لیست شدن BONE در بایننس

67
0
لیست شدن BONE در بایننس

راه اندازی راه حل لایه 2 بلاک چین شیبا اینو، نزدیک است، اما جامعه معتقد است هنوز مانع دیگری وجود دارد! در این پست به بررسی لیست شدن BONE در بایننس می پردزایم.

لیست شدن BONE در بایننس

جامعه شیبا اینو از این پروژه و توسعه دهندگان آن مانند Shytoshi Kusama، با وجود تاخیر در راه اندازی راه حل لایه 2 بلاک چین شیباریوم از سال گذشته، حمایت کرده است. Shibarium مزایای مقیاس پذیری، زمان تراکنش های سریع تر، هزینه های کمتر و چارچوب توسعه گسترده را ارائه می دهد.
در حالی که توسعه دهندگان و مدیریت رسمی توییتر اکوسیستم Shiba Inu به راه اندازی احتمالی نسخه بتا شیباریوم در این سه ماهه اشاره می کنند، جامعه مشکل بزرگ دیگری در پیش رو دارد. این فهرست توکن BONE توسط صرافی ارز دیجیتال بایننس است.

چه زمانی بایننس توکن BONE را فهرست میکند؟

تیم Shiba Inu در وبلاگ رسمی شیباریوم خود تایید کرده است که BONE تنها توکن گاز برای تراکنش‌های شیباریوم و یک توکن پاداش برای اعتباردهندگان خواهد بود. توکن BONE از ژوئیه 2021 برای حاکمیت و اکنون برای Shibarium در دسترس است. اما این صرافی توسط بزرگترین صرافی ارز دیجیتال بایننس در جهان ثبت نشده است.

پس از راه اندازی شیباریوم BONE توکن اصلی خواهد بود. در واقع، اعتبار سنجی تعداد معینی از توکن‌های BONE را قفل می‌کنند تا امنیت BONE را از طریق قراردادهای مدیریت سهام در شبکه اصلی اتریوم تامین کنند. علاوه بر این، نمایندگان BONE را در گره‌های اعتبارسنجی که مسئول اعتبارسنجی تراکنش‌ها هستند، قرار می‌دهند. بنابراین، بیشتر موارد پیرامون بلاک چین شیباریوم شامل توکن BONE می شود.

همچنین، تراکنش های Shibarium توکن شیبا را می سوزاند و به افزایش نرخ توکن سوزی شیبا اینو کمک می کند. علیرغم موارد بسیار زیاد استفاده از توکن BONE، بایننس این توکن را حتی در «منطقه نوآوری» خود فهرست نکرده است. برای فهرست کردن BONE در «منطقه نوآوری»، یک موسس باید فرم درخواست لیست شدن را ارسال کند. با این حال، هویت ریوشی بنیانگذار شیبا اینو هنوز یک راز است. بنابراین، آیا توسعه دهنده اصلی Shytoshi Kusama می تواند فرم درخواست را برای بایننس تکمیل کند؟
پرونده های شرکت ها در میان FUD

جامعه این موضوع را در دست گرفته است و یک دادخواست Change.org برای فهرست کردن BONE در بایننس آغاز کرده است. درخواست‌های ShibArmy یا شرکت های قبلی مانند PayPal برای پذیرش SHIB به عنوان پرداخت و Robinhood برای فهرست کردن SHIB موفقیت‌آمیز بود. فقط زمان نشان خواهد داد که آیا این بار جامعه موفق خواهد بود یا خیر.

coingape

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس