بازگشت Ubisoft به استیم

49
0
بازگشت Ubisoft به استیم

چند سالی است که یوبیسافت برای فروش بازی‌های خود از استیم استفاده نمی‌کند، ولی اکنون این شرکت با بازی Assassin’s Creed Valhalla به محبوب‌ترین پلتفرم پی‌سی‌بازان بازگشته است. در این خبر به بررسی بازگشت Ubisoft به استیم می پردازیم.

بازگشت Ubisoft به استیم

Trials Rising آخرین عنوانی بود که این شرکت در سال ۲۰۱۹ روی استیم منتشر کرد و برای چند سال در این فروشگاه فعالیت نداشت. در سه سال گذشته یوبیسافت به صورت انحصاری از فروشگاه اپیک گیمز و Ubisoft Connect استفاده می‌کرد و اکنون پس از شایعات فراوان بازگشت آن‌ها رسمی شده است.

Assassin’s Creed Valhalla را می‌‌توان یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های چند سال اخیر این شرکت فرانسوی دانست که در سال ۲۰۲۰ به بازار منتشر شد. اکنون پس از دو سال صفحه رسمی بازی در استیم باز شده و شما از تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر ۱۴۰۱) می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

باید اشاره کنیم که احتمالا هنوز به استفاده از Ubisoft Connect نیازمند خواهید بود. EA هم دقیقا همین کار را انجام می‌دهد و هنگام اجرا بازی‌های این شرکت یک مینی اپ اجرا می‌شود. در سال‌های گذشته کمپانی بزرگ از جمله مایکروسافت، الکترونیک آرتز، اکتیویژن و یوبیسافت استیم را کنار گذاشته بودند، ولی اکنون همه این شرکت‌ها بازگشته‌اند.
در بازی Assassin’s Creed Valhalla، بازیکنان نقش یک وایکینگ با نام Eivor را ایفا می‌کند. این بازی پس از انتشار نقدهای بسیار خوبی دریافت کرد و همچنین DLC های قابل توجهی دریافت کرده است. آخرین بسته الحاقی بازی نیز تحت عنوان The Last Chapter چند ماه قبل معرفی شده بود.
Assassin’s Creed Valhalla هم‌اکنون روی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پی‌سی، آمازون لونا و گوگل استیدیا در دسترس قرار دارد.

منبع: twitter

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس