15تا از بهترین برنامه 2023

120
0
بهترین برنامه 2023

هر روز هزاران برنامه جدید به اپل اپ استور و گوگل پلی استور اضافه می شود. گوشی هوشمند یا تبلت خود را با برخی از جدیدترین و بهترین برنامه ها به سرعت بالا ببرید. بهترین برنامه 2023 را بشناسید.

برای کاربران iOS و Android که قبلاً در مورد برنامه های شناخته شده و ضروری مانند Google Maps، Dropbox، Evernote و بقیه اطلاعات دارند، لیست زیر مجموعه ای تازه از برنامه های جدیدتر را ارائه می دهد که می توانند عملاً هر دستگاه سازگار را تغییر دهند.

بهترین برنامه 2023: Shabaam

آنچه ما دوست داریم

انتخاب عالی از GIF های بسیار خنده دار.

GIF ها را می توان حلقه کرد.

GIF ها را از طریق متن و رسانه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

چیزی که ما دوست نداریم

فقط صدا را ضبط می کند (نمی توان موسیقی اضافه کرد).

GIF ها فقط برای مدت کوتاهی نمایش داده می شوند.

بدون نسخه iOS

بر کسی پوشیده نیست که مردم دوست دارند فایل‌های GIF را در همه جا به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند، که باعث ایجاد انواع برنامه‌های سازنده GIF می‌شود. Shabaam روند GIF را به سطح دیگری ارتقا می دهد و به شما امکان می دهد GIF های مورد علاقه خود را با صدای اضافه شده اضافه کنید.

یک GIF از کتابخانه گسترده GIF برنامه انتخاب کنید و سپس از دستگاه خود برای ضبط صدای خود (یا هر صدای دلخواه خود) استفاده کنید تا روی GIF دوبله شود. محصول نهایی یک ویدیوی کوتاه است (چون به دلیل صدا نمی تواند در فرمت GIF باقی بماند) که می توانید آن را در دستگاه خود ذخیره کنید یا از طریق برنامه های دیگر به اشتراک بگذارید.

Bite

آنچه ما دوست داریم

رابط تمیز و جذاب

عکس های آیتم های منو

مؤلفه اجتماعی بینشی در مورد رستوران ها و منوها می دهد که تبلیغات و وب سایت ها نمی توانند.

چیزی که ما دوست نداریم

اگر کاربران بتوانند شعاع جستجو را مشخص کنند مفیدتر خواهد بود.

اندازه سرو به گرم داده شده است.

کاربران پیام های خطای پراکنده را گزارش می دهند.

برنامه های بی شماری برای بررسی غذا و رستوران وجود دارد، اما Bite از حدس زدن اینکه کدام مکان ها و غذاهای ارزش امتحان کردن را بر اساس اطلاعات نامربوط دارند، سردرد را از بین می برد. Bite به‌جای مرور بی‌پایان منوهای عمومی و بررسی بسیاری از بررسی‌های غیرمفید، بر ارائه تصاویر و اطلاعات با کیفیت بالا به کاربران تمرکز می‌کند که واقعاً مهم هستند.

کاربران Bite تشویق می‌شوند تجربیات خود را با غذاهایی که امتحان کرده‌اند با استفاده از گزینه‌های بررسی کاربردی که بر جنبه‌های درجه‌بندی طعم، کیفیت و هزینه تمرکز دارند، به اشتراک بگذارند. بهترین از همه، این برنامه فاقد درهم‌کاری است که بسیاری از برنامه‌های بررسی دیگر دارند، که کشف غذاهای عالی و کمک به جامعه را آسان‌تر از همیشه می‌کند.

بهترین برنامه 2023: Yarn

آنچه ما دوست داریم

روشی متفاوت برای تجربه یک داستان.

محاکمه هفت روزه رایگان و رایگان.

اشتراک دسترسی نامحدود به محتوای نخ می دهد.

چیزی که ما دوست نداریم

دسترسی به انتخاب کامل داستان ها و ویژگی ها نیاز به اشتراک پرداخت شده دارد.

برخی از داستان ها برای کاربران جوان نامناسب است.

نخ برای کاربر موبایل است که می خواهد چیزی متفاوت از یک بازی ویدیویی جالب برای بازی یا یک کتاب عالی برای خواندن داشته باشد. این برنامه دارای یک کتابخانه بزرگ از داستانها است که در قالب پیام متنی گفته شده است که گویی از طریق تلفن شخص دیگری در حال خواندن هستید و مکالمات آنها را می خوانید.

قسمت ها و مکالمات روزانه به روز می شوند و می توانید از داستان های مختلفی از جمله رمز و راز ، عاشقانه ، کمدی ، علمی تخیلی ، فانتزی و سایر موارد لذت ببرید. نسخه رایگان برنامه محدود است ، اما می توانید برای دسترسی نامحدود به همه داستان ها و ویژگی ها به یک برنامه اشتراک ارتقا دهید.

Zedge

آنچه ما دوست داریم

صداهای متنوع

جستجوی آسان فقط صدای مناسب.

بارگیری و استفاده رایگان.

چیزی که ما دوست نداریم

برخی از صداها با کیفیت پایین هستند.

بسته های نماد دیگر در دسترس نیستند.

برای یک تجربه بدون آگهی باید هزینه اشتراک را بپردازید.

اگر واقعاً می خواهید تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود را خود بسازید ، Zedge برنامه ای است که می خواهید از آن استفاده کنید تا آهنگ های زنگ ، اعلان ها و صداهای زنگ دستگاه خود را شخصی سازی کنید. این برنامه هزاران صداهای با کیفیت بالا را ارائه می دهد که رایگان و بارگیری آن آسان است.

از طریق دسته ها مرور کنید یا از عملکرد جستجو استفاده کنید تا به دنبال یک صدای خاص باشید. از صداهای مبهم گرفته تا جین های کلاسیک ، می توانید یک آهنگ زنگ سفارشی را برای هر شخص در لیست مخاطب خود تنظیم کنید ، بنابراین همیشه می دانید چه کسی تماس می گیرد.

Pocket Casts

آنچه ما دوست داریم

به طور خودکار قسمت های جدید پادکست های دنبال شده را پیدا می کند.

رابط بصری با بسیاری از ویژگی های مفید.

به پادکست ها گوش دهید بدون اینکه به اشتراک بپردازید.

چیزی که ما دوست نداریم

نمی توان لیست قسمتهایی را که می خواهید بشنوید ، جمع کنید.

عملکرد تریم مفید است اما می تواند منجر به بازی با صدای تند و تیز شود.

برای دسترسی به ویژگی های حق بیمه ، باید به روزرسانی کنید.

جیب بازیگران یک برنامه برتر است که اگر به پادکست ها گوش می دهید و می خواهید پادکست های عالی را کشف کنید و به راحتی کتابخانه خود را مدیریت کنید ، می خواهد بررسی کند. پادکست ها را بر اساس نمودارها ، شبکه ها و دسته ها مرور کنید و سپس مواردی را که دوست دارید برای پخش قسمت های پرواز اضافه کنید اضافه کنید و صف پخش خود را ایجاد کنید.

این برنامه دائماً قسمت های جدید را بررسی می کند ، بنابراین شما همیشه از آخرین نمایش های مورد علاقه خود ، با بارگیری خودکار و فیلترهای سفارشی برای سازماندهی آنها ، به جدیدترین نمایش ها دسترسی دارید. همچنین می توانید تجربه گوش دادن خود را با ویژگی های قدرتمند ، از جمله گزینه up-next ، یک تریمر سکوت ، فصل ها ، یک اسکیپر پخش و موارد دیگر شخصی سازی کنید.

Calm

آنچه ما دوست داریم

نوع و طول مراقبه مورد نظر را انتخاب کنید.

با کمک به بزرگسالان ، به سمت بزرگسالان ، اما برای کودکان 3 و بالاتر نیز مناسب است.

چیزی که ما دوست نداریم

اشتراک ها گران هستند.

کمک و خدمات به مشتری فاقد است.

فکر می کنید مدیتیشن را امتحان کنید؟ CALM یک برنامه رایگان است که به سمت مبتدیان است. این جلسات مراقبه کوتاه و هدایت شده از سه تا 25 دقیقه را ارائه می دهد. جلسات بر مباحث مختلف ، از جمله کاهش اضطراب ، مدیریت استرس ، بهبود خواب ، شکستن عادت های بد ، پرورش قدردانی و موارد دیگر تمرکز دارد.

علاوه بر جلسات فردی ، در صورت علاقه به یک چالش مراقبه بلند مدت ، صدها برنامه در دسترس است. همچنین گزینه ای برای جلسات مراقبه غیرمجاز با تایمر و بیش از 30 صداهای تسکین دهنده طبیعت وجود دارد.

بهترین برنامه 2023: Fabulous

آنچه ما دوست داریم

طیف گسترده ای از کارهای روزمره برای انتخاب.

تخمین می زند که هر روال چه مدت طول می کشد.

چیزی که ما دوست نداریم

برخی از کاربران ممکن است مقالات و سؤالاتی را پیدا کنند.

به جای ماهانه ، نیاز به پرداخت هزینه واحد دارد.

Fabulous یک برنامه عادت سرگرم کننده و تعاملی است که به شما در بهبود سطح انرژی ، تناسب اندام ، خواب و بهره وری کمک می کند. بر اساس تکنیک های اثبات شده علمی ، شما برای تکمیل مراقبه روزانه ، کار ، خلاقیت ، ورزش و سایر انواع جلسات خود بهبودی به چالش کشیده شده اید تا به شما در تغییر عادات خود در حداقل 19 روز کمک کند.

شما با اهداف افزایشی که به شما در پیشرفت عادت خود در طول زمان کمک می کند ، شروع می کنید. سرانجام ، مراسم روزهای صبح ، روز کاری و شبانه خود را تجدید می کنید.

Canva

آنچه ما دوست داریم

برنامه های حجیم تر مانند Photoshop را برای استفاده های بسیاری جایگزین می کند.

آسان برای استفاده.

چیزی که ما دوست نداریم

برخی از ویژگی های پیشرفته به اشتراک پرداخت شده نیاز دارند.

بدون ابزار پاک کن.

این که آیا شما نیاز به طراحی یک عکس جدید هدر فیس بوک دارید یا یک جلد برای انتشار کتاب الکترونیکی Kindle خود ایجاد می کنید ، Canva برنامه طراحی گرافیکی رایگان و بصری است که می تواند به شما در انجام این کار در عرض چند دقیقه کمک کند. تصاویر خود را بارگذاری کنید یا قبل از سفارشی کردن طرح خود با استفاده از ویژگی آسان کشیدن و رها کردن برنامه ، از عکس ها و تصاویر سهام حق بیمه استفاده کنید.

Canva انواع مختلفی از طرح ها ، عکس های رایگان ، فونت ها ، شکل ها ، نمادها ، نمودارها ، خطوط ، تصاویر ، شبکه ها و گزینه های پس زمینه را که می توانید برای طراحی گرافیک خود دقیقاً به روشی که می خواهید ارائه می دهد. پس از اتمام کار ، آن را به عنوان یک تصویر با کیفیت بالا در پوشه دوربین یا پوشه عکس خود ذخیره کنید یا آن را مستقیماً با استفاده از برنامه اجتماعی مورد علاقه خود به اشتراک بگذارید.

Forest by Seekrtech

آنچه ما دوست داریم

رویکردی جدید برای مدیریت زمان

بسیاری از تنظیمات تایمر و امکان فهرست ایمن برخی از برنامه ها.

چیزی که ما دوست نداریم

برای استفاده از اعتبار برای کاشت درخت، رقابت با دیگران و همگام سازی بین دستگاه ها، باید در Forest in the Cloud مشترک شوید.

اگر باتری گوشی از بین برود، درختی را که روی آن کار می کردید از دست می دهید.

آیا باید سازنده باشید اما نمی توانید در برابر اتلاف وقت در آیفون خود مقاومت کنید؟ Forest یک برنامه ممتاز است که با شروع هر جلسه کاری با یک بذر کاشته شده در جنگل مجازی خودتان به شما انگیزه می دهد که متمرکز بمانید. شما باید در برنامه بمانید تا رشد درخت را در طول مدت زمانی که کار می کنید تماشا کنید و از ترک برنامه یا خطر کشتن درخت اجتناب کنید.

هرچه بیشتر از برنامه برای بهره وری استفاده کنید (و در نتیجه درختان مجازی بیشتری رشد کنید)، سکه های بیشتری به دست خواهید آورد. شما می توانید از طریق این برنامه سکه ها را به عنوان کمک مالی خرج کنید تا به کاشت درختان واقعی در کشورهای در حال توسعه کمک کنید. برای انجام این کار، Forest با سازمان غیرانتفاعی Trees for the Future همکاری کرد که با احیای زمین های تخریب شده به بهبود معیشت کشاورزان فقیر کمک می کند.

بهترین برنامه 2023: Noisli

آنچه ما دوست داریم

بدون اتصال به اینترنت مورد نیاز است.

بر خلاف مولدهای صدای معمولی، شما می توانید صدای خود را مخلوط کنید.

چیزی که ما دوست نداریم

به اندازه برخی از برنامه های مشابه بزرگ نیست.

وقتی این برنامه در حال اجرا است، نمی توان موسیقی را از برنامه های دیگر پخش کرد.

چه نیاز به تمرکز روی کار خود داشته باشید و چه پس از یک روز طولانی استراحت و آرامش داشته باشید، جلوه های صوتی آرامش بخش می تواند شما را در چارچوب ذهنی مناسب قرار دهد. Noisli به شما امکان می دهد به راحتی صداها را با هم ترکیب کنید تا ترکیبات صوتی خود را ایجاد کنید. رابط کاربری ساده و مینیمال آن به شما امکان می دهد صداهای مورد نظر خود را انتخاب کنید و صدا را تنظیم کنید تا محیط صدایی عالی ایجاد کنید.

صداهایی مانند باران، رعد و برق، باد، امواج، پرندگان و غیره را انتخاب کنید. یک تایمر برای ترکیب صدای خود با یک ویژگی محو اختیاری تنظیم کنید و ترکیبات خود را ذخیره کنید تا بارها و بارها به آنها گوش دهید. شما می توانید به تمام صداهای ساخته شده به صورت آفلاین گوش دهید، بنابراین هرگز نگران باقی ماندن در ارتباط با اینترنت نباشید.

Crumblyy

آنچه ما دوست داریم

بسیاری از هک های مفید برای زندگی روزمره.

واضح و دقیق

چیزی که ما دوست نداریم

تبلیغات پشتیبانی می شود.

رابط کاربری تا حدودی به هم ریخته است.

بدون نسخه iOS

Crumblyy (که قبلا Life Hacks نامیده می شد) جدید نیست، اما به طور منظم به روز می شود. این برنامه تمیز و بصری دارای کارت‌های تصویری در دسته‌های مختلف مانند غذا، بهداشت، فناوری و موارد دیگر است تا به شما کمک کند دانش خود را گسترش دهید و زندگی خود را با نکات، ترفندها و استراتژی‌های مبتنی بر واقعیت بهبود بخشید.

می‌توانید اعلان‌هایی برای هک‌های روزانه دریافت کنید که می‌تواند برای کمک به کاربران دیگر برنامه، نشانک‌گذاری یا اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی، رأی مثبت داده شود. هک ها را به صورت دستی با انتخاب یک دسته یا با استفاده از عملکرد جستجو برای جستجوی چیزی خاص مرور کنید.

بهترین برنامه 2023: Files Go

آنچه ما دوست داریم

راه آسان و موثر برای آزاد کردن فضا.

انتقال سریع فایل های حجیم

فایل های تکراری را از زیر خاک بیرون می آورد تا بتوانید آنها را حذف کنید.

چیزی که ما دوست نداریم

پشتیبانی از ذخیره سازی ابری وجود ندارد.

فایل ها را فقط با سایر کاربران برنامه به اشتراک می گذارد.

بدون برنامه iOS

مدیر ذخیره‌سازی فایل برنامه Google Files Go به شما کمک می‌کند تا فایل‌ها را سریع‌تر بیابید، فضا را آزاد کنید و وقتی آفلاین هستید، فایل‌ها را به سرعت با دیگران به اشتراک بگذارید. می‌توانید از آن برای حذف سریع عکس‌های قدیمی، شناسایی فایل‌های تکراری، خلاص شدن از شر برنامه‌هایی که دیگر استفاده نمی‌کنید، و هر چیز دیگری را که باید در یک لحظه منتشر شود، استفاده کنید.

یکی از بهترین بخش‌های این برنامه این است که فایل‌ها را می‌توان بین کاربران اندرویدی به اشتراک گذاشت، مشابه Apple AirDrop. تا زمانی که از لحاظ فیزیکی به کاربر اندروید دیگری با استفاده از Files Go نزدیک باشید، می‌توانید بدون استفاده از اینترنت به سرعت عکس‌ها، ویدیوها و فایل‌های دیگر را به اشتراک بگذارید.

بهترین برنامه 2023: Remindee

آنچه ما دوست داریم

به شما امکان می‌دهد بدون ایجاد وقفه در کاری که انجام می‌دهید، یادآوری ایجاد کنید.

یادآوری ها در قسمت اعلان ظاهر می شوند.

چیزی که ما دوست نداریم

همگام سازی بین دستگاه ها فقط با نسخه پولی موجود است.

فقط در برنامه هایی کار می کند که دکمه اشتراک گذاری یا پیوند را ارائه می دهند.

بدون برنامه iOS

تا به حال پیدا کرده اید که در حال مرور یک برنامه هستید، فقط چیزی را ببینید که باید بعداً به خود یادآوری کنید؟ Remindee یک برنامه ساده است که به شما امکان می دهد از هر جایی در دستگاه خود یادآوری ایجاد کنید، مهم نیست در حال حاضر چه برنامه ای را مرور می کنید.

فقط روی دکمه اشتراک گذاری ضربه بزنید و سپس گزینه Remind Me را برای ایجاد یک یادآور ضربه بزنید. تاریخ و ساعتی را که می خواهید برای یادآوری خود تنظیم کنید و کارتان تمام شد. همچنین می‌توانید با کپی کردن یک متن انتخابی، یادآوری ایجاد کنید، که وقتی یادآوری شما بر اساس یک پیام طولانی‌تر یا پاراگراف اطلاعات باشد، می‌تواند مفید باشد.

بهترین برنامه 2023: Facebook Messenger Lite

آنچه ما دوست داریم

تخلیه حافظه برنامه کامل مسنجر را کاهش می دهد.

رابط کاربری آشنا برای هر کسی که از مسنجر استفاده می کند.

چیزی که ما دوست نداریم

تماس تصویری وجود ندارد.

بدون انیمیشن، GIF، یا اشتراک‌گذاری مکان.

بدون نسخه iOS

فیسبوک مسنجر یک برنامه ضروری برای زمانی است که می خواهید با دوستان و خانواده در تماس باشید. با این حال، می‌تواند به سرعت خود را به عنوان یک برنامه کند و نفخ‌زده نشان دهد که بر دستگاه‌هایی با حافظه و قدرت پردازش محدود تأثیر می‌گذارد.

برای کمک به مقابله با این مشکل، Messenger Lite برای اندروید نسخه ساده شده برنامه اصلی است. این همه ویژگی های اصلی را بدون دردسر کاهش سرعت تلفن شما ارائه می دهد. این یک انتخاب خوب برای کسانی است که به ندرت از آن استفاده می کنند، فقط برای چت سریع اینجا و آنجا.

مسنجر لایت یک جایگزین عالی برای مسنجر در دستگاه های اندرویدی قدیمی است. همچنین هنگامی که از مکان‌هایی با اتصال اینترنت محدود گپ می‌زنید، برای برقراری ارتباط با مردم ایده‌آل است.

بهترین برنامه 2023: Photoleap

آنچه ما دوست داریم

قابلیت ویرایش در سطح حرفه ای

با فایل های RAW کار می کند.

چیزی که ما دوست نداریم

ویژگی های پیشرفته، مانند Darkroom، فقط در نسخه پولی موجود است.

منحنی یادگیری.

بدون نسخه اندروید

تعداد بی‌شماری برنامه‌های ویرایش عکس ابزارها و افکت‌های ویرایش حرفه‌ای را ارائه می‌کنند، اما هیچ چیز با قابلیت‌های هنری Photoleap (که قبلا Enlight Photofox نام داشت) قابل مقایسه نیست. این برنامه فراتر از ویژگی های رایج ویرایش مانند برش و اعمال فیلترها است. این ابزارهای منحصربه‌فردی مانند تصاویر روی هم قرار داده شده، ترکیب عکس، لایه‌بندی، ترکیب و موارد دیگر را ارائه می‌دهد که برای خلاقیت شما جذاب است.

اگر یک عکاس حرفه ای یا آماتور هستید و می خواهید علایق خود را در هنرهای انتزاعی، معاصر یا خیابانی کشف کنید، این برنامه می تواند به شما کمک کند پتانسیل واقعی خود را باز کنید. جلسات عکس همیشه به صورت خودکار ذخیره می‌شوند، بنابراین می‌توانید بعداً برای تکمیل کار خود به برنامه بازگردید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس