5 بهترین برنامه رایگان برای محو کردن پس زمینه عکس ها

115
0

محو کردن پس ‌زمینه عکس باعث میشود ببیننده به سوژه اصلی عکس بیشتر توجه کند. همچنین می‌تواند حس و حال خاصی ایجاد کند، عمق عکس را زیاد کند و در کل عکس را جذاب تر کند. برنامه های ویرایش عکس زیادی وجود دارند که قابلیت تار کردن پس زمینه را ارائه می دهند. در این مقاله 5 تا از بهترین برنامه‌های رایگان برای محو کردن پس‌ زمینه عکس برای آیفون و اندروید را معرفی میکنیم. با ما همراه باشید.

1. YouCam Perfect: بهترین برنامه محو کردن پس زمینه

YouCam Perfect یکی از بهترین برنامه ها برای تار کردن پس زمینه عکس ها است. فناوری هوش مصنوعی این برنامه فوراً شما را به‌عنوان سوژه اصلی عکس شناسایی میکند و پس زمینه را تار میکند. با ویژگی Blur می‌توانید پس‌زمینه عکس‌های خود را برای جلب توجه بیشتر، عمق بخشیدن به عکس و ایجاد بوکه یا تار کردن چهره ها محو کنید.

این برنامه رایگان است و استفاده از آن بسیار آسان است و به راحتی میتوانید یک عکس منحصر به فرد ایجاد کنید. علاوه بر این ویژگی برنامه YouCam Perfect صدها ویژگی دیگری را برای ویرایش عکس ها ارائه میدهد.

2. Blur Photo Effect Background App

برنامه Blur Photo Effect Background می تواند جزئیات عکس مانند لکه ها و پس زمینه های نامطلوب را محو کند. این برنامه همچنین چندین افکت و فیلتر برای محو کردن تصاویر و بهبود عکس‌ها را ارائه میدهد. با این وجود این برنامه ویژگی های زیادی را برای ویرایش عکس ارائه نداده است.

3. Photo Un.blur, Camera Editor

Photo Un.blur Camera Editor به شما امکان می دهد پس زمینه عکس های خود را به راحتی محو کنید اما از فناوری هوش مصنوعی برای یافتن سوژه اصلی عکس استفاده نمی کند. شما میتوانید سبک، اندازه و شدت تاری عکس را تنظیم کنید. همچنین می‌توانید قسمت‌هایی را که می‌خواهید محو شوند پاک و ویرایش کنید، اما گزینه‌های دقیقی برای ویرایش نهایی ندارد.

4. Blur Photo App

برنامه Blur Photo به شما کمک می کند پس زمینه عکس ها را مانند دوربین DSLR محو کنید. این برنامه افکت های محو کردن پس زمینه با کیفیت بالا، افکت های پیکسلی و افکت های تاری لمسی را ارائه میدهد. با برنامه Blur photo می‌توانید افکت هایی از جمله افکت های شیشه، اعوجاج، نقاشی و آب را روی پس‌زمینه تار عکس ها اعمال کنید تا عکسی خلاقانه‌تر داشته باشید.

5. FaceTune2 Editor by Lightricks

FaceTune2 به شما کمک کند پس زمینه عکس های خود را محو کنید. با ابزارهای لمسی این برنامه به راحتی میتوانید سبک ها و فیلترهای هنری را روی عکس های خود امتحان کنید. شما می توانید سوژه اصلی عکس را انتخاب کنید و فقط پس زمینه را محو کنید. همچنین میتوانید شدت تاری پس زمینه را تنظیم کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس