12 برنامه ضروری Wear OS که هر کاربر ساعت هوشمند باید دانلود کند

81
0
برنامه ضروری Wear OS

با این برنامه‌های ضروری، از Galaxy Watch یا دیگر ساعت‌های هوشمند Wear OS بیشتر بهره ببرید. برنامه ضروری Wear OS را بیشتر بشناسید.

ساعت‌های هوشمند به شما کمک می‌کنند تا در هر کجا که هستید متصل بمانید. اگر به دنبال برخی ویژگی‌های قدرتمندتر فراتر از ن‌وتیفیکیشن ها و ردیابی تناسب اندام در ساعت هوشمند خود هستید، نصب برنامه‌های شخص ثالث از قابلیت‌های ساعت شما نهایت استفاده را می‌برد و به شما کمک می‌کند در ارتباط باشید و بهره‌ور باشید و موارد دیگر.

بیایید نگاهی دقیق‌تر به برخی از بهترین برنامه‌ها برای ساعت‌های هوشمند Wear OS بر اساس دسته بندی بیندازیم.

برنامه های بهره وری برای Wear OS

آیا می خواهید در مسیر برنامه های خود بمانید؟ توصیه می کنیم این برنامه ها را در ساعت هوشمند خود دانلود کنید تا بتوانید سازماندهی شده بمانید و وظایف را بهتر مدیریت کنید.

1. Todoist

اگر به دنبال یک برنامه مدیریت وظایف ساده هستید، Todoist یک راه حل عالی است. این یک برنامه بهره وری ساده برای استفاده است که به شما امکان می دهد وظایف ایجاد کنید و کارها را به طور موثر انجام دهید.

با Todoist، می توانید دید واضحی از برنامه خود داشته باشید، وظایف را اضافه کنید و آنها را در صندوق ورودی خود سازماندهی کنید. برای راه‌اندازی آن، باید با استفاده از تلفن یا اکانت Google خود وارد سیستم شوید و دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید تا آن را به ساعت هوشمند خود متصل کنید. این برنامه در تلفن های هوشمند و همچنین دستگاه های رومیزی قابل دسترسی است، بنابراین می توانید همیشه به لیست های خود دسترسی داشته باشید.

Microsoft Outlook .2

Microsoft Outlook می تواند به شما کمک کند ایمیل ها، جلسات و وظایف خود را پیگیری کنید. می‌توانید مستقیماً به ایمیل‌ها پاسخ دهید و نوتیفیکیشن‌های مهم را مستقیماً از داخل برنامه ساعت هوشمند مشاهده کنید.

همچنین شامل یک ویژگی تقویم است که می تواند برای مدیریت کارهای شخصی و تجاری شما در حین حرکت استفاده شود. همانند Todoist، برنامه به طور یکپارچه در تمام دستگاه‌های شما همگام‌سازی می‌شود، بنابراین می‌توانید از برنامه‌ها، قرار ملاقات‌ها و موارد دیگر مطلع شوید.

3. Samsung Voice Recorder ضبط صدا سامسونگ

برنامه ضبط صدا سامسونگ روشی مناسب برای ضبط یادداشت های صوتی مهم، مصاحبه ها یا پیام های صوتی در حال حرکت است. این برنامه دیکتافون (dictaphone) دارای یک رابط کاربری ساده است که استفاده از آن را بسیار آسان می کند.

برای استفاده از برنامه، کافی است روی دکمه شروع/توقف روی صفحه کلیک کنید و با میکروفون ساعت هوشمند خود صحبت کنید. سپس این برنامه همه ضبط‌های شما را در حافظه دستگاه ذخیره می‌کند تا بعداً در هر زمانی قابل پخش باشند. این برنامه از ویژگی گفتار به متن نیز پشتیبانی می کند.

برنامه های سلامت و تندرستی برای Wear OS

ساعت‌های هوشمند به شما کمک می‌کنند تا از برنامه‌های تناسب اندام خود پیروی کنید. با استفاده از این برنامه‌ها، می‌توانید عادات سلامت عمومی و تندرستی خود را با دقت بیشتری زیر نظر داشته باشید.

4. Calm آرام – برنامه ضروری Wear OS

Calm یک برنامه مدیتیشن هدایت‌شده است که به شما کمک می‌کند هوشیار باشید، تمرکز کنید و احساس خوبی داشته باشید. این برنامه عالی برای هر کسی است که می خواهد تمرین مدیتیشن بسازد یا تمرین موجود خود را عمیق تر کند. می‌توانید از این اپلیکیشن به‌عنوان ابزاری برای گذراندن لحظات استرس‌زا، مانند یک جلسه یا امتحان مهم استفاده کنید.

Calm شامل تکنیک های آرام سازی برای مقابله با عوامل استرس زا مانند اضطراب و افسردگی است و همچنین تکنیک هایی را برای بهبود کیفیت خواب شما ارائه می دهد.

5. Sleep Cycle چرخه ی خواب

با چرخه خواب، طیفی از آلارم های قابل تنظیم و سایر ویژگی ها را برای مدیریت بهتر روال خواب خود دریافت خواهید کرد.

هنگامی که برنامه را در تلفن هوشمند و ساعت هوشمند خود دانلود کردید، باید ساعت خود را متصل کرده و شروع به تنظیم پروفایل خود کنید. در مرحله بعد، توصیه می کنیم برای زمانی که می خواهید زنگ ساعت شما به صدا درآید، برنامه ای تنظیم کنید. همچنین می‌توانید انواع نوتیفیکیشن‌هایی را که می‌خواهید دریافت کنید – صداها یا لرزش‌ها – تنظیم کنید.

نسخه پریمیوم برنامه چرخه خواب دارای چندین ویژگی فراتر از این اصول اولیه است. اگر به تجزیه و تحلیل خواب علاقه مند هستید – که آماری را در مورد اینکه چقدر خوب خوابیده اید یا مشکلی وجود دارد ارائه می دهد – باید آن را ارتقا دهید تا بتوانید به این بینش ها دسترسی داشته باشید.

6. Lifesum

Lifesum چیزی بیش از یک ابزار کالری شمار است. این یک برنامه آسان برای استفاده برای هر کسی است که می خواهد عادات سلامتی خود را به طور موثر کنترل کند. این برنامه برای کمک به کاهش یا حفظ وزن با ارائه توصیه هایی در مورد تغذیه، برنامه های رژیم غذایی و ثبت جزئیات میزان غذای مصرفی شما طراحی شده است که می تواند به شما در انتخاب شیوه زندگی بهتر کمک کند.

برای شروع، ابتدا باید برای یک اکانت کاربری ثبت نام کنید. در حالی که برخی از ویژگی ها در نسخه رایگان موجود است، برای دسترسی به اکثر آنها باید به نسخه پولی ارتقا دهید.

برنامه‌های ردیابی عادت، یادداشت‌ها و یادآوری‌ها برای Wear OS

اپلیکیشن‌های ردیابی عادت به شما کمک می‌کنند عادات سالم‌تری بسازید و با آنها سازگار بمانید. برنامه های یادآوری به شما این امکان را می دهند که سازماندهی شده و به موقع بمانید. در اینجا چند برنامه به شما پیشنهاد می کنیم تا به شما کمک کنند روز خود را بهتر بگذرانید.

7. Google Keep برنامه ضروری Wear OS

آیا باید یک لیست خرید سریع یا ایده ای برای یک پروژه جدید یادداشت کنید؟ می‌توانید فهرست‌ها و یادداشت‌ها را در Google Keep در ساعتتان ذخیره کنید. با طراحی ساده و رابط کاربری آسان، می توانید سریع یادداشت برداری کنید و یادآورها را با حداقل سر و صدا اضافه کنید.

شما به سادگی باید برنامه Google Keep را دانلود کنید و از همان اعتبارنامه ورود به اکانت کاربری برای همگام سازی لیست ها و یادآوری های خود در چندین دستگاه استفاده کنید.

8. Water Minder

Water Minder یک برنامه یادآوری با کاربری آسان است که به شما کمک می کند هیدراته بمانید. برای شروع، مشخصات خود مانند نام، جنسیت و وزن خود را وارد کنید.

این برنامه میزان مصرف مایعات توصیه شده روزانه را بر اساس ورودی های شما محاسبه می کند و سپس به شما یادآوری می کند که در طول روز بنوشید. همچنین می‌توانید از میان طیفی از مقادیر دریافتی پیشنهادی انتخاب کنید یا ورودی‌های خود را اضافه کنید.

برنامه‌های سفارشی‌سازی برای Wear OS

آیا تا به حال از همان ظاهر قدیمی ساعت خود خسته شده اید؟ چندین برنامه موجود است که می تواند تجربه ساعت هوشمند شما را بهبود بخشد و افزایش دهد. بیایید نگاهی دقیق تر به برخی از این برنامه ها بیندازیم.

9. Facer برنامه ضروری Wear OS

Facer یک برنامه سفارشی سازی عالی برای ساعت هوشمند شما است. این مجموعه عظیمی از صفحه های ساعت برای انتخاب دارد. بسته به صفحه ساعت، می توانید طرح های رنگی و تصاویر را تغییر دهید یا از یکی از قالب های طراحی آنها استفاده کنید.

همچنین می‌توانید پیچیدگی‌ها (آیکون‌های کوچک) را به صفحه ساعت خود اضافه و سفارشی کنید که به شما امکان دسترسی به ویژگی‌های مختلف مانند پیش‌ بینی آب‌وهوا، کنترل‌های موسیقی، رویدادهای تقویم و موارد دیگر را می‌دهد.

صفحه‌های ساعت بر اساس طراحی و تم‌ها به دسته‌هایی تقسیم می‌شوند. چه چیزی ساده و چه پیچیده تر بخواهید، برای هر موقعیتی گزینه ای وجود دارد.

10.برنامه ضروری Wear OS: لانچر برای Wear OS

برنامه‌های راه‌انداز به شما امکان می‌دهند طرح‌بندی و تم‌ها را تغییر دهید تا تجربه ساعت خود را شخصی‌سازی کنید. Launcher for Wear OS یک راه آسان برای سفارشی کردن ظاهر و احساس منوی ساعت هوشمند شما است.

برای راه اندازی برنامه، ابتدا باید مجوزهای لازم را بدهید. می توانید به راحتی برنامه های خود را در یک لیست یا نمای شبکه ای سازماندهی کنید و یک برنامه را به مدت طولانی فشار دهید تا گزینه های موجود برای علامت گذاری به عنوان مورد علاقه یا پنهان کردن برنامه باز شود.

برنامه های آب و هوا و جهت یابی برای Wear OS

برای کمک به شما در حفظ وضعیت آب و هوا، چندین برنامه عالی وجود دارد که می توانید با ساعت هوشمند خود از آنها استفاده کنید. همچنین می توانید یک برنامه جهت یابی مانند Google Maps یا Waze دریافت کنید. بیاید نگاهی بیندازیم.

11. Google Maps

Google Maps یک برنامه ساعت هوشمند ضروری است که می تواند به شما کمک کند مسیرها را بیابید و به راحتی با چند ضربه سریع در زمان واقعی پیمایش کنید.

این برنامه می تواند به ویژه زمانی مفید باشد که می خواهید آدرس یا فروشگاه یا مسیرهایی را در یک منطقه ناآشنا پیدا کنید. همچنین می توانید از آن به عنوان راهی برای پیمایش در حین رانندگی یا پیاده روی در شهر بدون نیاز به استفاده از تلفن خود استفاده کنید.

Weather Radar.12

Weather Radar یک برنامه مفید برای کسانی است که علاقه مند هستند از آخرین به روز رسانی های آب و هوا مطلع شوند. این اپلیکیشن ویژگی های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد که عبارتند از:

. مروری سریع بر دما، فشار، شاخص UV و سایر شرایط برای یک مکان.

. یک پیش ‌بینی ساعتی که به شما می‌گوید از نظر دما و بارندگی در طول روز چه انتظاری دارید.

. یک پیش بینی هفتگی، بنابراین می توانید قبل از یک رویداد یا سفر آینده برنامه ریزی کنید.

بهترین اپلیکیشن های Wear OS

در حالی که تجربه کلی ساعت هوشمند هنوز نسبتاً محدود است، حتی ابتدایی ترین ساعت های هوشمند نیز دارای عملکرد کافی برای مفید کردن آنها هستند. و اگر به دنبال راهی برای شروع سریع تجربه ساعت هوشمند خود هستید، این برنامه‌های ضروری فهرست شده در بالا را بررسی کنید مطمئناً به شما کمک می‌کنند از ابزار جدید خود بیشترین بهره را ببرید.

3/5 - (2 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس