چگونه یک نمونه کار کپی رایتینگ بدون تجربه بسازیم

52
0
نمونه کار کپی رایتینگ

آیا می خواهید حرفه کپی رایتینگ خود را شروع کنید اما هیچ نمونه ای برای نشان دادن ندارید؟ بیاموزید که چگونه یک نمونه کار قانع کننده بسازید و اولین مشتریان خود را جذب کنید. نمونه کار کپی رایتینگ را با این ایده ها بسازید.

آیا همیشه یک نویسنده متقاعد کننده عالی بوده اید و به این فکر کرده اید که وارد حوزه کپی رایتینگ شوید؟ اگر تجربه حرفه ای ندارید، این می تواند شدید به نظر برسد، اما استرس نداشته باشید.

راه های مختلفی برای شروع حرفه آنلاین شما وجود دارد، و لازم نیست یک سنت هم برای جمع آوری یک نمونه کار عالی بپردازید. تنها چیزی که نیاز دارید تخصص نویسندگی، صبر، فداکاری و سخت کوشی است.

1.نمونه کار کپی رایتینگ: به یک دوره کپی رایتینگ بپیوندید

بهترین راه برای یادگیری هر مهارت جدید، یافتن دوره عالی است. پیوستن به یک دوره کپی‌رایتینگ می‌تواند به شما بیاموزد که چگونه یک جریان درآمدی جدید باز کنید، اما همچنین چگونه اعتماد به نفس خود را در زمینه کپی‌رایتینگ افزایش دهید. این یک راه عالی برای به دست آوردن یک جعبه ابزار برای کشف استراتژی ها و الگوهای عملی برای ایجاد یک نمونه کار خوب است.

دوره‌ها می‌توانند انواع کپی‌نویسی در دسترس شما، نحوه نوشتن سرفصل‌های جذاب، یا نحوه نوشتن صفحات فروش، وب‌سایت‌ها، بروشورها، گزارش‌ها و موارد دیگر را شرح دهند. دانستن این اطلاعات ساختن یک نمونه کار را از ابتدا برای شما آسان تر می کند.

2. به گروه های تجاری فیس بوک بپیوندید

نه تنها پیوستن به گروه‌های تجاری فیس‌بوک برای همه رایگان است، بلکه همیشه این فرصت وجود دارد که کارهای کپی‌نویسی را برای نمونه کار خود انجام دهید. به گروه‌های نویسندگی آزاد بپیوندید، آخرین پست‌ها را زیر نظر داشته باشید، و از هر فرصتی که در دسترس است، هر چقدر هم کوچک باشد، استفاده کنید.

همچنین ایده خوبی است که پست‌هایی را خودتان بسازید و به دیگران اطلاع دهید که خدمات نوشتن ارائه می‌دهید. نمی دانید از کجا شروع کنید؟ در اینجا چند راه مفید برای کشف گروه های جدید فیس بوک آورده شده است. بسیاری از مردم خودشان مبتدیان را کپی رایت می کنند، بنابراین برای شبکه سازی و کشف افراد در یک قایق عالی است. حتی ممکن است برخی کار خود را به شما ارجاع دهند!

3. نمونه های خود را بنویسید

نوشتن نمونه های خود یک راه سرگرم کننده برای ساختن نمونه کارها است. تنها چیزی که نیاز دارید کمی خلاقیت است. به عنوان مثال، اگر موضوع مورد علاقه ای در فناوری دارید، در مورد آن بنویسید. ممکن است یک قطعه در مورد برترین روندهای فناوری فصل، یک صفحه فرود وب سایت ساختگی در جدیدترین آیفون، یا دلیل جانشینی اپل از سامسونگ ایجاد کنید.

مهم نیست که چه موضوعی را انتخاب می کنید، نوشتن هر چیزی شایستگی نوشتن شما را به مشتریان بالقوه ثابت می کند. همچنین می‌توانید با اجازه یک دوست، یک کپی بنویسید یا نوشته‌های نویسنده آزاد دیگری را دوباره کار کنید. این نه تنها به سایر فریلنسرها بینشی در مورد مهارت های نوشتاری شما می دهد، بلکه می تواند به طور بالقوه به فرصت های بیشتری منجر شود. این چیزی نیست که شما می دانید، این چیزی است که شما می شناسید، بالاخره.

اگر می‌خواهید از چه نوع وب‌سایتی برای نمونه کارها استفاده کنید، برای شروع از Clippings.me استفاده کنید. استفاده از آن رایگان و آسان است و می توانید به سرعت اسناد word از بهترین و پرافتخارترین قطعات خود را آپلود کنید. برای نشان دادن محتوای خود به هیچ چیز فانتزی نیاز ندارید. مهم این است که شما از جایی شروع می کنید!

4.نمونه کار کپی رایتینگ: خدمات نوشتن داوطلبانه

خدمات نوشتن داوطلبانه مانند نوشتن برای افرادی که می شناسید نیست. داوطلب شدن برای مشاغل کوچک یا سازمان های غیر انتفاعی نه تنها می تواند رزومه شما را برجسته کند، بلکه کار خوبی انجام می دهید و مهارت های نوشتاری خود را بهبود می بخشید.

در مورد کسب و کارهای جدیدی که به تازگی افتتاح شده اند تحقیق کنید. آیا آنها به دنبال نویسندگانی برای اکانت های رسانه های اجتماعی خود هستند یا دوست دارند محصولات خود را بررسی کنند؟ پیشنهاد دادن به آنها در ازای تجربه ایده بسیار خوبی است، به خصوص اگر دانشجوی نویسندگی خلاق هستید یا نمی دانید کجا به دنبال تجربه بگردید.

5. از LinkedIn Jobs استفاده کنید

LinkedIn Jobs یک ویژگی باورنکردنی برای نویسندگان مشتاق است، با توجه به اینکه چقدر می توان برای مشاغل درخواست داد و یک رزومه را به درخواست های شغلی پیوست کرد. با استفاده از این پلتفرم می‌توانید با فیلتر کردن نوع کار، از جمله کار از راه دور، به راحتی در میان مشاغل پیمایش کنید.

افراد مهم از LinkedIn استفاده می کنند، بنابراین این یک راه موثر برای جستجو و حفظ ارتباطات در صنایع نویسندگی یا بازاریابی، تحقیق در مورد شرکت های جالب یا فریلنسرهای رقابتی و موارد دیگر است. آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه به عنوان یک فریلنسر یک پروفایل شگفت انگیز لینکدین بسازید؟ در اینجا نحوه بهینه سازی پروفایل لینکدین برای جذب مشتریان بیشتر آمده است.

6. از سایت های فریلنس استفاده کنید

سایت های فریلنسینگ برای مدت طولانی در دسترس بوده اند، اما مهم است که بدانید چگونه از آنها استفاده کنید تا شانس خود را برای یافتن مشتری افزایش دهید. بهینه سازی نمایه شما در اینجا کلید اصلی است. چرا شما متفاوت هستید؟ چه چیزی شما را متمایز می کند؟

یک عکس نمایه با کیفیت بالا انتخاب کنید، کارهای نویسندگی اخیر و گذشته خود را به تفصیل شرح دهید، هر گونه گواهینامه ای را که دارید یادداشت کنید، و حتما یک نمایه تخصصی مانند یک کپی رایتر یا نویسنده خلاق ایجاد کنید. به این ترتیب، کارمندان می توانند شما را در میان هزاران نویسنده دیگر محدود کنند.

برای مثال، بررسی مکرر مشاغل فهرست شده در Upwork نیز مهم است. برای هر چیزی که فکر می کنید واجد شرایط هستید درخواست دهید. با مشتریان تماس بگیرید و مدارک و مجموعه مهارت های خود را مطرح کنید. با پشتکار، نمونه کارها و یک پایگاه داده مشتری قابل اعتماد ایجاد خواهید کرد.

7.نمونه کار کپی رایتینگ: یک وب سایت بسازید

ایده ساختن یک وب سایت در ابتدا ترسناک به نظر می رسد، اما روی جزئیات کوچک تاکید نکنید. برای ایجاد یک وب سایت خوب نیازی به طراح سایت ندارید و همیشه نیازی به استخدام طراح نیست. وقتی شروع می کنید، می خواهید از کوچک شروع کنید و فقط موارد ضروری را در نظر بگیرید. یک مشتری بالقوه در یک نویسنده به دنبال چیست؟ چگونه می خواهید خود را در وب سایت خود به تصویر بکشید؟

با Squarespace یا WordPress از کوچک شروع کنید، یک صفحه «درباره شما»، صفحه خدمات، صفحه تماس و صفحه نمونه کارها ایجاد کنید. نیازی به ایجاد چندین صفحه محتوا نیست. فقط آن را ساده و خواندنی نگه دارید. با عناصر طراحی، رنگ ها و فونت هایی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد.

اگر مشتاق کپی رایتر مد یا آرایش هستید، ممکن است بخواهید با پس‌زمینه‌های سفید یا صورتی بروید و با لحنی بازیگوش بنویسید. به همین ترتیب، اگر برای املاک و مستغلات می نویسید، ممکن است بخواهید رویکرد حرفه ای تری برای کلمات خود به صورت آنلاین داشته باشید. آیا می خواهید یک ایده کلی از کارهایی که می توانید با سایت خود انجام دهید به دست آورید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ در اینجا نحوه ایجاد یک مدل از وب سایت خود با استفاده از Canva آورده شده است.

شما می توانید بدون تجربه یک کپی رایتر آزاد باشید

اگر تجربه ی کپی رایتینگ آزاد ندارید، همیشه روش هایی برای به دست آوردن این مهارت ها در محل کار وجود دارد. مهم نیست که چه کاری انجام می دهید – ارتباط با یک کسب و کار محلی، کمک به یک آژانس بازاریابی به صورت رایگان، یا درخواست برای مشاغل کپی رایتینگ، همیشه فرصتی برای ایجاد فرصت های هیجان انگیز وجود دارد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس