیده هوش مصنوعی را در شخصیت های غیرقابل بازی (NPC) بگنجانید. این می تواند شامل دیالوگ های بدون اسکریپت در بازی ها و رسانه های بلادرنگ باشد. با استفاده از دستورات متن به کاراکتر، توسعه‌دهندگان می‌توانند شخصیت‌های منحصربه‌فردی را برای شخصیت‌های خود ایجاد کنند که آنها را قادر می‌سازد با دیگر شخصیت‌های NPC مانند انسان‌ها تعامل داشته باشند.

ویژگی های کلیدی

. مجازی سازی

. بهینه سازی هوش مصنوعی

. ویرایش زمان واقعی

قیمت‌گذاری: قیمت‌گذاری Inworld در طرح‌های Freemium، اشتراک و مبتنی بر قیمت در دسترس است.

. رایگان: 0 دلار

. شروع: 10 دلار در ماه

. حرفه ای: 25 دلار در ماه

. راه اندازی: سفارشی

. Booom.ai

درباره

این یکی برای دوستداران مسابقه ساخته شده است. Booom.ai به کاربران این امکان را می دهد که در هر موضوعی که توسط کاربران ایجاد می شود، یک بازی امتحانی انجام دهند. به نظر سرگرم کننده است، نه؟ اگر موضوعی در ذهن دارید، اجازه دهید هوش مصنوعی یک بازی 10 دوری هیجان انگیز را برای شما تولید کند. می توانید به تک نفره پاسخ دهید یا با دوستان خود بازی کنید و ببینید چه کسی بر بازی مسلط است.

ویژگی های کلیدی

. ویژگی ایجاد اتاق (Room creation feature): این به کاربران امکان می‌دهد یک اتاق سفارشی ایجاد کنند، کد را به اشتراک بگذارند و با ۲ تا ۵ دوست بازی کنند.

قیمت گذاری: هیچ برنامه قیمتی برای این ابزار وجود ندارد، بنابراین استفاده از آن رایگان است.

ابزار برتر بازی هوش مصنوعی Ludo

درباره

طراحی بازی را با Ludo بسیار آسان کنید. این بازی هوش مصنوعی شامل یک تولید کننده تصویر، ایده پرداز بازی و تولید کننده عناصر بازی است. کاربران می توانند بینش ها، روندها و تحقیقات بازی را برای پروژه بعدی بازی های ویدیویی خود دنبال کنند.

ویژگی های کلیدی

. با فشار دادن یک دکمه، مفاهیم بازی نوآورانه را ایجاد کنید

. روندهای روزانه به روز بازار که در صنعت بازی اتفاق می افتد را دریافت کنید

. کاهش زمان طراحی بازی تا 50 درصد

قیمت گذاری

Ludo در برنامه های ماهانه و سالانه برنامه های ماهانه در دسترس است

. طرح پایه: رایگان

. Indie: 20 دلار در ماه

. استودیو: 300 دلار در ماه

برنامه های سالانه

. طرح پایه: رایگان

. Indie: 15 دلار در ماه

. استودیو: 250 دلار در ماه

. AI Puzzles

درباره

همه ما عاشق پازل هستیم، اینطور نیست؟ اما اگر بتوانید پازلی را که کاملاً از ابتدا توسط هوش مصنوعی طراحی شده است بخرید و بازی کنید چطور؟ با پازل های هوش مصنوعی (AI Puzzles)، اکنون این امکان وجود دارد. به جای یک ابزار توسعه وب، این یک وب سایت تجارت الکترونیکی است که طیف گسترده ای از پازل ها را در مورد موضوعات و مفاهیم مختلف ارائه می دهد، مورد دلخواه خود را انتخاب کرده و شروع به حل کنید.

قیمت گذاری

پازل های هوش مصنوعی برای خرید از 31.50 دلار شروع می شود. کاربران با عضویت می توانند از پیشنهادات و اخبار مختلف مطلع شوند.

. Pixelicious

درباره

آیا می خواهید برای بازی یا هنر خود که به تازگی در حال توسعه است، هنر پیکسل تولید کنید؟ Pixelicious مبدل آنلاین تصویر به پیکسل به کاربران اجازه می دهد تا با آپلود تصاویر خود و تبدیل آنها، هنر پیکسل تولید کنند. این دارایی های تولید شده را می توان برای توسعه بازی استفاده کرد.

ویژگی های کلیدی

. آپلود و دانلود سریع نتیجه آسان است

قیمت گذاری

از آنجایی که این یک ابزار آنلاین است، هیچ برنامه اختصاصی وجود ندارد و رایگان است. کاربران در هنگام آپلود تصاویر نیازی به ثبت نام ندارند.

ابزار برتر بازی هوش مصنوعی In3D

درباره

آیا عاشق ایجاد آواتارهای سه بعدی واقعی بر اساس افراد واقعی هستید؟ همین امروز با In3D شروع کنید. با استفاده از گوشی هوشمند خود، افراد را در عرض چند دقیقه به آواتارهای واقعی و قابل تنظیم تبدیل کنید. به عنوان یکی از کاربردهای هوش مصنوعی در بازی، می توانید از این آواتارهای سه بعدی جدید تولید شده برای متاورس، بازی ویدیویی یا برنامه موبایل خود استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی

. آسان برای متحرک سازی: با انیمیشن های مختلف از پیش ساخته شده در دسترس شما، کاربران می توانند آواتارهای خود را به راحتی متحرک کنند. به غیر از انیمیشن سازی، کاربران می توانند آواتارها را در AR به اشتراک بگذارند و ضبط کنند.

. قابلیت ادغام در محصولات کاربر: این پلتفرم امکان انتقال آواتارهای تولید شده را به هر محیطی فراهم می کند. این برنامه از وارد کننده SDK in3D برای وارد کردن آواتارها به Unity و Unreal Engine پشتیبانی می کند

قیمت گذاری

In3D به عنوان یک طرح freemium در دسترس است و بنابراین برنامه ها از 100 دلار در هر تست شروع می شوند.

ابزار برتر بازی هوش مصنوعی نتیجه

استفاده از هوش مصنوعی در بازی با ارائه تجربیات پیشرفته بازی و فرصت های جدید برای توسعه بازی، صنعت بازی را متحول کرده است. با تقاضای روزافزون برای گیم پلی هوشمند و واقع گرایانه، ابزارهای بازی هوش مصنوعی به بخش مهمی از روند توسعه بازی تبدیل شده اند. با پیشرفت فناوری، ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ابزارهای بازی هوش مصنوعی پیچیده‌تر و خلاقانه‌تر در سال‌های آینده توسعه داده شوند و صنعت بازی را شکل دهند. برداشت شما در این مورد چیست؟

برای چنین وبلاگ‌هایی، با GTECH ارتباط برقرار کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس