5 ویژگی جدید watchOS 9

33
0
ویژگی جدید watchOS 9

در این مقاله پیش نمایشی از آنچه برای کاربران Apple Watch در راه است آورده شده است. اپل به طور رسمی از نرم افزار آینده Apple Watch با نام watchOS 9 رونمایی کرده است. اگرچه جهشی چشمگیر به جلو نیست، اما پیشرفتی برای دستگاه ها ارائه می دهد. در اینجا برخی از بهترین ویژگی جدید WatchOS 9 آورده شده است.

1. واچ فیس Watch Face های جدید و اصلاح شده

واچ فیس Watch Face های جدید و اصلاح شده
واچ فیس Watch Face های جدید و اصلاح شده

واچ فیس ها همیشه یک راه محبوب برای سفارشی کردن اپل واچ شما هستند. بنابراین جای تعجب نیست که اپل از سه چهره کاملا جدید رونمایی کرد و یک گزینه را اصلاح کرد.

ساعت محبوب Astronomy ظاهر جدیدی پیدا می‌کند تا از صفحه نمایش بزرگ اپل واچ برای نشان دادن پوشش ابری استفاده کند. سه ویژگی چهره جدید به watchOS 9 می پیوندد. با Metropolitan، می‌توانید Digital Crown را بچرخانید و تغییر سبک را مشاهده کنید. همانطور که احتمالاً می‌توانید از نام آن متوجه شوید، Lunar دارای زمان سنجی با استفاده از حالات ماه است. در نهایت، Playtime یک همکاری سرگرم کننده با هنرنمایی Joi Fulton است.

پرتره ها نیز بهتر می شود زیرا اکنون می‌توانید تأثیر عمق را روی عکس های مناظر ببینید.

2. یک برنامه تمرینی بهتر

یک برنامه تمرینی بهتر
یک برنامه تمرینی بهتر

اکثر کاربران اپل واچ احتمالا اپلیکیشن Workout را می شناسند. با watchOS 9 ویژگی های بیشتری دریافت می‌کند.

هنگام تمرین، می‌توانید اطلاعات بیشتری از جمله اطلاعات فعالیت، ضربان قلب و موارد دیگر را مشاهده کنید. فقط تاچ دیجیتال را بچرخانید. وضعیت ضربان قلب به طور خودکار با استفاده از داده های سلامتی شما محاسبه می‌شود. همچنین می‌توانید آنها را به صورت دستی ایجاد کنید. از نظر سفارشی سازی، می‌توانید فواصل کاری و بازیابی را برای خود ایجاد کنید.

همچنین می‌توانید ببینید که آیا برای رسیدن به اهداف ورزشی و استفاده از گام های پویا سرعت دارید یا خیر. دوندگان همچنین می‌توانند معیارهای جدیدی مانند طول گام، زمان تماس با زمین و نوسان عمودی را مشاهده کنند.

3. برنامه داروهای جدید

برنامه داروهای جدید
برنامه داروهای جدید

در کنار برنامه سلامت iPhone، برنامه داروها به شما امکان می دهد زمان استفاده داروها، ویتامین ها و مکمل ها را مدیریت کنید. می‌توانید یک برنامه زمانی سفارشی برای داروها ایجاد کنید و حتی یادآوری ایجاد کنید تا هرگز یک دوز را فراموش نکنید. در ایالات متحده، کاربران همچنین می‌توانند ببینند که آیا اقدامات حیاتی بالقوه وجود دارد یا خیر.

4. اطلاعات بیشتر در برنامه خواب

اطلاعات بیشتر در برنامه خواب
اطلاعات بیشتر در برنامه خواب

استفاده از Apple Watch در رختخواب می‌تواند به همه کمک کند تا با برنامه Sleep روال خواب خود را بهتر درک کنند. watchOS 9 مراحل خواب را اضافه خواهد کرد. به لطف شتاب‌سنج و داده های ضربان قلب، برنامه زمانی را که در REM، Core یا Deep Sleep هستید نشان می‌دهد. اپلیکیشن Health همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا ببینید که چگونه معیارهایی مانند ضربان قلب و تعداد تنفس در طول خواب تغییر می‌کنند.

5. تاریخچه Afib

تاریخچه Afib
تاریخچه Afib

AFib (فیبریلاسیون دهلیزی) یک بیماری جدی است که در صورت عدم درمان می تواند منجر به سکته شود. اپل واچ از برنامه ECG و اعلان های ریتم نامنظم برای اطلاع کاربران از مشکلات احتمالی استفاده می‌کند.

با watchOS 9، هر کسی که به این بیماری مبتلا شده است، می‌تواند از ویژگی AFib History استفاده کند. این تخمینی از تعداد دفعات نشان داده شدن ضربان قلب در AFib را نشان می دهد. همچنین یک اعلان برای نشان دادن فرکانس ارائه می دهد. همچنین می‌توانید اطلاعات دقیق را در برنامه Health آیفون مشاهده کنید و حتی تاریخچه دقیق AFib را دانلود و به اشتراک بگذارید. همه اینها به کاربر کمک می کند تا وضعیت را بهتر مدیریت کند.

watchOS 9 به طور رسمی پاییز امسال وارد بازار می شود

پاییز امسال می‌توانید WatchOS 9 را رسماً دریافت کنید. یک دوره آزمایش توسعه دهندگان و آزمایش بتا عمومی را پشت سر خواهد گذاشت. این نرم افزار برای اپل واچ سری 4 به بعد در دسترس خواهد بود.

بهبود تجربه کلی watchOS

از آنجایی که اپل واچ به رشد خود ادامه می دهد، اپل کار بسیار خوبی انجام می دهد و استفاده از این ساعت هوشمند را آسان تر می کند. watchOS 9 مطمئنا با ویژگی های جدید و سایر پیشرفت ها باعث رضایت کاربران اپل واچ خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس