10 انیمه عاشقانه و عجیب

309
0
انیمه عاشقانه

با تعویض بدن و تغییرات حیوانات در ترکیب، این انیمه های عاشقانه بسیار عجیب هستند. انیمه عاشقانه را در ادامه معرفی کرده ایم.

انیمه‌های عاشقانه تمایل دارند پیچیده‌ترین موقعیت‌ها را برای شخصیت‌هایش ایجاد کنند تا از با هم بودن آن‌ها جلوگیری کنند یا برای القای درگیری، سوءتفاهم ایجاد کنند. با این حال، برخی از انیمه های عاشقانه از این هم فراتر می روند و سناریوهای مضحک فزاینده ای را برای ایجاد تنش اضافه می کنند.

برخی از عجیب‌ترین انیمه‌های عاشقانه شامل عناصر فراطبیعی مانند تعویض بدن و تبدیل شدن به حیوانات هستند. دیگران به سادگی شامل شخصیت هایی با علایق بسیار خاص هستند که دیگران آن را عجیب می دانند.

10.او را ببوس، نه من یک قهرمان بی‌علاقه دارم

Kiss Him, Not Me یک انیمه منحصر به فرد حرمسرا معکوس است که در آن شخصیت اصلی، Kae Serinuma، نمی خواهد با هیچ یک از خواستگارانش کاری نداشته باشد. درعوض، او ترجیح می‌دهد در مورد علاقه‌های متحرک و داستان‌های عاشقانه پسرانش حنایی کند. سرینوما حتی وقتی دوست زنش وارد معرکه می شود، نظرش تغییر نمی کند. اگرچه چهار همکلاسی او تمام تلاش خود را می کنند، اما سرینوما ترجیح می دهد به جای آن با یکدیگر قرار بگذارند.

این انیمه، اگرچه قدیمی است، اما همچنان یک داستان طنز پر از ارجاعات دیگر انیمه و هیجین های عاشقانه است. تلاش‌هایی که پسران برای تحت تأثیر قرار دادن سرینوما انجام می‌دهند، حد و مرزی ندارند، همانطور که عشق او به بی‌ال‌بی‌ال غیرقابل حل به نظر می‌رسد.

9. عشق، چونیبیو و سایر هذیان ها سرگرمی های طاقچه را در بر می گیرد

عشق، چونبیو و توهمات دیگر داستانی است درباره عاشق شدن دو اوتاکو. یوتا توگاشی معتقد است که روزهای سخت دوران راهنمایی او پشت سر گذاشته است تا اینکه با دختری به نام ریککا تاکاناشی – چونیبیو (کسی که فکر می‌کند قدرت‌های ویژه‌ای دارند) آشنا می‌شود. این دو وارد یک رابطه عجیب اما دلچسب می شوند که در آن ریکا مجبور می شود با واقعیت روبرو شود و یوتا گذشته خود را می پذیرد.

این انیمه به دنیای عجیب دبیرستانی های اوتاکو می پردازد که به شدت با شخصیت هایی که دوست دارند همذات پنداری می کنند. با این حال، این یک انیمه لذت بخش است که به مخاطبان اهمیت پذیرش هر قسمت از خود را می آموزد.

8. زندگی بعدی من به عنوان یک شرور: همه مسیرها منجر به عذاب می شوند!! آیا همه به دنبال کاتارینا هستند

زندگی بعدی من به عنوان یک شرور: همه مسیرها منجر به عذاب می شوند!! یک انیمه سبک حرمسرا معکوس در مورد یک دبیرستانی ژاپنی است که تبهکار بازی مورد علاقه خود Otome می شود. کاتارینا از ترس ایجاد یک پایان بد در جایی که شخصیتش می میرد، تمام تلاش خود را می کند تا برای ورود قهرمان داستان و بهترین سناریوی نهایی او – تبعید – آماده شود.

برخلاف بسیاری از حرمسراهای معکوس، به جای نرها، هر شخصیتی برای دستیابی کاتارینا رقابت می کند. این باعث می شود بسیاری از موقعیت های انشعاب جانبی ایجاد شود که هرگز باعث خنده مخاطبان نمی شود.

7. راسکال خواب دختر خرگوش را نمی بیند سنپای به مشکلات نوجوانان می پردازد

راسكال خواب دختر اسم حیوان دست اموز را نمی بیند سنپای ساکوتا آساگاوا را دنبال می كند و به مای ساكوراجیما و سایر دخترانی كه به سندرم فراطبیعی نوجوان مبتلا شده اند كمك می كند. به امید فرار از مشکلات خود، دختران شروع به تجسم فیزیکی عمیق ترین خواسته های خود می کنند – تا تاثیر فاجعه باری داشته باشند. خوشبختانه، ساکوتا از این سندرم مصون است و به دختران کمک می کند تا بر تردیدهای خود در مورد خود غلبه کنند.

این انیمه نمایشی صمیمانه درباره مشکلات بسیاری است که نوجوانان با آن روبرو هستند و احساسات تلفاتی بر آنها وارد می شود. اگرچه روش‌هایی که دختران نگرانی‌های خود را نشان می‌دهند عجیب و ناراحت‌کننده است، اما در نهایت به آنها کمک می‌کنند تا احساسات خود را بهتر درک کنند.

6. سبد میوه ها عاشقانه را با زودیاک ترکیب می کند

Fruits Basket یکی دیگر از انیمه های عاشقانه ماوراء طبیعی است که سیزده حیوان زودیاک را درگیر می کند. سیزده نفر از خانواده سوما نفرین شده اند که وقتی توسط جنس مخالف در آغوش گرفته می شوند تبدیل به حیوان زودیاک شوند. متأسفانه، راز آنها به طور ناخواسته توسط یک دختر جوان کشف می شود که او توسط خانواده گرفته می شود.

اگرچه مقدمه عجیب است، اما این انیمه مملو از لحظات دلخراش و توصیه های دردناک است که می تواند در بیشتر روابط اعمال شود. بسیاری از چیزهای شوم در زیر سطح Sohmas نهفته است، اما آنها خوشبختانه Tohru Honda دارند تا آنها را در راه خروج از وجود ظالمانه خود راهنمایی کند.

5. Yamada-kun And The Seven Witches با یک بوسه شروع می شود

Yamada-kun and the Seven Witches داستان عجیب هفت جادوگر دبیرستان سوزاکو است. ریو یامادا به طور تصادفی با یکی از این دختران جادویی به نام اورارا شیرایشی برخورد می کند و متوجه می شود که در صورت بوسیدن می توانند بدن خود را تغییر دهند. سپس دوستان به این جفت می‌پیوندند و هر هفت جادوگر دبیرستانی را که هر کدام قدرت متفاوتی دارند، جستجو می‌کنند.

این انیمه عاشقانه سرگرم کننده اما عجیب و غریب دارای شخصیت های عالی و یک قهرمان دوست داشتنی است. اگرچه روشی که آنها با آن قدرت های خود را کشف می کنند ایده آل نیست، اما هنوز یک نمایش عالی با خنده های فراوان و لحظات بسیار صمیمانه است.

4. ضربان فرشته قلب مخاطبان را می شکند

یوزورو اوتوناشی تنها هفده سال دارد که خود را در یک زندگی پس از مرگ عجیب می بیند. هیچ دروازه مرواریدی یا شهرهای ابر مانند وجود ندارد – فقط دبیرستانی است که ارواح هنوز در آن تحصیل می کنند. با این حال، هنگامی که گروهی از شورشیان اوتوناشی را تحت بال خود می گیرند تا با رئیس شورای دانش آموزی خود مبارزه کنند، او شروع به زیر سوال بردن حقیقت پشت دشمن خود می کند.

آنجل بیتز هم خنده دار و هم غم انگیز است. تلاش‌های بیهوده و بیهوده مقاومت، بی‌دردسر کمدی هستند، در حالی که واقعیت مرگ همه دانش‌آموزان یادآوری خردکننده‌ای است که چرا آنها در زندگی پس از مرگ هستند. گرچه صحنه عجیبی دارد، اما Angel Beats نمایشی است که هرگز در برانگیختن احساسات شدید مخاطبانش کوتاهی نمی کند.

3. Darling In The FranXX یک انیمه غیر متعارف Mecha است

«عزیز در FranXX» داستانی آینده‌نگر درباره نوجوانانی است که در حال خلبانی ماشین‌ها برای شکست دادن دشمنان معروف به Klaxosaurs هستند. با این حال، فقط جفت های دختر و پسر در برابر جانوران موثر هستند. با این دانش، هیرو و دوستانش برای شکست دادن دشمن تلاش می کنند.

این انیمه بالغ نه تنها از نظر مقدمه، بلکه ژانر آن نیز عجیب است. بیشتر انیمه‌های مکانیکی به خاطر خطوط داستانی رمانتیک‌شان شناخته نمی‌شوند، با این حال هیرو و اسرارآمیز Zero Two در کنار هم قرار می‌گیرند تا به یک تیم شکست ناپذیر تبدیل شوند. اگرچه پایان بندی بی‌درخشش است، اما جرقه‌های بین Hiro و Zero Two باعث می‌شود این سریال ارزش دیدن داشته باشد.

2. Beastars در دنیای حیوانات می گذرد

Beastars به ​​خاطر شخصیت های حیوانی انسان نما عجیب است. دانش‌آموزان آکادمی چریتون باید با هم زندگی کنند و یاد بگیرند تا یاد بگیرند که چگونه به عنوان گیاه‌خوار و گوشتخوار در دنیای واقعی همزیستی کنند. با این حال، هنگامی که یک دانشجو یک شب در محوطه دانشگاه بلعیده می شود، شیوه زندگی آنها تهدید می شود.

این حادثه همه را به خطر می اندازد، از جمله قهرمان، لگوشی که کاملاً راضی است که سرش را پایین نگه دارد، تا زمانی که او نیز به شدت احساس گرسنگی می کند که به سختی می تواند کنترل کند. وحشت بدن و موضوعات اولیه در ابتدا نمی‌توانند برای یک داستان عاشقانه مناسب باشند، اما Beastars موفق می‌شود یک رابطه عاشقانه شگفت‌انگیز در هسته خود داشته باشد.

1.روزهای میدوری دو نفر را با هم می آورد

Midori Days یکی از عجیب ترین انیمه های عاشقانه است. سیجی ساوامورا به خاطر دست راست قوی خود بدنام است. با این حال، وقتی یک روز صبح از خواب بیدار می شود و می بیند که دستش با نسخه کوچکی از میدوری کاسوگانو جایگزین شده است، همه چیز پیچیده تر می شود. در حالی که این زوج سعی می کنند بفهمند چگونه خودشان را جدا کنند، میدوری از این موقعیت استفاده می کند تا در نهایت به احساسات دیرینه اش نسبت به ساوامورا اعتراف کند.

روزهای میدوری پر از سوء تفاهم ها و لحظات ناخوشایند است زیرا ساوامورا و میدوری یاد می گیرند که چگونه با یکدیگر زندگی کنند. هر چه بیشتر با هم باشند، بیشتر به احساسات واقعی خود پی می برند. انیمه عجیبی است که خوشبختانه پایان خوبی دارد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس