18 ایموجی پرطرفدار در سال 2022

438
0
ایموجی پرطرفدار در سال 2022

با استفاده از ایموجی ها به طور انبوه در ارتباطات آنلاین، در اینجا نگاهی به 18 ایموجی برتر که در سال 2022 ترند شده اند می اندازیم. 18 ایموجی پرطرفدار در سال 2022 را بشناسید.

ارتباطات آنلاین در طول سال ها به طور فزاینده ای به شکلک ها متکی شده است. اما هر سال شاهد انتشار برخی از ایموجی‌ها و محبوبیت برخی از آنها هستیم. بنابراین، بیایید به 18 ایموجی برتر که در سال 2022 ترند شده اند نگاه کنیم.

1. صورت نگهدارنده اشک

ایموجی پرطرفدار در سال 2022
ایموجی پرطرفدار در سال 2022

این ایموجی که توسط Emojipedia به عنوان محبوب ترین ایموجی سال 2022 رتبه بندی شده است، می توان از این ایموجی به روش های مختلفی استفاده کرد. وقتی می خواهید غم، قدردانی یا شادی را ابراز کنید، عالی عمل می کند.

2. صورت وارونه 🙃

ایموجی پرطرفدار در سال 2022
ایموجی پرطرفدار در سال 2022

یک چهره وارونه می تواند معانی مختلفی را منتقل کند، که ممکن است دلیل محبوبیت آن را توضیح دهد. بیشتر مردم از آن در موقعیت‌های طعنه‌آمیز یا احمقانه استفاده می‌کنند، اما برای نشان دادن ناامیدی یا ناهنجاری نیز استفاده می‌شود.

از آنجایی که می تواند یک احساس منفعل-تهاجمی را منتقل کند، مهم است که بدانید چه زمانی از این ایموجی استفاده کنید.

3. صورت آب شدن

ایموجی پرطرفدار در سال 2022
ایموجی پرطرفدار در سال 2022

چهره ذوب شده که اخیراً به عنوان بخشی از Emoji 14.0 منتشر شده است، یکی دیگر از ایموجی‌هایی است که در سال 2022 محبوب شد. معمولاً برای هوای گرم استفاده می‌شود. یا می توانید از آن برای نشان دادن خجالت یا طعنه استفاده کنید.

4. انگشتان فشرده

ایموجی پرطرفدار در سال 2022
ایموجی پرطرفدار در سال 2022

با الهام از ژست ایتالیایی “منظورت چیست”، ایموجی انگشتان گیر کرده در معانی مختلفی استفاده می شود. می‌توانید زمانی از آن استفاده کنید که عصبانی یا ناامید هستید یا می‌خواهید کسی منتظر بماند. معنای این ژست در فرهنگ ها متفاوت است، بنابراین باید زمینه را در نظر بگیرید.

5. صورت خندان با قلب 🥰

مدتی است که این ایموجی محبوب شده است. معمولاً برای نشان دادن عشق یا محبت استفاده می شود.

6. جمجمه 💀

با وجود اینکه ایموجی کاملا قدیمی است، اما شکلک جمجمه به طور فزاینده ای در بین ژنرال Z محبوب شده است و برای گفتن اینکه فرد از خنده می میرد استفاده می شود. هالووین نیز زمان بسیار خوبی برای استفاده از آن است.

عکس

7. صورت ملتمس 🥺

صورت درخواستی یکی دیگر از ایموجی‌هایی بود که در سال 2022 ترند شد. وقتی درخواستی می‌کنید یا حتی زمانی که می‌خواهید گریه کنید از چهره خواهش‌آمیز استفاده می‌شود. همچنین می تواند نشان دهنده ستایش یا خجالت باشد.

8. صورت برافروخته 😳

ایموجی پرطرفدار در سال 2022
ایموجی پرطرفدار در سال 2022

وقتی احساس خجالت، خجالت یا تعجب دارید، می‌توانید یک شکلک صورت برافروخته بفرستید.

9. صورت با صدای بلند گریان 😭

چهره ای که با صدای بلند گریه می کند محبوبیت خود را عمدتاً مدیون جوانان است که از آن برای خنده یا هنگام نمایش بیش از حد استفاده می کنند. اما معمولاً زمانی ارسال می شود که غم یا شادی غرق شود.

10. دست های قلب

ایموجی پرطرفدار در سال 2022
ایموجی پرطرفدار در سال 2022

یک ایموجی نسبتا جدیدتر، دستان قلب، به سرعت جذب شده است. می توانید از آن برای ابراز عشق، حمایت یا قدردانی استفاده کنید.

11. چشم 👀

اغلب به صورت ابلهانه یا لاستیک استفاده می شود، در حین پیمایش یا ارسال پیامک، چندین بار با ایموجی های چشم مواجه خواهید شد. اما معانی متعددی دارد، بنابراین می توانید از آن برای جلب توجه، ابراز شوک یا نشان دادن کنجکاوی استفاده کنید.

12. غلت زدن روی زمین در حال خنده 🤣

Rolling on the Floor Laughing در لیست محبوب ترین ایموجی ها در سال 2021 نیز قرار داشت و هنوز هم بسیار محبوب است. اغلب به عنوان جایگزین برای چهره با اشک شوق فرستاده می شود، احساسات شدیدتر، به ویژه خنده های غیرقابل کنترل را منتقل می کند.

13. آتش 🔥

ایموجی پرطرفدار در سال 2022
ایموجی پرطرفدار در سال 2022

همانطور که انتظار می رفت، ایموجی آتش به این لیست راه پیدا کرده است. آنچه در این مورد جالب است این است که معنای آن به شدت به زمینه بستگی دارد. برخی از آن برای گفتن عالی، “روشن” یا “در آتش” استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر از آن به عنوان جذاب استفاده می کنند.

14. بازو خم شده 💪

شکلک بازو خم شده که به عنوان راهی برای بیان قدرت استفاده می شود، محبوب شده است، زیرا اغلب هنگام ارسال عکس های تمرینی یا صحبت در مورد تناسب اندام استفاده می شود. با این حال، برای نشان دادن حمایت یا قدرت ذهنی نیز استفاده می شود.

15. بالا بردن دست ها 🙌

بیشتر، بالا بردن دست ها را راهی برای جشن گرفتن یا نشان دادن قدردانی، تعجب یا رضایت خواهید دید.

16. چهره با چشم نظاره گر

ایموجی پرطرفدار در سال 2022
ایموجی پرطرفدار در سال 2022

Face with peeking eye ایموجی دیگری است که در سپتامبر 2021 به عنوان بخشی از Emoji 14.0 منتشر شد و به سرعت محبوبیت پیدا کرد. بیشتر به معنای واقعی کلمه استفاده می شود، یعنی زمانی که می خواهید نگاه کنید اما خیلی می ترسید یا خجالت می کشید.

17. دست های بسته 🙏

به نظر می رسد در مورد معنای واقعی این ایموجی سردرگمی وجود دارد، اما استفاده از آن در چندین معانی اشکالی ندارد. دست‌های روی هم می‌تواند به معنای هر چیزی باشد، از دعا کردن تا شکرگزاری.

همچنین زمانی استفاده می شود که فردی به چیزی امیدوار یا آرزو دارد. این ژست اغلب در ژاپن و آسیای جنوبی برای احوالپرسی یا تشکر استفاده می شود.

18. درخشش ✨

ایموجی پرطرفدار در سال 2022
ایموجی پرطرفدار در سال 2022

اگرچه بیش از یک دهه از عمر آن می گذرد، اما شکلک های درخشان اخیراً ترند شده اند. در ابتدا برای بیان تازگی یا تمیزی معرفی شد، اما اکنون چندین مفهوم مثبت دارد. ممکن است بیانگر جشن، شادی، هیجان یا زیبایی باشد.

خود را با ایموجی های پرطرفدار بیان کنید

به لطف ایموجی ها، می توانید احساسات خود را حتی بدون تایپ کلمه منتقل کنید. و با محبوب شدن ایموجی های جدید، خوب است از محبوب ترین ایموجی ها و معانی واقعی آنها آگاه باشید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس