راهنمای بازی Fire Emblem Warriors

83
0

Fire Emblem Warriors بازی است که شاید شما دوست داشته باشید،در این مقاله که از بخش گیم در سایت اول نیوز منتشر می کنیم، راهمایی از نحوه و نوع هدیه ها را در این بازی مورد بررسی قرار دادیم.

اگر بازی Fire Emblem: Three Houses را تازه شروع کرده اید، از قبل می دانید که ایجاد روابط یکی از اجزای اصلی بازی است. هرچه پیوند و ارتباط شما با شخصیت های دیگر قوی تر باشد، بهتر در میدان جنگ با هم کار خواهید کرد. به علاوه، شما با تمام این شخصیت های جالب در سطح بسیار عمیق تری آشنا می شوید. Fire Emblem Warriors: Three Hopes تقریباً در حد یک سیم کارت نیست که بتوانید شخصیت‌های دیگر را معشوق خود کنید، اما شکلی از سیستم رابطه همچنان وجود دارد و به دلایل وجود  گیم‌پلی به همان اندازه مهم است.

اگرچه تنها راه برای دوست داشتن مردم نیست، اما در Fire Emblem Warriors: Three Hopes یا در زندگی واقعی، هدیه دادن مطمئنا کمک کننده است. یک سیستم کامل هدیه دادن در این بازی وجود دارد که برای تقویت روابط شما با تمام شخصیت های خانه مجازی شما عالی است، اما به سادگی هدیه دادن تصادفی به هر کسی نیست. هر شخصیت دارای آیتم های خاصی است که آنها دوست دارند، و حتی تعداد کمی، آنها را دوست ندارند، و قبل از ارائه چیزی باید ترجیحات و علایق آنها را بدانید. برای اینکه مطمئن شوید با ملاحظه ترین هدیه دهنده ممکن هستید، در اینجا یک راهنمای کامل هدیه دادن در Fire Emblem Warriors: Three Hopes برای شما جمع آوری کردیم.

نحوه گرفتن و دادن هدیه

هدایا دادن یکی از راه‌هایی است که می‌توانید سطح ارتباط خود را با همه شخصیت‌های Fire Emblem Warriors: Three Hopes افزایش دهید و همچنین لقب های منحصربه‌فردی را برای خود کسب کنید. هدایا می تواند رابطه شما را با افراد مختلف افزایش دهد، اینکه شما چه هدیه ای به فرد یا شخصی اهدا می کنید، شخصیت شما بر آن مبنا سنجیده نمی شود.

قبل از اینکه بتوانید هدیه بدهید، بدیهی است که باید هدیه ای دریافت کنید. هدایا را می توان به روش های مختلفی دریافت کرد، اما بیشتر آنها را از مغازه دار ها یا مراکز خرید اصلی خریداری می کنند. هدایا مقدار محدودی خواهند داشت که می توانید در هر فصل آنها را بخرید، و در شروع هر فصل جدید نوع هدایا تازه می شوند. راه دیگر برای گرفتن هدایا از طریق Survey Spots است. اینها مناطق خاصی روی نقشه هستند که گهگاهی برای تکمیل ماموریت های جانبی باز می شوند. هر کدام را در نقشه خود بررسی کنید تا ببینید آیا می توانید هدایایی آسان دریافت کنید.؟!؟

هنگامی که در کیف هدایای خود چیزهای خوب آماده دارید تا مانند بابانوئل هدیه دهید، آماده هستید تا دیگران را کمی تشویق کنید. فقط به شخصیتی که می خواهید در کمپ خود به او هدیه بدهید نزدیک شوید و با او صحبت کنید. یا اگر در ردیابی آنها مشکل دارید، می‌توانید آنها را از فهرستی در منوی کمپ خود، انتخاب کرده و مستقیماً به مکانشان انتقال دهید.

راهنمای هدیه شخصیت عقاب سیاه

قبل از تجزیه و تحلیل آنچه که از هر شخصیت دوست دارد، تا آنجا که ما می دانیم، باید به دو نکته اشاره کرد. اول اینکه اینها فقط هدایایی هستند که ما این شخصیت ها را دوست دارند. هیچ فایده ای ندارد که بدانید یک شخصیت چه چیزهایی را دوست ندارد تا زمانی که بدانید چه چیزی را باید به او بدهید. دوم اینکه به عنوان مثال همه پرهای جغد را دوست دارند. ما ترجیح می‌دهیم این را درست در بالای صفحه بگوییم تا اینکه آنها را برای هر ورودی در لیست فهرست کنیم.

راهنمای هدیه شخصیت شیرهای آبی

دیمیتری: وزن تمرین، چکمه های سواری، سنگ شکن، شمشیر تشریفاتی

Dedue: تزئینات گل، قوطی آبیاری، ادویه های عجیب و غریب

فلیکس: گوشت دودی، وزن تمرین، خنجر شکار، شمشیر تشریفاتی

آش: غذای پخته شده خوشمزه، افسانه های جوانمردی، ادویه های عجیب و غریب، بنفشه

سیلوین: دستمال داپر، بازی روی تخته، نقاشی منظره

مرسدس: خوراک پخته خوشمزه، دانه های جواهر، خرس زره پوش، اسطوخودوس

Annette: کتاب نت، کتاب درسی حساب، گیره موی شیک

اینگرید: گوشت دودی، چکمه های سواری، افسانه های جوانمردی

رودریگ: گوشت دودی، خنجر شکار، چکمه های سواری، پنیر آبی

ستث: شناور ماهیگیری، تاریخچه فودلان، دستمال داپر

فلین: غذای پخته شده خوشمزه، خرس زره پوش، گیره موی شیک، دستمال مرطوب

راهنمای هدیه شخصیت گوزن طلایی

کلود: کفش های سوارکاری، تصویرسازی هرالدیک، بازی تخته ای، ادویه های عجیب و غریب

هیلدا: گلیم استون، عروسک خرس، مجموعه نت آهنگ، تزیینات موی شیک، دستمال زیبا

Lorenz: Beautiful Cut Flowers، مجموعه نت، برگ چای سیاه، گل رز

رافائل: پنیر کپک آبی، خوراکی های پخته شده خوشمزه، آموزش گوشت دودی

لیزیته: لیلی، غذاهای پخته شده خوشمزه، عروسک خرس، کتاب درسی حساب، تصویرسازی هرالدیک، کتاب طرح های تاج

ایگناتز: نقاشی منظره زیبا، مجسمه الهه حکاکی شده با چوب، شمشیر تزئینی، سکه های باستانی، فراموشم کن

ماریان: گل های بریده زیبا، عروسک خرس، دستمال زیبا، زنبق دره

Leonie: شناور ماهیگیری، وزنه های آموزشی، خنجر شکار

این ها راهنمایی هایی در مورد این بازی بودند.

منبع: digitaltrends

 

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس