4 افزونه گوگل کروم برای تغییر تم شبکه های اجتماعی

121
0
افزونه گوگل کروم برای تغییر تم شبکه های اجتماعی

اگر می‌خواهید سایت‌های شبکه های اجتماعی را که روی دسک‌تاپ خود باز می‌کنید جذاب‌تر کنید، افزونه‌های کروم یک گزینه عالی برای اینکار هستند. در این مقاله چهار مورد از بهترین افزونه گوگل کروم برای تغییر تم شبکه های اجتماعی معرفی شده است.

اگر به طور منظم از شبکه های اجتماعی در دستگاه تلفن همراه خود استفاده می کنید، به احتمال زیاد، از آن در دسکتاپ خود نیز استفاده می کنید. وقتی از پلتفرم های شبکه های اجتماعی استفاده می کنید، می خواهید بهترین تجربه ممکن را داشته باشید. خوشبختانه، می‌توانید از افزونه‌های کروم برای بهبود تجربه خود در شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

اینکه بخواهید رابط کاربری توییتر را متفاوت کنید ، یا اینکه در شبکه های اجتماعی از دارک مود استفاده کنید، یا حتی مقداری رنگ و تنوع به فیس بوک خود اضافه کنید، گزینه هایی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. در این مقاله چهار افزونه کروم برای تغییر تم شبکه های اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته است.

1- افزونه گوگل کروم برای تغییر تم شبکه های اجتماعی: Minimal Theme for Twitter

Minimal Theme for Twitter
Minimal Theme for Twitter

اگر تم پیش‌فرض توییتر شما را چندان جذب نمی کند، Minimal Theme for Twitter افزونه‌ای عالی برای شماست. با بیش از ۲۰۰۰۰ کاربر، قطعا نمی توان این موضوع را که بسیاری از افراد از ظاهر توییتر رضایت ندارند را انکار کرد.

افزونه Minimal Theme for Twitter نه تنها به شما این امکان را می دهد که رابط کاربری توییتر را تغییر دهید، بلکه ویژگی های سفارشی سازی نیز برای شما فراهم می کند. با استفاده از این افزونه، می‌توانید مسیریابی خود را از طریق دکمه ها و لیبل ها  کنترل کنید.

همچنین می‌توانید حالت zen را فعال کنید که با استفاده از آن می‌توانید محتوای نامربوط مانند پیشنهادهایی برای فالو کردن، موضوعاتی که باید دنبال کنید را حذف کنید و حتی می‌توانید تبلیغات هدفمند را کاهش دهید .

2- افزونه گوگل کروم برای تغییر تم دارک: Dark Theme for TikTok

Dark Theme for TikTok
Dark Theme for TikTok

دارک مود معمولاً توسط افرادی که چشمان حساس و یا میگرن دارند استفاده می شود. هنگامی که در حال گشتن در اینترنت هستید، فعال کردن دارک مود در وب‌سایت‌ها می‌تواند به شما کمک کند از آسیب دیدن چشم های خود جلوگیری کنید.

اگر کاربر TikTok هستید و سلامت چشمانتان برای شما اهمیت زیادی دارد ، این افزونه کروم برای شما مناسب است.

تم تیره برای TikTok به شما امکان می‌دهد هنگام بررسی وب‌سایت TikTok به حالت تاریک بروید. شما می توانید دارک مود را تنها با یک کلیک فعال کنید. برای اینکار فقط باید روی نماد برنامه‌های افزودنی کلیک کنید و دارک مود را برای TikTok فعال کنید، سپس صفحه TikTok شما به حالت تاریک تغییر می‌کند.

3-افزونه گوگل کروم برای تم دارک: Night Mode

Night Mode
Night Mode

در این قسمت هم یک افزونه کروم دیگر برای علاقه مندان به دارک مود معرفی شده است. احتمالا بدانید که چگونه هنگام استفاده از تلفن همراه خود، حالت تاریک را در اینستاگرام فعال کنید.خوشبختانه، این افزونه کروم به شما امکان می دهد همین کار را روی دسکتاپ خود نیز انجام دهید.

برنامه افزودنی Night Mode به شما کمک می‌کند با تنظیم رنگ‌ها و تیره‌تر کردن صفحه  در هنگام مرور در اینستاگرام، از چشمان خود محافظت کنید. نایت مود یک طراحی مینیمالیستی دارد و به شما امکان می‌دهد با استفاده از نماد برنامه‌های افزودنی در گوشه بالا سمت چپ، به راحتی به حالت تاریک بروید.

برای استفاده از این افزونه، باید مطمئن شوید که اجازه دسترسی به سایت را در بخش مجوزها فعال کرده اید.

4-افزونه گوگل کروم برای تغییر تم شبکه های اجتماعی: Color Themes for Facebook

Color Themes for Facebook
Color Themes for Facebook

اگر از تم فیس بوک خسته شده اید و می خواهید فیس بوک خود را رنگی تر کنید، این افزونه کروم دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید. Color Themes for Facebook افزونه ای است که به شما امکان می دهد فیس بوک خود را با استفاده از طیف وسیعی از طرح های رنگی شخصی سازی کنید.

هنگامی که از این افزونه برای فیس بوک خود استفاده می کنید، می توانید با انتخاب دو رنگ، یک رنگ اصلی و یک رنگ فرعی، تم رنگی خود را ایجاد کنید.

برای دسترسی به این ویژگی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی افزونه در گوشه سمت راست بالای صفحه فیس بوک خود کلیک کنید.

تجربه خود را در شبکه های اجتماعی بهبود ببخشید

معمولاً استفاده از پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی در دسک‌تاپ چندان هیجان‌انگیز به نظر نمی‌رسد، یا ویژگی های کمتری در اختیار دارید یا رابط کاربری به خوبی برنامه تلفن همراه نیست. اما، با همه اینها، راه های زیادی برای بهبود تجربه  و تغییر تم شبکه های اجتماعی در کروم وجود دارد.

نصب این افزونه‌های Chrome آسان است و استفاده از آنها حتی ساده‌تر  است، این افزونه‌ها راهی عالی برای جذاب تر کردن شبکه‌های اجتماعی ارائه می کنند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس