7 سایت برتر برای خرید فالوور اینستاگرام

62
1
خرید فالوور اینستاگرام

اینستاگرام یکی از برترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی است که مورد علاقه جوانان است، به همین دلیل است که برندها و اینفلوئنسرها بسیار مشتاق هستند تا در آنجا حضور داشته باشند. خرید فالوور اینستاگرام را از این پلتفرم های انجام دهید.

اگر در تلاش برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اکانت اینستاگرام خود و جلب توجه از آن جمعیت مطلوب هستید، ممکن است در مورد بهترین رویکردها تعجب کنید.

روش‌های ارگانیکی وجود دارد که می‌توانید فالوورهای خود را افزایش دهید، اما تکرار آن زمان و تلاش زیادی را می‌طلبد. به جای اتکای صرف به آن روش ها، می توانید فالوور اینستاگرام را از فروشندگان معتبر نیز خریداری کنید.

1.خرید فالوور اینستاگرام Twicsy

در میان نام‌های معتبر در طاقچه خرید فالوور اینستاگرام، Twicsy دارای پلتفرم بسیار آسان و در دسترس است. ثبت‌نام در سایت چند دقیقه طول می‌کشد، در حالی که می‌توانید اولین سفارش خود را نیز به سرعت بررسی کنید.

Twicsy ۱۰۰ درصد فالوورهای واقعی اینستاگرام را به فروش می‌رساند و خریداران این گزینه را بین فالوورهای باکیفیت و ممتاز دارند. وقتی فالوورهای ممتاز می‌خرید، به ازای هر فالوور کمی بیشتر پرداخت می‌کنید، اما Twicsy تضمین می‌کند که این فالوورها از بازار هدف شما می‌آیند.

با خرید فالوور از وب سایت های سایه، وضعیت اکانت خود را با توجه به الگوریتم اینستاگرام به خطر نیندازید. از Twicsy استفاده کنید، زیرا یکی از بهترین سایت ها برای جذب فالوور، لایک و بازدید در اینستا است.

این پلتفرم تحویل فوری فالوورهای جدید را ارائه می دهد، اما همچنین می توانید از آنها بخواهید که این فالوورها را در طول زمان متحیر کنند. تمام فالوورهایی که به دست می آورید افراد واقعی با حساب های رسانه های اجتماعی فعال هستند.

تصور کنید زمانی که فالوورهای بیشتری در اینستاگرام دارید، به عنوان یک اینفلوئنسر یا فروشنده تجارت الکترونیک چقدر می توانید درآمد کسب کنید. این مشترکین نه تنها تمام پست های شما را می بینند، بلکه احتمالاً از سایت شما بازدید می کنند و محصولات یا خدماتی را که می فروشید خریداری می کنند.

2.خرید فالوور اینستاگرام Buzzoid

در میان سایت های دارای رتبه برتر برای خرید فالوور اینستاگرام، Buzzoid یک نام قابل اعتماد در این جایگاه است. پلتفرم آنها یک راه ایده آل برای افزایش حضور شما در رسانه های اجتماعی است، چه یک اینفلوئنسر یا یک تجارت کوچک.

تیم پشتیبانی مشتری Buzzoid در رتبه دوم قرار ندارد، زیرا آنها می توانند به شما در روند خرید فالوور اینستاگرام کمک کنند. از آنجایی که سایت به فروش لایک و بازدید نیز می پردازد، می توانید از تیم پشتیبانی بخواهید تا باندلی با تخفیف برای شما ایجاد کنند.

یکی از مزایای خرید از Buzzoid این است که شما از فالوورهای جعلی خودداری می کنید. هر فالوور یک شخص واقعی با یک حساب فعال است، در حالی که شما می توانید بین فالوورهای باکیفیت و ممتاز یکی را انتخاب کنید.

اگر اکانت اینستاگرام شما آنطور که انتظار داشتید رشد نمی کند، تسلیم شدن گزینه ای نیست. شما می‌توانید نحوه ارسال و کیفیت پست‌های خود را بهبود ببخشید، اما همچنین می‌توانید فالوورهای اینستاگرام را خریداری کنید تا به این روند رونق چشمگیری بدهید.

فالوورهایی که از Buzzoid خریداری می کنید، 100 درصد واقعی هستند، به این معنی که اکانت اینستاگرام شما شرایط اینستاگرام را نقض نمی کند. تنها زمانی که اکانت یک شخص در معرض خطر ممنوعیت قرار می گیرد، زمانی است که آنها دنبال کننده های ربات را خریداری می کنند.

برای اجرای استراتژی مارکتینگ خود در اینستاگرام به Buzzoid اعتماد کنید. اگر از خدمات راضی نیستید، می توانید از ضمانت بازگشت وجه آنها استفاده کنید.

3. Automatic Viral

اگر می‌خواهید مکانی برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام پیدا کنید، Automatic Viral یک گزینه عالی است. آنها فالوورهای فعال را می فروشند، نه اکانت های جعلی، و شما می توانید با استفاده از کارت اعتباری یا پی پال خود پرداخت کنید.

هنگام خرید از Automatic Viral، می توانید تحویل مستقیم فالوورها را دریافت کنید. این بدان معناست که می توانید مشاهده کنید که تعداد فالوورهای اکانتتان در عرض چند دقیقه پس از خرید افزایش می یابد.

اگر می‌خواهید امنیت اکانت خود را حفظ کنید، باید از تیم ویروسی خودکار بخواهید که این فالوورهای جدید را طی 24 تا 48 ساعت آینده متحیر کند. افزودن ده ها هزار فالوور جدید به اکانت خود در عرض یک ساعت ممکن است باعث بررسی اکانت شما از طریق الگوریتم اینستاگرام شود.

4.خرید فالوور اینستاگرام Rushmax

پلتفرم Rushmax مکانی ایده آل برای خرید فالوورهای IG برای اکانت کاربری شما است، به خصوص اگر به قیمت گذاری اهمیت زیادی می دهید. فالوورها و لایک های اینستا که می توانید از این سایت دریافت کنید بسیار مقرون به صرفه هستند و حتی گزینه خرید مقدار کمی را برای آزمایش سرویس ارائه می دهند.

وقتی با پست‌ها و کامنت‌های معمولی خود به تعداد کافی کاربران اینستاگرام دسترسی ندارید، ممکن است به کمک کمی نیاز داشته باشید. خرید چند هزار فالوور می تواند اکانت شما را در موقعیت بسیار بهتری قرار دهد، زیرا این افراد واقعی هستند که احتمالاً پست های شما را می بینند و سپس از وب سایت شما بازدید می کنند.

5. V Labs

اگر می خواهید نرخ تعامل اکانت اینستاگرام خود را افزایش دهید به V Labs اعتماد کنید. این سایت وعده تحویل سریع و رشد سریع اکانت شما را می دهد، در حالی که شما 100 درصد از فالوورهای جعلی اینستاگرام در هنگام استفاده از سرویس آنها جلوگیری خواهید کرد.

اگر دنبال کننده هایی با کیفیت بالا که افراد واقعی هستند می خواهید، می توانید به V Labs برای ارائه اعتماد کنید. قیمت‌های آن‌ها بسیار مقرون‌به‌صرفه است، در حالی که می‌توانید با فالوورها لایک کنید تا جایگاه اکانت خود را حتی بیشتر کنید.

ثبت نام در وب سایت V Labs تنها چند دقیقه طول می کشد، در حالی که آنها گزینه های زیادی را برای تکمیل پرداخت ارائه می دهند. کل فرآیند سریع و ایمن است و شما فقط باید دسته اکانت خود را به آنها ارائه دهید.

6.خرید فالوور اینستاگرام Diozzub

پلتفرم Diozzub برای تضمین رشد اینستاگرام برای اکانت شما ایده آل است. چه در حال اداره یک کسب و کار کوچک باشید و چه سعی دارید خود را به عنوان یک تأثیرگذار در یک جایگاه خاص معرفی کنید، به تعداد لایک ها و فالوورهای اینستاگرامی که بتوانید مدیریت کنید نیاز دارید.

بهبود نحوه ارسال و تعداد دفعات آن پست‌ها می‌تواند لایک‌های بیشتری را برای بهبود معیارهایتان به ارمغان بیاورد، اما گاهی اوقات این کافی نیست. به جای اینکه در طول چندین ماه در روند رشد اکانت خود دست و پنجه نرم کنید، می توانید رشد ارگانیک را با خرید فالوور و لایک اینستاگرام همراه کنید. سرویس Diozzub دریافت این فالوورها را آسان می کند، در حالی که قیمت ها بسیار منصفانه هستند.

7.خرید فالوور اینستاگرام iDigic

یکی از بهترین مکان ها برای به دست آوردن فالوورهای با کیفیت اینستاگرام استفاده از سرویس iDigic است. این پلتفرم سال‌هاست که وجود دارد و شهرت بسیار خوبی برای ارائه خدمات با کیفیت با قیمت‌های مناسب به دست آورده است.

می‌توانید در عرض چند دقیقه لایک، بازدید و فالوور اینستاگرام را با استفاده از این پلتفرم خریداری کنید. همیشه تخفیف‌هایی وجود دارد، در حالی که می‌توانید این خدمات را به صورت بسته‌بندی کنید تا تخفیف بیشتری به ازای هر سرویس دریافت کنید.

اگر به دنبال اثبات اجتماعی برای اکانت خود هستید، نیازی به پرداخت هزینه مارکتینگ رسانه های اجتماعی گران از بازاریابان حرفه ای نیست. شما باید کمی بیشتر روی پست های خود کار کنید تا آنها را ترند کنید، اما مطمئناً می توانید اکانت اینستاگرام خود را با این سرویس ارتقا دهید.

حضور خود را در اینستاگرام به صورت ارگانیک افزایش دهید

یکی از بدترین احساسات به عنوان یک اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی یا صاحب کسب و کار زمانی است که شخصی اکانت شما را آنفالو می کند. به جای اینکه مردم پست های اینستاگرام شما را تنظیم کنند، به دنبال کننده های بیشتری نیاز دارید. بهترین راه برای به دست آوردن فالوور ارزان اینستاگرام استفاده از سایت های ذکر شده در بالا است. با این حال، اگر به دنبال راهی برای ارتقای ارگانیک اکانت اینستاگرام خود هستید، استراتژی های اثبات شده ای وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. یکی از بهترین روش ها استفاده از الگوریتم اینستاگرام با ارسال پست های بیشتر است.

وقتی چندین بار در روز پست می‌کنید، پست‌های شما احتمالاً به بالای فید اینستاگرام افراد می‌رسند. فالوورهای شما تعداد بیشتری از پست‌های شما را می‌بینند و احتمالاً دکمه لایک را حداقل یک بار فشار می‌دهند، که باعث ارتقای جایگاه اکانت شما می‌شود.

روش دیگری که می توانید اتخاذ کنید این است که شخصی پست های اینستاگرام شما را مدیریت کند. چنین استراتژی نیاز به سرمایه گذاری دارد، زیرا ممکن است مجبور شوید یک بازاریاب یا اینفلوئنسر اینستاگرام را استخدام کنید تا پست های خود را برای مخاطبان جوان تر جذاب تر و جذاب تر کنید. مطمئن شوید که بر اساس یک برنامه زمان‌بندی پست می‌گذارید، زیرا می‌خواهید مردم در مورد اکانت شما یک روال ایجاد کنند. کسانی که پست های شما را دنبال می کنند باید بدانند که حدود ساعت 12 بعد از ظهر یا 1 بعد از ظهر در یک منطقه زمانی خاص، عکس یا ویدیوی جدیدی را ارسال خواهید کرد.

خرید فالوور اینستاگرام با خیال راحت

خرید فالوور اینستاگرام با استفاده از یکی از سایت هایی که در بالا لیست کردیم مزایای زیادی دارد. این سایت ها نه تنها ایمن هستند، بلکه می توانند برای شما دنبال کنندگانی از بازار هدفتان جذب کنند. با خیال راحت فالوورهایی را که برای تقویت معیارهای اکانت اینستاگرام خود نیاز دارید خریداری کنید. به جای پرداخت هزاران دلار به یک بازاریاب برای ارتقای اکانت خود، می توانید این کار را خودتان انجام دهید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه برای “7 سایت برتر برای خرید فالوور اینستاگرام

  1. ممنونم از مطالب مفیدتون واقعا به درد بخور بود.

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس