7 مینی گیم جذاب که سرگرم کننده‌تر از بازی‌های اصلی خود هستند

96
0
7 مینی گیم جذاب که سرگرم کننده‌تر از بازی‌های اصلی خود هستند

توسعه‌دهندگان اغلب راه‌های خلاقانه‌ای برای بهبود گیم‌پلی با معرفی مکانیک‌ها یا مینی‌گیم‌های جدید پیدا می‌کنند. دومی با دادن طعم چیز دیگری به بازیکنان، معمولاً از یک ژانر کاملاً متفاوت، به طور کامل انتظارات را از بازی تغییر می‌دهد. فهرست 7 مینی گیم جذاب که سرگرم کننده‌تر از بازی‌های اصلی خود هستند را در اول نیوز بخوانید.

در حالی که توسعه‌دهندگان می‌خواهند بازیکنان از این بازی‌ها لذت ببرند، شاید و تنها شاید نخواهند بازیکنان بیشتر از بازی اصلی در آنجا وقت بگذارند، مانند مثال‌های زیر. برای روشن بودن ماجرا، باید اشاره کنیم که همه بازی‌های زیر هنوز هم عالی هستند، حتی بدون مینی‌گیمی جذاب. بازیکنان قبلاً پول خود را خرج و بازی را تهیه کرده‌اند، بنابراین طراحان باید بدون توجه به اینکه گیمرها از زمان خود پس از خرید محصول چگونه استفاده می‌کنند، احساس رضایت کنند.

7 مینی گیم جذاب که سرگرم کننده‌تر از بازی‌های اصلی خود هستند

7. Gwent: The Witcher 3

اینکه بگوییم یک مینی گیم در The Witcher 3 با بقیه بازی برابری می‌کند، امری سخت است. البته این نشان می‌دهد که نسخه سوم در این فرنچایز چقدر خوب، پیچیده و عمیق است. Gwent مجموعه‌ای پیچیده از قوانین دارد و برای پیروزی در آن، حتی با داشتن یک دست خوب، نیاز به درایت دارد. بازیکنان می‌توانند تعداد زیادی NPC را در سراسر جهان به چالش بکشند.

ممکن است برای گرالت بی‌معنی به نظر برسد که از یافتن دختر خوانده گمشده‌اش فارغ شود و در عوض چند دست ورق بازی کند، اما همه مجازند باری را هر جور که دوست دارند پیش ببرند. Gwent از آن زمان به بعد با دریافت اسپین‌آفی که گیم‌پلی آن حول کارت بازی خیالی در جریان است، به طور کلی مستقل شده است.

7 مینی گیم جذاب که سرگرم کننده‌تر از بازی‌های اصلی خود هستند

6. Alien Hominid: PDA Games

عنوان Alien Hominid یک بازی کوچک بود که به دلیل وب سایت کلاسیک Newgrounds محبوب شد. نسخه کنسولی به میزان قابل توجهی از مراحل مشخص شده در عنوان مرورگر گسترش یافت و گرافیک را اصلاح کرد. همچنین چندین مینی گیم کوچک اضافه کرد. در میان آن‌ها یک مینی گیم پلتفرمینگ وجود داشت که در آن بازیکنان استیکمن را در مراحل تک صفحه‌ای کنترل می‌کنند.

گرافیک و گیم پلی ساده آن را برای کسانی که با پلتفرمرها آشنایی ندارند، قابل دسترسی می‌کند. بازیکنان در این حالت می‌توانند از بیش از صد مرحله عبور کنند و حتی می‌توانند مرحله خاص خود را برای دوستان خود بسازند تا امتحان کنند. امیدواریم این حالت جذاب در بازعرضه‌ی احتمالی دست نخورده باقی بماند.

7 مینی گیم جذاب که سرگرم کننده‌تر از بازی‌های اصلی خود هستند

5. Anaconda: TimeSplitters 2

با این‌که TimeSplitters اولیه یک کار عجولانه بود که در کنار پلی‌استیشن 2 عرضه شد، TimeSplitters 2 با محتوای بیشتر و مراحل تک‌نفره پیچیده‌تر کار ناتمام را تمام کرد. اهداف پیچیده بودند و مأموریت‌ها اغلب شامل ترکیبی از مخفی کاری و اکشن می‌شدند. بازیکنان یک رادار در فهرست اینونتوری خود داشتند و می‌توانستند از این دستگاه برای دسترسی به مینی‌گیم‌های مختلف استفاده کنند، به شرطی که ابتدا کارتریج‌ها را در جهان بازی پیدا کنند.

در مجموع سه مینی گیم وجود دارد، اما یکی که بازیکنان احتمالاً بیشتر از همه استفاده کرده‌اند آناکوندا بوده است. هدف ساده است. تا هر اندازه که می‌توانید غذا را روی صفحه بدون دست زدن به چیز دیگری بخورید. هر لقمه‌ای که می‌خورید مار قد می‌کشد و این موضوع آن را طولانی‌تر می‌کند و در نتیجه سطح دشواری را افزایش می‌دهد. محتوای زیادی در TimeSplitters 2 وجود دارد، اما به راحتی می‌توان برای این مینی گیم زمان پیدا کرد. و از آن لذت برد.

7 مینی گیم جذاب که سرگرم کننده‌تر از بازی‌های اصلی خود هستند

4. Puzzle Kombat: Mortal Kombat: Deception

قبل از اینکه Mortal Kombat در سال 2011 این سری را به اصول اولیه بازگرداند و بر ساخت خشن‌ترین بازی مبارزه‌ای ممکن تمرکز کند، این سری محتوا و مینی‌گیم‌های زیادی را در بسته‌بندی قرار می‌داد. علاوه بر حالت ماجراجویی، به نام Konquest، توسعه دهندگان چند مینی گیم را به Mortal Kombat: Deception اضافه کردند.

در این بین یک بازی وجود دارد که از شطرنج الهام می‌گیرد و سپس پازل کمبت وجود دارد. این حالت چیزهای زیادی از بازی محبوب Puzzle Fighter وام گرفته است، فقط با مقدار بیشتری خون. این یک روش کاملاً جدید برای گذراندن زمان و سرگرمی برای کسانی بود که در مبارزات سنتی مهارت کافی نداشتند.

مانکی

3. Monkey Bowling: Super Monkey Ball

اگر کسی بخواهد بازی‌هایی را تصور کند که Toshihiro Nagoshi، خالق مجموعه Yakuza، قبل از شروع اولین سری فوق‌الذکر روی آن کار می‌کرد، احتمالاً بازی‌ای را تصور نمی‌کرد که در آن میمون‌ها از پیچ و خم‌های خطرناک در توپ عبور می‌کنند. اگرچه مانکی بال به طرز شگفت انگیزی چالش برانگیز می‌شود، بنابراین نباید فریب زیبایی شناسی کودکانه آن را خورد.

بازی اصلی با مجموعه‌ای از مینی گیم‌ها احاطه شده است. یکی از این‌ها یک شبیه ساز بولینگ است که به طرز شگفت انگیزی به خوبی پیاده‌سازی شده است. نکته اینجاست که میمون خود توپ بولینگ است. حالت دیگر شامل خطوط ویژه‌ای است که با رسیدن توپ به سمت پین‌ها شکل تغییر می‌کند و حرکت می‌کند.

فاینال

2. Triple Triad: Final Fantasy 8

اکثر بازی‌های فاینال فانتزی با مینی‌گیمی عرضه می‌شوند که بازیکنان می‌توانند در طول کل ماجراجویی با آن درگیر شوند. این‌ها به ندرت به اندازه Triple Triad از هشتمین ورودی شماره گذاری شده، تحسین جهانی کسب می کنند. این کارت بازی در ابتدا پیچیده به نظر می‌رسد، اما به تدریج قابل درک می‌شود زیرا بازیکنان بیشتر با آن درگیر می‌شوند.

شخصیت Squall می‌تواند به طور پیوسته کارت‌های خود را افزایش دهد و NPCها را از ابتدای سفر تا انتها به چالش بکشد. حتی اگر هیچ پاداشی برای بازی اصلی نداشت، بازیکنان همچنان زمان زیادی را در Triple Triad می‌گذراندند. اکثراً موافقند که این مینی گیم بسیار سرگرم کنندهشتر از بلیتزبال از Final Fantasy X است.

ff7

1. Fort Condor: Final Fantasy 7 Remake

بازی Final Fantasy 7 اصلی دارای یک بازی دفاع از قلعه بود که در آن بازیکنان از پرنده‌ای دفاع می‌کردند که در بالای یک راکتور ماکو متعلق به نیروهای Shinra بود. INTERmission، همان DLC با حضور Yuffie، شامل یک مینی گیم مبتنی بر این فعالیت جانبی است. این نسخه به این دلیل که سرعت گیم پلی را افزایش می‌دهد و گرافیک را در یک زمین بازی کوچکتر ارائه می‌کند، جذاب و محبوب شده است.

مرحله جانبی که شامل این مینی گیم می‌شود طولانی است، اما حتی پس از فتح آن، بازیکنان محتوای بیشتر می‌خواهند. امیدواریم که بازی‌های آینده در فرنچایز محتوای بیشتری برای Fort Condor داشته باشند.

نظر شما در این خصوص چیست؟ فهرست 7 مینی گیم جذاب که سرگرم کننده‌تر از بازی‌های اصلی خود هستند را چطور ارزیابی می‌کنید؟ جای کدام مینی گیم در این بین خالی بود؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس