10 برنامه که باید همین الان در Xbox Series X|S دانلود کنید

74
0
برنامه که باید همین الان در Xbox Series X|S دانلود کنید

Xbox Series X|S خود را به مرکزی برای همه چیزهای مربوط به سرگرمی با این برنامه ها تبدیل کنید. برنامه که باید همین الان در Xbox Series X|S دانلود کنید.

Xbox Series X و S دارای بازی‌های زیادی هستند که می‌توانید با انجام آن‌ها، تمام (یا تمام) اوقات فراغت خود را از بین ببرید. در واقع آنقدر زیاد است که به راحتی می توان فراموش کرد که علاوه بر بازی، می تواند شاهکارهای بیشتری نیز انجام دهد.

ایکس ‌باکس شما می‌تواند با دانلود برخی از برنامه‌های متعدد موجود در سیستم از طریق فروشگاه مایکروسافت، به فروشگاه یک‌جا برای همه نیازهای سرگرمی‌تان تبدیل شود.

اگر از حداقل چند مورد از این برنامه ها استفاده نمی کنید، کنسول ایکس باکس شما ممکن است از پتانسیل کامل خود استفاده نکند.

1.برنامه که باید همین الان در Xbox Series X|S دانلود کنید: Spotify

یک ویژگی کمتر شناخته شده و بسیار دست کم گرفته شده که Xbox Series X|S ارائه می دهد این است که می توانید در حین بازی به Spotify گوش دهید. هیچ چیزی شبیه لیست پخش باشگاه شما برای پمپاژ خون نیست، و گاهی اوقات این دقیقاً همان چیزی است که برای به دست آوردن انرژی و اعتماد به نفس اضافی برای از بین بردن رئیسی که مدتی در آن گیر کرده اید، به این نیاز دارید.

برخی از موسیقی متن بازی های ویدیویی آنقدر خوب هستند که ارزش بردن جایزه گرمی را دارند. شما نمی خواهید آنها را غرق کنید، اما دیگران می توانند با کمی تقویت بیشتر از لیست پخش مورد علاقه شما در Spotify انجام دهند.

دانلود: Spotify Xbox (رایگان)

2. برنامه TrueAchievements

شکار جام برای بسیاری از بازیکنان به یک بخش محبوب و ضروری در بازی تبدیل شده است. اگر شما یک شکارچی دستاورد هستید، چیز زیادی نمی تواند با رضایت از رشد مجموعه غنائم پلاتین شما مقایسه شود.

Xbox در حال حاضر بیشتر دستاوردهای شما را ردیابی می کند، اما برای آن شکارچیان جایزه هاردکور، برنامه TrueAchievements جزئیات و بینش بسیار بیشتری را در مورد تمام دستاوردهای جمع آوری شده شما ارائه می دهد.

عکس

دانلود: TrueAchievements (رایگان)

3. برنامه TMX

Xbox Series X|S دارای طیف فوق‌العاده متنوعی از تم‌های پس‌زمینه است، مخصوصاً وقتی تمام تم‌های پویا و مرتبط با بازی را در نظر بگیرید. اما اگر فردی هستید که به راحتی حوصله‌تان سر می‌رود و دوست دارید اوضاع را کمی تغییر دهید، ممکن است آرزو کنید که ای کاش گزینه‌های بیشتری داشتید.

اینجاست که برنامه TMX وارد می‌شود. برنامه Theme My Xbox صدها تم مختلف و تصویر پس‌زمینه دارد که می‌توانید از آنها برای خوش‌رنگ‌تر کردن زندگی Xbox خود استفاده کنید. اگر می توانید یک تم احتمالی برای Xbox خود تصور کنید، احتمالاً در برنامه TMX است.

دانلود: TMX (رایگان)

4. A Streaming Service (or Several)

4. یک سرویس استریمینگ (یا چندین)

گاهی اوقات پس از گذراندن یک روز طولانی در محل کار، جمع آوری انرژی مورد نیاز برای انجام یک بازی ویدیویی دشوار است. اما این بدان معنا نیست که Xbox شما هنوز نمی تواند روز را نجات دهد. سرویس‌های استریم بسیار خوبی در Xbox Series X|S وجود دارد، بنابراین می‌توانید آرام بنشینید، استراحت کنید و برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را نوش جان کنید.

همه محبوب‌ترین سرویس‌های استریم را می‌توانید در کنسول پیدا کنید، مانند Netflix، Disney+، و حتی اگر انیمه را ترجیح می‌دهید، Crunchyroll.

عکس

دانلود: نتفلیکس (رایگان)

5.برنامه که باید همین الان در Xbox Series X|S دانلود کنید: YouTube

اگر ترجیح می دهید یوتیوب را به جای سرویس های استریم تماشا کنید، ایکس باکس پشت شماست. دانلود و استفاده از آن رایگان است، برخلاف سرویس‌های استریم که هزینه اشتراک ماهانه را درخواست می‌کنند، و همچنین دانش زیادی در مورد هر چیزی از نکات بازی گرفته تا نحوه تعویض باتری ماشین شما دارد.

یوتیوب منبع عالی اطلاعات است، و هنگامی که آن را در Xbox Series X|S خود دانلود کنید، ممکن است تعجب کنید که چرا قبلا این کار را انجام نداده بودید.

دانلود: یوتیوب (رایگان)

6. Twitch

نصب برنامه Twitch در Xbox Series X|S شما هم برای بینندگان و هم برای استریمرها ضروری است. برای گیمرهایی که می‌خواهند مطمئن شوند هرگز اعلان‌های Go Live پخش‌کننده مورد علاقه‌شان را از دست نمی‌دهند، دانلود برنامه Twitch تضمین می‌کند که وقتی در اواسط Fortnite هستید، صدای وزوز گوشی خود را از طرف دیگر اتاق از دست نخواهید داد.

برای استریمرها، برنامه Twitch حتی ضروری‌تر است، زیرا به شما امکان می‌دهد مستقیماً از Xbox خود پخش کنید، بدون نیاز به رایانه شخصی. حتی می‌توانید وب‌کم خود را به کنسول خود متصل کنید تا بینندگان چهره شما را از دست ندهند.

عکس

دانلود: Twitch (رایگان)

7. برنامه Home Remote

این روزها تقریباً هر چیزی در خانه های ما با ریموت کنترل می شود. از کلید برق گرفته تا کولر و حتی یخچال. دانلود برنامه Home Remote در Xbox Series X|S به شما امکان می دهد همه این دستگاه های هوشمند را از کنسول خود کنترل کنید.

چه کسی فکر می کرد روزی را ببینیم که کنسول بازی ویدیویی شما بتواند یخچال شما را کنترل کند؟ آینده واقعا الان است. Xbox Series X|S در حال حاضر دارای بسیاری از ویژگی های دست کم گرفته شده برای راحت تر کردن زندگی بازی شما است، پس چرا با تبدیل کنسول خود به یک کنترل از راه دور جهانی، زندگی خانگی خود را راحت تر نکنید؟

دانلود: Home Remote (2.99 دلار)

8.برنامه که باید همین الان در Xbox Series X|S دانلود کنید: Discord

در حالی که Discord به خودی خود برنامه ای در Xbox در دسترس ندارد، برنامه Discord همچنان می تواند به کنسول شما متصل شود و قطعاً ارزش کاوش را دارد. چت صوتی با دوستان Xbox شما بسیار عالی است، اما برنامه Discord شما می تواند شما را به هر یک از دوستان آنلاین خود، اعم از دارندگان Xbox یا غیر، متصل کند.

با اتصال برنامه Discord خود به Xbox خود، می توانید در هر زمانی که بخواهید به داشبورد خود در کنسول خود دسترسی داشته باشید. به این ترتیب، هیچ یک از چیزهای هیجان انگیزی را که در دیسکورد در حال انجام بازی در ایکس باکس خود هستند، از دست نخواهید داد.

عکس

9. Blu-ray Player

Xbox Series X|S با پخش کننده Blu-ray عرضه می شود، اما برای استفاده کامل از آن باید برنامه Blu-ray Player را دانلود کنید. اگر این همه پول اضافی را صرف توانایی پخش دیسک در ایکس باکس خود کرده اید، چرا از آن استفاده نکنید؟

اگر Xbox Series S فقط دیجیتالی دارید، این برنامه چندان مفید نخواهد بود، زیرا برای کار کردن به دیسک‌خوان نیاز دارد. درایو دیسک یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌هایی است که باید هنگام تصمیم‌گیری برای خرید Xbox Series X یا S در نظر گرفت، اما اگر عاشق تماشای فیلم‌های DVD و Blu-ray هستید، Xbox Series X برنده واضح آن است.

دانلود: Blu-ray Player (رایگان)

10. Xbox Insider Hub

اگر دوست دارید که از طرفداران ایکس باکس باشید، دانلود برنامه Xbox Insider Hub بر روی سیستم شما می تواند به شما دسترسی انحصاری به همه چیزهای مربوط به Xbox را بدهد. دانلود Xbox Insider Hub و ثبت نام برای تبدیل شدن به Xbox Insider به شما امکان دسترسی زودهنگام به ویژگی‌های جدیدی را می‌دهد که به سیستم می‌آیند و حتی خطوط ارتباطی را با توسعه‌دهندگان بازی باز می‌کند، بنابراین می‌توانید در مورد تجربه خود با بازی‌هایشان به آنها فیدبک بدهید.

عکس

اگر از طرفداران واقعی ایکس باکس هستید، چرا با تبدیل شدن به Xbox Insider و دریافت دانش انحصاری در Xbox Insider Hub آن را تقویت نکنید؟

دانلود: Xbox Insider Hub (رایگان)

با این برنامه های ضروری از Xbox Series X|S خود نهایت استفاده را ببرید

Xbox Series X و S کنسول‌های نسل بعدی باورنکردنی هستند که چیزهای بیشتری نسبت به مجموعه بازی‌های شگفت‌انگیز و گرافیک فوق‌العاده خوب خود برای ارائه دارند.

چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید از کنسول ایکس باکس خود برای آنها استفاده کنید، حتی روشن کردن چراغ های خود در سیستم امکان پذیر است. پس ادامه دهید و کشف کنید که کنسول فوق العاده شما چه کارهای دیگری می تواند انجام دهد!

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس