5 ویژگی عالی تسلا سایبرتراک

190
0
تسلا سایبرتراک

تسلا سایبرتراک یکی از نمادین ‌ترین خودروهای تاریخ است و حتی هنوز برای فروش هم عرضه نشده است. این امر گویای وضعیت تقریباً افسانه‌ ای Cybertruck است و تبلیغات بسیار خوبی که برای آن انجام گرفته. این کامیون برقی دارای ویژگی ها و مشخصاتی است که باعث تعجب همه افراد می شود و در زمان عرضه اولیه توانست توجه افراد را به خوبی جلب کند. در ادامه همراه ما باشید تا ویژگی ها و قابلیت Cybertruck را مورد بررسی قرار دهیم.

تسلا سایبرتراک قدرتی در سطح خودروهای سوپراسپرت دارد

در نگاه اول، سایبرتراک خیلی شبیه به یک خودروی سوپراسپرت به نظر نمی رسد. با این حال، قطعاً قصد دارد تا همه خودروهای موجود را به گونه ای کنار بزند. یکی از دلایلی که موتورهای الکتریکی به کار رفته در سایبرتراک بهتر از موتورهای احتراق داخلی هستند، گشتاور بسیار زیاد و در دسترس بودن آنی آنها است.

Cybertruck از مزیت های بسیاری بهره مند است و وقتی به ارقام مربوط به شتاب آن نگاه می کنید، این موضوع بیشتر مشهود می شود. تسلا می گوید سایبرتراک 0 تا 60 مایل در ساعت را در 2.9 ثانیه طی می کند که نشاندهنده سرعت بسیار بالای آن است.

وقتی سایبرتراک عرضه شود، به راحتی می تواند در بین بهترین خودروهای الکتریکی قرار بگیرد. این واقعیت که سایبرتراک به عنوان یک کامیون بزرگ می تواند در این دسته جای بگیرد، شگفت انگیز است.

تنها وسیله نقلیه ای که از نظر امکانات باورنکردنی در زمینه کاربرد و قدرت می تواند با سایبرتراک قابل مقایسه باشد، Rivian R1T است. از همین رو، قطعاً جالب خواهد بود که ببینیم وانت بار تسلا پس از ورود به بازار چگونه در برابر ریویان قرار می گیرد.

سایبرتراک یک ماشین بکسل شگفت انگیز است

اگر فکر می کنید یدک کشی اجسام سنگین مختص پیکاپ های بنزینی است، در اشتباه هستید. در حال حاضر محصولات فعلی پیکاپ های EV ثابت می کنند که می توانند به راحتی اجسام سنگین را با یک وسیله نقلیه الکتریکی حمل کنند. تسلا می ‌گوید Cybertruck می ‌تواند بیش از 14000 پوند وزن داشته باشد، به این معنی که تقریباً قادر هستید هر چیزی که فکرش را می کنید را با استفاده از آن حمل کنید. اگر قصد خرید سایبرتراک را دارید، آماده باشید که در تمام طول روز از افرادی که درخواست قرض گرفتن کامیون شما را برای جابجایی دارند، تماس دریافت کنید.

Cybertruck یک کامیون وانت است و ظرفیت بار آن 3500 پوند محاسبه شده است. این خودرو همچنین دارای یک سیستم تعلیق بادی تطبیقی ​​است و حتی اگر اجسام سنگین را با استفاده از آن بکسل کنید، باید انتظار عملکرد روان و راحتی را داشته باشید.

سایبرتراک از برد 500 مایلی برخوردار است

برد 500 مایلی Cybertruck به طور کامل هر گونه نگرانی را در مورد مسافت از بین می برد. زمانی که Cybertruck رونمایی شد، برد 500 مایلی آن برای یک وسیله نقلیه الکتریکی در این اندازه، انقلابی به پا کرد.

لوسید ایر فوق ‌العاده این کامیون با یک بار شارژ باتری می ‌تواند تا 520 مایل را پشتیبانی کند. این قابلیت را با شبکه گسترده سوپرشارژر تسلا همراه کنید و به این ترتیب کامیونی خواهید داشت که برای ماجراجویی ساخته شده است. Rivian R1T در این زمینه حتی با حداکثر برد هم نمی تواند با Cybertruck مقایسه شود، اما با این حال، هنوز هم قابلیت های منحصر به فرد زیادی ارائه می کند که ارزش بررسی را دارد.

صرف نظر از این موضوع، تسلا باید خوشحال باشد که ریوین هنوز نتوانسته مدلی را ارائه دهد که از مرز 500 مایل فراتر رود. اگر سایبرتراک به وعده مسافت 500 مایلی عمل کند، می تواند به عنوان یک خودروی برقی که بدون شارژ برای کل هفته کاری قادر به کار کردن است، شناخته شود.

سایبرتراک تسلا دارای یک کمپرسور هوای داخلی و قدرت درون برد است

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه Cybertruck، گنجاندن امکانات داخلی برای هوای فشرده و برق است. سایبرتراک دارای یک سیستم تعلیق بادی پیشرفته است که به آن اجازه می دهد برای سازگاری بهتر با هر شرایطی بالا یا پایین بیاید.

این یک قابلیت عالی است؛ چراکه کامیون با استفاده از آن می تواند از کمپرسور هوا برای کارهای دیگر مانند پر کردن لاستیک ها پس از یک روز سخت، استفاده کند. با هوای داخل کمپرسور، دیگر لازم نیست نگران نحوه پر کردن لاستیک‌ های خود برای مقابله با مسیرهای چالش برانگیز باشید.

کمپرسور های هوا یکی از امکانات ضروری در شرایطی که ممکن است با شن و ماسه یا زمین های دیگری مواجه شوید، به شمار می آیند. لازم به ذکر است که Rivian R1T نیز دارای یک کمپرسور می باشد، بنابراین وجود این قابلیت، چیزی نیست که سایبرتراک برای اولین بار آن را به بازار عرضه کند.

وب‌ سایت Cybertruck اعلام کرده است که این کامیون از سیستم برقی درونی برخوردار خواهد بود، اما هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه آیا پریز هم در دسترس خواهد بود یا خیر منشتر نشده است. F-150 Lightning از قابلیت های فوق العاده ای برای حل مشکلات برقی برخوردار است، بنابراین جالب است که ببینیم Cybertruck در برابر رقبا چگونه عمل می ‌کند.

تسلا سایبرتراک بدنه بیرونی از جنس فولاد ضد زنگ مقاوم برخوردار است

در بدنه بیرونی این خودرو مطابق با تم سایبرتراک از فولاد ضد زنگ استفاده شده است. هدف از به کار گیری فولاد در بدنه سایبرتراک این است که در برابر فرورفتگی ها و عیوب جزئی، غیر قابل نفوذ باشد.

به گفته تسلا، استفاده از فولاد در بدنه یک عامل مهم در ایمنی نیز به شمار می رود. باید منتظر باشیم و ببینیم سایبرتراک چگونه می تواند در زندگی روزمره به کار گرفته شود، به ویژه این که فولاد ضد زنگ می توانند کدر شود و به نسبت سایر متریال، آلودگی را به راحتی به خود جذب کند.

سایبرتراک می تواند به یک تغییر دهنده بازی تبدیل شود !

Cybertruck از زمانی که اولین بار معرفی شد، نوید پیشرفت های فوق العاده ای را داده است. در حال حاضر، وانت های برقی الکتریکی بسیاری به بازار آمده اند و برخی از ویژگی های منحصر به فردی را به نمایش گذاشته اند. باید ببینیم که آیا تسلا سایبرتراک را با قابلیت های جدیدی عرضه خواهد کرد که از رقبای خود پیشی بگیرد یا خیر.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس