7 دلیل احتمالی که چرا نمی توانیم شخصی را در اینستاگرام فالو کنیم؟

93
0
چرا نمی توانیم شخصی را در اینستاگرام فالو کنیم

اگر گزینه فالو برای شما در اینستاگرام کار نمی کند، چند مشکل احتمالی پشت این وجود دارد. چرا نمی توانیم شخصی را در اینستاگرام فالو کنیم؟

اگر می خواهید فید اینستاگرام خود را مرتبط نگه دارید، باید دوستان، خانواده و هر حساب کاربری خود را با محتوای لذت بخش دنبال کنید. اما اگر روی Follow ضربه بزنید و هیچ اتفاقی نیفتد، چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟

اگر برای دنبال کردن شخصی در اینستاگرام مشکل دارید، ما فهرستی از دلایل احتمالی و نحوه رفع آن را گردآوری کرده‌ایم.

1. اتصال شبکه شما معیوب است

این احتمال وجود دارد که اینستاگرام طبق معمول کار کند، اما شما با یک اتصال اینترنتی ناپایدار روبرو هستید. در این صورت، متوجه مشکلات بیشتری مانند عدم امکان بارگیری مجدد فید، ارسال پیام یا افزودن پست های جدید خواهید شد.

تا زمانی که مشکلات اتصال خود را برطرف نکنید، برای دنبال کردن اکانت های جدید کار زیادی نمی توانید انجام دهید. می توانید سعی کنید روتر خود را بازنشانی کنید یا به شبکه دیگری سوئیچ کنید.

2. شما به حد فالو رسیده اید

اینستاگرام در تلاش برای مبارزه با ربات‌ها و پیام‌های اسپم، محدودیتی برای تعداد افرادی که می‌توانید دنبال کنید، تعیین کرده است.

طبق مرکز راهنمایی اینستاگرام، شما نمی توانید بیش از 7500 نفر را دنبال کنید. اگر سعی کنید یک اکانت دیگر را دنبال کنید، اینستاگرام یک پیام خطا به شما نشان می دهد. بنابراین، قبل از اینکه بتوانید یک حساب جدید را دنبال کنید، باید فردی را در اینستاگرام آنفالو کنید.

حتی اگر به محدودیت 7500 اکانت دنبال شده نرسیده باشید، یک محدودیت دیگر وجود دارد که باید به آن توجه کنید. شما نمی توانید بیش از 60 عمل (دنبال کردن یا لغو دنبال کردن) را در ساعت انجام دهید.

بنابراین، استراحت از اینستاگرام باید مشکل را حل کند.

3. شخصی که می خواهید فالو کنید شما را بلاک کرد

آیا شخصی که می خواهید فالو کنید شما را در اینستاگرام مسدود کرده است؟ می‌توانید حساب دیگری را دنبال کنید تا بررسی کنید که آیا مشکل ادامه دارد یا خیر. اگر همه چیز طبق معمول کار کند، ممکن است شخص دیگر شما را در اینستاگرام بلاک کرده باشد.

حتی اگر وقتی این اتفاق می‌افتد، برنامه اعلانی ارسال نمی‌کند، همچنان می‌توانید راه‌هایی برای بررسی اینکه آیا شخصی شما را در اینستاگرام بلاک کرده است پیدا کنید.

4. باید اکانت خود را دوباره احراز هویت کنید

چرا نمی توانیم شخصی را در اینستاگرام فالو کنیم
چرا نمی توانیم شخصی را در اینستاگرام فالو کنیم

این احتمال وجود دارد که به دلیل خطای احراز هویت نتوانید اکانت های جدید را در اینستاگرام دنبال کنید. خوشبختانه، می‌توانید با خروج از سیستم و ورود مجدد به سیستم، مشکل را برطرف کنید. به پروفایل خود بروید و روی منو در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. سپس، به تنظیمات > خروج از سیستم بروید.

دوباره وارد شوید و بررسی کنید که آیا مشکل اکنون برطرف شده است یا خیر.

5. اینستاگرام اکانت شما را مسدود کرد

همانطور که اشاره کردیم، اینستاگرام تمام تلاش خود را برای دور نگه داشتن ربات ها انجام می دهد. اگر چندین اکانت را برای به دست آوردن فالوور فالو کرده و آنفالو کرده اید، ممکن است اکانت شما برای فعالیت مشکوک توسط الگوریتم اینستاگرام پرچم گذاری شود.

اگر از برنامه های شخص ثالث برای سرعت بخشیدن به کارهای خسته کننده مانند دنبال کردن و لغو فالو کردن حساب ها، لایک کردن یا ذخیره کردن پست های دیگران یا نظر دادن روی آنها استفاده کرده اید، همینطور است.

بنابراین، اگر از این نوع برنامه استفاده کرده باشید، اینستاگرام ممکن است اکانت شما را مسدود یا حتی مسدود کند. اگر مشکوک هستید که در حال حاضر به دلیل فعالیت مشکوک دچار مشکل شده اید، می توانید بررسی کنید که آیا قوانین اینستاگرام را زیر پا گذاشته اید یا خیر.

6. شما از VPN استفاده می کنید

چرا نمی توانیم شخصی را در اینستاگرام فالو کنیم
چرا نمی توانیم شخصی را در اینستاگرام فالو کنیم

اگر یک اتصال VPN راه‌اندازی کرده‌اید، اینستاگرام ممکن است متوجه آدرس‌های IP مختلف شود و حساب شما را برای فعالیت غیرعادی پرچم‌گذاری کند. این کار چندین ویژگی را در اکانت شما محدود می کند، از جمله توانایی فالو کردن سایر اکانت های اینستاگرام.

همین امر در مورد استفاده همزمان از اینستاگرام در موبایل و دسکتاپ نیز صدق می کند.

7. سرورهای اینستاگرام از کار افتاده اند

شاید نتوانید افراد را در اینستاگرام دنبال کنید زیرا سرورها از کار افتاده اند. به Downdetector بروید و بررسی کنید که آیا سایر کاربران نیز همین مشکل را گزارش کرده اند یا خیر. در این مورد، هیچ کاری نمی توانید بکنید جز صبر کردن.

از محتوای اینستاگرام مورد علاقه خود لذت ببرید

گاهی اوقات، فهمیدن اینکه چرا نمی‌توانید اکانت‌های جدید را در اینستاگرام دنبال کنید، کار آسانی نیست. بدترین سناریو این است که شخص دیگری قبلاً شما را بلاک کرده باشد، بنابراین تا زمانی که شما را رفع انسداد نکند کاری نمی توانید انجام دهید.

اما اگر سرورهای اینستاگرام خراب هستند، باید از آن نهایت استفاده را ببرید و از شبکه های اجتماعی فاصله بگیرید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس