بررسی آپدیت Frontiers بازی Dota 2

41
0
آپدیت Frontiers بازی Dota 2

شرکت ولو (Valve) با انتشار آپدیت اخیرِ Dota 2، تغییرات وسیعی روی این عنوان اعمال کرده است که می‌تواند تجربه بازی را به سطح دیگری منتقل کند. در این پست به بررسی آپدیت Frontiers بازی Dota 2 می پردازیم.

آپدیت Frontiers بازی Dota 2

Dota 2 که یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های eSport جهان محسوب می‌شود و در زمان نگارش این خبر، بیش از ۳۰۰،۰۰۰ بازی‌باز همزمان را در پلتفرم استیم (ُSteam) میزبانی می‌کند، به‌روزرسانی جدیدی تحت عنوان Frontiers دریافت کرده است که به‌ نظر می‌رسد این بازی رایگان (Free to Play) را برای همیشه دگرگون خواهد ساخت. بزرگترین مورد قابل اشاره درباره این آپدیت، می‌تواند این باشد که اکنون وسعت نقشه بازی ۴۰ درصد بیشتر شده است و حالا می‌توانید مکان‌های بیشتری را مورد اکتشاف قرار دهید.

ولو در توضیحات مربوط به این به‌روزرسانی، نوشته است: «ماموریت‌های هسته‌ای بازی، همچنان بدون تغییر مانده‌اند. مسیرهای شما از یکدیگر دورتر نشده‌اند و هرچیزی که برای پیروزی به آن نیاز دارید، همچنان در مرکز نقشه قرار دارد.»

ولو همچنین اطلاعات بسیار بیشتری از تغییرات این به‌روزرسانی در دسترس قرار داده است و به‌قدری ویژگی‌های جدید را تاثیرگذار می‌داند که آن‌ها را با صفت «فرا تعریف‌کننده»، توصیف می‌کند.

ویژگی های جدیدترین آپدیت dota 2

Twin Gates:

این دو دروازه، اکنون گوشه‌های نقشه را به یکدیگر متصل می‌کنند و بازی‌بازان می‌توانند از طریق آن‌ها، از هر لبه نقشه به لبه دیگر، تله‌پورت کنند. اگرچه چنین چیزی گیم‌پلی را تغییر می‌دهد اما مشخصاً دلایلی دارد که به Lore بازی مربوط می‌شود. همانطور که حدس می‌زنید، Dota 2 هم‌اکنون به‌صورت غیررسمی در دنیای گسترش یافته پک من (PMEU) قرار دارد.

Lotus Pools:

بازی‌بازان اکنون می‌توانند این استخر‌ها را در سمت‌های چپ و راست نقشه پیدا کنند. Lotus Poolها به‌طور منظم، میوه‌هایی تولید می‌کنند که با خوردن آن‌ها، MP و HP دریافت خواهید کرد.

پلیرها می‌توانند این میوه‌ها را ذخیره کرده و آن‌ها را به میوه‌هایی بزرگ‌تر و ارزشمندتر تبدیل کنند. حتی این میوه بزرگ نیز می‌تواند به میوه‌ فوق‌العاده‌ بزرگ‌تری تبدیل شود. با ترکیب این میوه فوق‌العاده بزرگ چه می‌شود؟ احتمالا هیچی. (قطعاً اتفاقی خواهد افتاد.)

Tormentors:

این دو کریپ (Creep) خنثی، هر ۲۰ دقیقه یکبار، در نزدیکی یکدیگر ظاهر می‌شوند و سرشار از آیتم Aghanim’s Shard هستند. با این وجود اما دو نکته وجود دارد: اول اینکه Tormentorها به Megashield مجهز هستند و اکثر آسیب‌های وارده را باز می‌گردانند و دوم اینکه هربار توسط شما کشته شوند، دفعه بعد قدرتمندتر می‌شوند. بنابراین شاید لازم باشد تا برای کشتن هر یک عدد از آن‌ها، تمام تیمتان را با خود بیاورید. خبر خوب این است که اگر کاری به کار آن‌ها نداشته باشید، Tormentorها نیز مانند خرس‌ها، توجهی به شما نخواهند کرد.

Watchers:

این‌ها شبیه Terminatorها هستند با این تفاوت که نگهبانی می‌دهند. آن‌ها بی‌رحم‌اند، درد را حس نمی‌کنند، نمی‌ترسند، تنبل هستند و البته، تا زمانی که روی‌شان کلیک نکنید، شروع به نگهبانی نمی‌کنند.

Watcherها در ابتدای بازی، در حالت غیرفعال قرار دارند و زمانی که فعال شدند، اگر مورد آسیب قرار نگیرند، به مدت هفت دقیقه محدوده خود را زیر نظر خواهند داشت. وقتی که تیمی Roshan را بکشد، تمام Watcherها به آن‌ها خواهند پیوست (طرف آن‌ها را خواهند گرفت).
لاوه بر موارد بالا، ولو اعلام کرده است که اکنون کریپ‌های خنثی و قابلیت‌های آن‌ها در طول زمان، بیشتر خواهد شد. بنابراین هرچه بیشتر بگذرد، تسخیر کمپ‌ها نیز سخت‌تر خواهد شد اما قهرمان‌هایی که توانایی کنترل کریپ‌ها را دارند، می‌توانند پشتیبانان بسیار مهمی باشند.

همچنین فرمول کشتارها نیز دچار تغییر شده است و اکنون این موارد، تاثیرگذاری بیشتری دارد تا بازی‌بازان با اولین‌ کشتارهای‌شان، انگیزه بیشتری پیدا کنند. ضمناً سیستم به‌دست آوردن طلا، اکنون کمی طولانی‌تر است و این موضوع باعث می‌شود که پلیرها برای کسب هرچه بیشتر آن‌ها، دست به مبارزه بزنند.

akharinkhabar

5/5 - (5 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس