15 مکان نفس‌گیر در جی تی ای 5

282
0
15 مکان نفس‌گیر در جی تی ای 5

مکان‌های نفس‌گیر زیادی در جی تی ای 5 وجود دارند که طرفداران می‌توانند از چشم‌انداز آن‌ها لذت ببرند. ما در این مقاله 15 مکان نفس‌گیر در جی تی ای 5 را فهرست کرده‌ایم، در ادامه با اول نیوز همراه شوید.

راکستار در طول سال‌ها همیشه بهترین سطح را در هنرصنعت بازی ارائه داده است. گواه این مدعا موفقیت باورنکردنی جی تی ای 5 است. این بازی نخست به عنوان یک تجربه‌ی تک‌نفره شگفت‌انگیز کار خود را آغاز کرد. در ادامه راکستار دوربین اول شخص را به بازی اضافه کرد و بخش آنلاین را تا جای ممکن پشتیبانی کرد. موفقیت شگفت‌انگیز این بازی تا حدودی متأثر از این ماجراست.

اما یکی از جذابیت‌های اصلی بازی‌های راکستار طراحی جهان و کیفیت بصری شگفت‌انگیز بوده است. طبیعتاً جی تی ای 5 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و ما شاهد مکان‌های فوق العاده‌ای در آن بوده‌ایم. مکان‌هایی که کاوش و گشت و گذار در آن‌ها خالی از لطف نبوده و همواره طرفداران را کیفور می‌کنند.

15 مکان نفس‌گیر در جی تی ای 5

15. Grand Senora Desert

در نگاه نخست، کویر شاید محیط جذابی برای یک بازی ویدیویی نباشد. اما راکستار با طراحی این محیط کار فوق العاده‌ای را انجام داده است. محیط Grand Senora Desert نه تنها شگفت‌انگیز است، بلکه مملو از اسرار و رازهای گوناگون نیز هست. حقیقتاً این محیط یک حس تازگی دارد و نسبت به سایر مناطق بازی متفاوت است. شما در خصوص این منطقه چه نظری دارید؟

15 مکان نفس‌گیر در جی تی ای 5

14. Vinewood

منطقه Vinewood معرف همه طرفداران جی تی ای هست. این منطقه قطعاََ یکی از ماندگارترین مناطق بازی است و همان‌طور که می‌دانید منطبق بر هالیوود است. حقیقتاً این منطقه خیلی زیباست و جان می‌دهد برای عکس گرفتن یا رانندگی صرف برای لذت بردن از آرامش محیط. هر زمان که از هیاهوی بازی خسته شدید حتماً سری به Vinewood بزنید و در خیابان‌های این محله مرفه نشین پرسه بزنید.

15 مکان نفس‌گیر در جی تی ای 5

13. Chiliad Mountain State Wilderness

منطقه Chiliad Mountain State Wilderness به غایت چشم‌نواز و رویایی است. البته حیات وحش این منطقه با کسی شوخی ندارد و باید حواستان را جمع کنید. این منطقه از دیر باز معرف طرفداران جی تی ای بوده است و اسرار زیادی را در بر می‌گیرد. محیط پوشیده و سرسبز کوه چیلیاد حس زنده بودن می‌دهد. منتهی از من به شما نصیحت، همیشه سلاح دم دست داشته باشید و خیلی در یک نقطه توقف نکنید. توقف اضافه ممکن است کار دستتان بدهد.

15 مکان نفس‌گیر در جی تی ای 5

12. Fort Zancudo

قبول دارم Fort Zancudo اصلاً چشم‌نواز یا نفس‌گیر نیست. این یک منطقه نظامی است که در خلال داستان اصلی شاید گذرتان به اینجا نخورد و متوجه آن نشوید. منتهی این موضوع از جذابیت آن کم نمی‌کند.

وقتی برای نخستین بار این منطقه مخفی را پیدا می‌کنید شگفت‌زده خواهید شد و چند قدم که به سمت آن بروید با موشک از شما استقبال می‌شود. بنابراین بهتر است خیلی زود از منطقه فرار کنید.

15 مکان نفس‌گیر در جی تی ای 5

11. Grove Street

منطقه Grove Street در سن آندریاس جاودانه شد و خیلی از طرفداران دوست دارند که در جی تی ای 5 با آن تجدید دیدار کنند. سر زدن به این منطقه جذاب حس نوستالژی جذابی را به همراه خواهد داشت.

متأسفانه اعضای کمی از گرو استریت در منطقه پرسه می‌زنند و در عوض بالاس‌ها بیش‌تر به چشم می‌خورند. در هر حال، قدم زدن دوباره در این منطقه افسانه‌ای لذت‌بخش خواهد بود.

15 مکان نفس‌گیر در جی تی ای 5

10. Tataviam Mountains

این منطقه از لوس سانتوس در نوع خود خیلی جالب است. چشم‌نواز بودن این منطقه به دلیل قرار گیری آن در مرز محیط شهری و روستایی است. جالب است بدانید که این منطقه اقتباس گرفته شده از San Jacinto Mountains of Riverside County است. افرادی که به دنبال مکان چشم‌نواز و نفس‌گیر می‌گردند باید حتماً سری به اینجا بزنند.

15 مکان نفس‌گیر در جی تی ای 5

9. Tongva Hills

مناطق زیادی در جی تی ای 5 وجود دارند که غروب آفتاب دلنشینی را ارائه می‌دهند، در بین همه‌ی آن‌ها Tongva Hills یک چیز دیگر است. آبشارها و چشمه‌های کوچک در اطراف این منطقه پخش شده‌اند، مشاهده بازتاب نور نارنجی غروب خورشید در این منطقه واقعاً دلنشین و استثنائی است. بنابراین از دست ندهید.

15 مکان نفس‌گیر در جی تی ای 5

8. Vespucci Beach

عرض کردیم که مناطق دیگری وجود دارند که غروب آفتاب را به زیبایی پوشش می‌دهند، اما Vespucci Beach از این نظر که برگفته از Venice Beach است مورد توجه قرار می‌گیرد. این منطقه مملو از جمعیت است و حس زنده بودن دارد. همچنین یک چرخ و فلک بزرگ نیز در همین منطقه قرار دارد که تماشای آن لذت‌بخش است.

15 مکان نفس‌گیر در جی تی ای 5

7. Alamo Sea

در نگاه نخست احتمالاً اقیانوس و دریای جی تی ای 5 خیلی عادی و تو خالی به نظر برسد. افرادی که چنین نظری دارند احتمالاً Alamo Sea شگفت‌انگیز را کاوش نکرده‌اند.

سواری در کنار خط ساحلی این منطقه با یک قایق یا پرواز بر فراز آن توسط یک هواپیما نه چندان سریع می‌تواند زیبایی‌های پنهان Alamo Sea را به شما نشان دهد. زیبایی‌هایی که احتمالاً تحت تأثیر مناطق معروف دیگر قرار گرفته و از دید خیلی‌ها پنهان مانده‌اند.

gta 5

6. Paleto Forest

این منطقه جنگی فوق‌العاده چشم‌نواز است و شما را مجذوب می‌کند. فقط حیف که مملو از خرس‌های وحشی است که هرازگاهی شما را مجبور به استفاده از سلاح می‌کنند و همین آرامش بازی را به هم می‌زند.

برای افرادی که می‌خواهند این منطقه را بدون مزاحمت حیوانات وحشی کاوش کنند یک راه بهتر وجود دارد، شهرک کوچکی که در اطراف این منطقه است برای گذران وقت بد نیست.

gta 5

5. Paleto Bay

شهرک کوچک Paleto Bay به راحتی یکی از بهترین مکان‌های جی تی ای 5 است. این منطقه از Fillmore الهام گرفته شده و نمونه یک شهرک جذاب است.

افرادی که از حمله خرس‌ها خسته شده‌اند می‌توانند در این منطقه کاوش کنند و از مناظر دلپذیر آن لذت ببرند. اگر هم از محیط یکنواخت شهرک خسته شدید، می‌توانید به Paleto Cove سر بزنید.

gta 5

4. Mount Chiliad

این کوهستان برای طرفداران جی تی ای افسانه‌ای است. رازهای زیادی در خصوص این کوهستان وجود دارند که طرفداران از آن‌ها بی خبرند. شاید برخی از ایستر اگ بی معنی این منطقه دل پُری داشته باشند ولی این موضوع منکر جذابیت‌های بصری کوهستان نیست. کاوش این منطقه جذاب لذت‌بخش است و پایین رفتن با دوچرخه از قله کوه خیلی هیجان‌انگیز است.

gta 5

3. Mount Gordo

یکی دیگر از کوهستان‌های بد نام جی تی ای که میزبان وقایع ماورالطبیعه است، طرفداران Mount Gordo را نه فقط به خاطر این‌که یک روح در آن‌جا وجود دارد، بلکه به خاطر زیبایی‌هایی طبیعی آن باید جستجو کنند.

محیط اطراف کوهستان خیلی چشم‌نواز و دیدنی است و فانوس دریایی که در نزدیکی قرار دارد نیز بر این زیبایی می‌افزاید.

gta 5

2. Banham Canyon

مگر می‌شود صحبت از بهترین مکان‌های جی تی ای باشد و صحبتی از دره‌ی چشم‌نواز تحت عنوان Banham Canyon نشود. البته که نمی‌شود این منطقه وسیع را با پای پیاده گز کرد. اما قبول کنید که رانندگی در این منطقه زیبا با ماشین سوپر اسپرت یا چیزی در همین حد خیلی لذت‌بخش خواهد بود. کافی است یک بار امتحان کنید.

gta 5

1. Raton Canyon

وقتی صحبت از زیبایی می‌شود، هیچ منطقه‌ای قادر به رقابت با Raton Canyon نیست. نمای کوهستان، چشمه‌ها و رودخانه در اطراف همه و همه بر جذابیت این منطقه رویایی افزوده است.

کسانی که موفق به تماشای طلوع یا غروب آفتاب در این منطقه شده‌اند قطعاََ با من هم نظر هستند که قابل توصیف نیست و زیبایی مطلق است. شاید بتوان گفت که بهترین نمای بازی جی تی ای 5 برای همیشه در Raton Canyon خواهد بود. این منطقه جادویی در خود دارد که بیننده را مجذوب می‌کند.

بازی جی تی ای 5 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس 360، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس‌ باکس سری اس در دسترس است. نظر شما در این خصوص چیست؟ فهرست 15 مکان نفس‌گیر در جی تی ای 5 را چطور ارزیابی می‌کنید؟ بهترین مکان برای شما در این بازی کجاست؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

3/5 - (2 امتیاز)
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس