11 بهترین برنامه طراحی و نقاشی برای اندروید

237
0
بهترین برنامه طراحی و نقاشی برای اندروید

در این مقاله بهترین برنامه های نقاشی در اندروید را معرفی می‌کنیم که به شما امکان می دهد در تلفن یا تبلت خود نقاشی، طراحی کرده و هنر دیجیتال ایجاد کنید.

آیا می خواهید از تلفن یا تبلت اندرویدی خود برای نقاشی دیجیتال استفاده کنید؟

برنامه های نقاشی زیر در اندروید برای حرفه ای ها و آماتورها به طور یکسان در نظر گرفته شده است. برای طراحی در آنها نیازی به قلم ندارید‌.

قبل از شروع: برای نقاشی و طراحی دیجیتال در اندروید آماده شوید.

طراحی روی تبلت مانند کار با قلم و کاغذ نیست و با استفاده از قلم‌مو بسیار متفاوت است. جای تعجب نیست که استفاده از ماوس نیز کاملاً متفاوت است.

قبل از انتخاب یک برنامه باید موارد زیر را بررسی کنید:

  • آیا گوشی شما از چند نقطه لمسی پشتیبانی می کند؟
  • آیا می تواند تشخیص دهد که کف دست شما روی نمایشگر قرار گرفته است؟

اکثر برنامه های نقاشی اندروید به شما امکان استفاده از انگشتانتان را می دهند، اما قلم یک گزینه هوشمند است. برخی از تبلت های اندرویدی با قلم عرضه می شوند. به عنوان مثال، Samsung Galaxy Tab 7 دارای قلم S-Pen است که نسخه بزرگ تری از قلم سامسونگ گلکسی نوت 20 است.

یک گزینه خوب همه جانبه، قلم فعال KEKOW است که با همه تلفن ها و تبلت های اندرویدی سازگار است.

اگر بودجه شما کمتر است، قلم MEKO را در نظر بگیرید. از یک نوک قلم دیسک برای بهبود دقت استفاده می کند. به اندازه سایر قلم ها چشمگیر به نظر نمی رسد، اما یک گزینه عالی در سطح ابتدایی است.

هنگامی که برای طراحی آماده شدید، این برنامه های برتر را مقایسه کنید تا بتوانید مناسب ترین را انتخاب کنید.

1. بهترین برنامه طراحی و نقاشی برای اندروید: ibis Paint X

ibis Paint X
ibis Paint X

اگر به دنبال برنامه ای در تلفن اندرویدی هستید که به شما امکان ایجاد نقاشی های دیجیتال را می دهد، ibis Paint X یک گزینه خوب است.

دارای ابزار تثبیت کننده، خط کش ها و ماسک های برش دهنده است. یک ابزار عالی برای هنرمندانی است که علاقمند به تصویرسازی هستند.

Ibis Paint X دارای بیش از 300 براش به همراه لایه های نامحدود است که هر کدام دارای پارامترهای جداگانه هستند. وقتی کارتان تمام شد، می توانید خلاقیت خود را از این برنامه نقاشی اندروید به صورت آنلاین با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دو گزینه ممتاز در دسترس است: حذف تبلیغات و عضویت Prime. عضویت prime ویژگی های پیشرفته ای مانند فونت ها و فیلترهای جدید را اضافه می‌کند، بنابراین ارزش توجه دارد. همچنین می‌توانید کانال YouTube ibis Paint X را برای ویدیوهای آموزشی بررسی کنید.

2.بهترین برنامه طراحی و نقاشی برای اندروید: Adobe Illustrator Draw

Adobe Illustrator Draw
Adobe Illustrator Draw

توسعه دهنده معروف نرم افزار Adobe، یک برنامه طراحی رایگان به نام Adobe Illustrator Draw ارائه می دهد. این نسخه از برنامه محبوب گرافیک برداری یک رابط ساده، مکانیک های بصری و لیست ویژگی های جامع را ارائه می دهد.

با استفاده از ابزار قلم مو برای تصویر سازی مبتنی بر هنر، تصاویر به دست آمده واضح و شفاف هستند. برای بهره‌وری بیشتر، می‌توانید طرح ها یا محصولات نهایی را به طور یکپارچه به Adobe Illustrator اصلی انتقال دهید تا به کار ادامه دهید. از لایه بندی گرفته تا طراحی و نقاشی، این برنامه طراحی اندروید همه چیز را دارد.

3. ArtFlow

ArtFlow
ArtFlow

Artflow با داشتن چندین براش و ویژگی های درون برنامه ای، یکی از بهترین برنامه های طراحی اندروید است. از آن برای بازی کردن یا خلق آثار هنری استفاده کنید.

گزینه رایگان فقط به شما امکان می دهد آثار خود را به صورت JPEG یا PNG ذخیره کنید. با این حال، نسخه Pro اجازه استفاده از فرمت PSD را می دهد، بنابراین می توانید به کار بر روی دسکتاپ خود ادامه دهید.

4.بهترین برنامه طراحی و نقاشی برای اندروید:  MediBang Paint

MediBang Paint
MediBang Paint

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه در تلفن خود هنر دیجیتال بسازید؟ MediBang Paint یکی از بهترین برنامه های طراحی در اندروید است، با رابط کاربری که به لطف شباهت به مجموعه Adobe، احساس آشنایی و خوبی دارد.

از آنجایی که این برنامه رایگان است و ویژگی های مختلف دارد، منابع آنلاین زیادی برای کمک به شما در مرحله شروع پیدا خواهید کرد.

5. Infinite Painter

Infinite Painter
Infinite Painter

Infinite Painter خیلی ساده است: تنها چیزی که به طور پیش فرض می بینید تعداد انگشت شماری ابزار است (براش، لک، اندازه قلم مو، رنگ).

همه ابزارهای اضافی با یک دکمه فاصله دارند و Infinite Painter از آن دکمه به خوبی استفاده می کند. ابزار های آن محدود است، اما ویژگی های کافی را در نسخه رایگان خود دارد تا بتوانید اثری حرفه ای ایجاد کنید.

به همین دلیل است که Infinite Painter یکی از بهترین برنامه های طراحی اندروید است.

6. SketchBook

SketchBook
SketchBook

SketchBook توسط غول نرم افزار طراحی Autodesk (سازنده AutoCAD) توسعه یافته است. این برنامه نقاشی اندروید ابزارها و ویژگی های مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد تا هر آنچه را که تخیل شما ایجاد می کند طراحی کنید.

یک نکته حائز اهمیت : Sketchbook یک برنامه برتر و پولی بود. اما در سال های اخیر Autodesk این برنامه را رایگان کرده است. این برنامه شامل هر دو نسخه دسکتاپ و تلفن همراه Sketchbook می شود، بنابراین می توانید با استفاده از هر وسیله ای با آن کار کنید.

7. بهترین برنامه طراحی و نقاشی برای اندروید: PaperColor

PaperColor
PaperColor

اگر می‌خواهید روی گوشی خود اثار هنری ایجاد کنید، PaperColor همه چیز هایی را که برای شروع نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه به جای یک رابط کاربری حداقلی، قلم ها را در مقابل شما قرار می‌دهد.

PaperColor همچنین دارای یک صفحه نمایش برای نمونه کارها و یکی از گسترده ترین و شهودی ترین انتخاب های قلم مو در میان هر برنامه طراحی است. با خرید نسخه VIP، به تمام ابزارهای خارق العاده ای که PaperColor ارائه می دهد دسترسی خواهید داشت.

8. Pixel Studio

Pixel Studio
Pixel Studio

یک برنامه نقاشی در اندروید می‌خواهید که وضوح کمتری داشته باشد؟ ممکن است به هنر پیکسل علاقمند باشید، جایی که Pixel Studio وارد می شود. این یک برنامه هنری اندروید است که به شما امکان می دهد آثار هنری پیکسلی به سبک 8 بیتی و 16 بیتی، از آیتم ها، کاراکترها و پس زمینه ایجاد کنید.

Pixel Studio همان کاری را می‌کند که اسمش می‌گوید. فقط برای خلق هنر ایستا نیست. Pixel Studio دارای ابزارهای انیمیشن و حتی گزینه ای برای افزودن موسیقی یا صدای FX است. انیمیشن ها را می توان به صورت GIF خروجی دریافت کرد. آثار هنری استاتیک را می توان در قالب های استاندارد ذخیره کرد و به بسته های هنری دیگر صادر کرد.

9. Krita

Krita
Krita

یکی از بزرگ ترین نام ها در بین نرم افزار های خلاقیت منبع باز است. Krita رایگان است و در حال حاضر در نسخه بتا در اندروید است. اولین نسخه Krita برای لینوکس توسعه داده شد، اما از آن زمان بر روی ویندوز، macOS و کروم منتشر شده است و اندروید در لیست بعدی قرار دارد.

Krita یک برنامه برای هر کسی است که می خواهد مهارت های نقاشی دیجیتال خود را توسعه دهد، نسخه اندروید Krita اساساً مشابه نسخه دسکتاپ است. همه منوها ابزار هستند و از همانجا به آنها دسترسی خواهید داشت. این بدان معناست که Krita بیشتر برای قلم یا ماوس مناسب تر است تا انگشت.

10. Da Vinci eye: Art projector AR

Da Vinci eye: Art projector AR
Da Vinci eye: Art projector AR

اگر مهارت های هنری‌تان آن طور که می‌خواهید خوب نیست، این برنامه‌ای است که نیاز دارید. Da Vinci Eye: AR Art Projector به شما کمک می کند تا با استفاده از فناوری واقعیت افزوده (AR) تصاویر روی گوشی خود را در سطح زیرین “ردیابی” کنید.

به سادگی تلفن را بالای کاغذ خود قرار دهید، برنامه را اجرا کنید، تصویر را انتخاب کنید و شروع به کشیدن کنید. این برنامه به طراحی شما کمک می کند، همانطور که از طریق تصویر منبع نگاه می کنید.

این یک برنامه خیره کننده است که به طور هوشمند از AR برای اهداف خلاقانه استفاده می کند.

11. Bamboo Paper

Bamboo Paper
Bamboo Paper

برای یک رویکرد اساسی تر برای طراحی و نقاشی در اندروید، Bamboo Paper را امتحان کنید. Bamboo Paper که توسط Wacom توسعه داده شده است. یک برنامه سبک است که برای یادداشت برداری نوشتاری و هنر دیجیتال مناسب است.

می‌توانید از این برنامه برای کارهای طراحی استفاده کنید و از قلم نیز پشتیبانی می‌کند. با انتخاب قلم ها، پالت ها و بافت های موجود (بیشتر از طریق خرید درون برنامه ای)، Bamboo Paper می‌تواند مقدمه ای برای هنر دیجیتالی شما در تلفن یا تبلت باشد، زیرا استفاده از آن بسیار ساده است.

با شناسه Wacom می‌توانید قفل ویژگی همگام سازی Inkspace را باز کنید و مطمئن شوید که طرح ها و یادداشت های شما در هر دستگاهی در دسترس هستند.

مجموعه ای عالی از برنامه های نقاشی رایگان و پولی برای اندروید

اگر در گذشته اشتیاق به طراحی یا نقاشی داشتید، اکنون می‌توانید بدون هیچ هزینه ای در تلفن همراه که در دست شماست نقاشی کنید. با این برنامه های برتر نقاشی اندروید، می‌توانید قابلیت های طراحی خود را به طور جدی توسعه دهید.

به طور خلاصه، برنامه های نقاشی و طراحی اندرویدی که باید بررسی کنید عبارتند از:

  • Ibis Paint X
  • Adobe Illustrator Draw
  • ArtFlow
  • MediBang Paint
  • Infinite Painter
  • Sketchbook
  • PaperColor
  • Pixel Studio
  • Krita
  • Da Vinci Eye: AR Art Projector
  • Bamboo Paper

همه این برنامه ها روی تلفن ها و تبلت های اندرویدی کار می‌کنند، اگرچه برای بهترین نتیجه باید از یک قلم سازگار با اندروید استفاده کنید. اگر متوجه شدید که یک تبلت اندرویدی برای اهداف هنری شما مناسب نیست، یک تبلت مخصوص طراحی در نظر بگیرید.

1/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس