7 فیلم جدید نتفلیکس با رضایت 90٪ یا بالاتر

78
0
فیلم جدید نتفلیکس

برای به‌روزرسانی فهرست بهترین فیلم های موجود در Netflix مشکلی نداریم، همچنین می‌دانیم که پیدا کردن فیلم های واقعاً عالی در Netflix کار سختی نیست. به خصوص زمانی که 10 فیلم برتر در لیست نتفلیکس به طور برجسته تبلیغ می‌شود.

در این مقاله ما بهترین فیلم های نتفلیکس را با امتیازهای Rotten Tomatoes ۹۰٪ و بالاتر فهرست کردیم.

از آنجایی که نتفلیکس با HBO Maxes و Hulus همگام است، به این نتیجه رسیدیم که بهتر است یک لیست با توجه به موارد جدیدا اضافه شده بسازیم. ما هفت فیلم فوق العاده با امتیازهای فوق العاده پیدا کردیم که نتفلیکس تنها در چند ماه گذشته اضافه کرده است.

بیایید به این ۷ فیلم فوق العاده بپردازیم.

فیلم جدید نتفلیکس: If Beale Street Could Talk (2018)

رمان «If Beale Street Could Talk» اثر جیمز بالدوین به شکلی خارق العاده روی پرده تقره از زنده شد و به مخاطبان جدید فرصتی داد تا با Clementine “Tish” Rivers (KiKi Layne) و “Fonny” Hunt (Stephan James) آشنا شوند. این زوج به جرم سیاهپوست بودن، زندگی سرکوب شده ای را در دهه ۷۰ تجربه می‌کنند، که به توانایی آنها برای یافتن یک آپارتمان آسیب می‌زند، و فونی را در موقعیت های متعدد هدف آزار افسران پلیس نیویورک قرار می‌دهند. او به خاطر جنایتی که نمی‌توانست مرتکب شود در زندان است. If Beale Streat Could Talk فیلمی است که در اولین ورود به نتفلیکس باید تماشا کنید.

ما این لیست را با «If Beale Street Could Talk» شروع می‌کنیم، دلیل خوبی دارد: به دلیل کلیشه ای بودن موضوع ظلم به سیاهپوستان، علیرغم جوایز اسکار نادیده گرفته شده است.

ژانر: عاشقانه/درام

امتیاز Rotten Tomatoes: 95 درصد

فیلم جدید نتفلیکس: (2017) Call Me By Your Name

تابستانی زیبا در ایتالیا، الیویه 17 ساله (Timothée Chalamet) را برای همیشه تغییر خواهد داد. این نوجوان فکر می‌کند که پدرش (Michael Stuhlbarg) روی مسائل آکادمیک کار می‌کند، به آنجا می‌رود تا خوش گذرانی کند، کارآموز پدرش الیور (Armie Hammer) چیزی را در نوجوان بیدار می‌کند. به زودی، Chalamet وظیفه اجرای یک اجرای هیجانی را بر عهده می‌گیرد، زیرا الیور علاقه ای به الیویه پیدا کرده، چیزی که آن دو مخفی نگه می‌دارند. سپس، وقتی همه چیز به هم می‌ریزد، دلشکستگی الیویه باعث می‌شود که دوباره احساس نوجوانی کنید.

ژانر: عاشقانه/درام

امتیاز Rotten Tomatoes: ۹۴ درصد

فیلم جدید نتفلیکس: Speder-Men 2 (2004)

Spider-Man 2 یک فیلم کمیک عالی است‌. پیتر پارکر (Tobey Maguire) به جز احساس گناه و قدرت های فوق العاده، چیز دیگری ندارد. اکنون در یک آپارتمان قدیمی زندگی می‌کند، و از نظر عاطفی در مورد همه چیز دچار تضاد می‌شود. به خصوص که مری جین واتسون (Kirsten Dunst) قرار است با یک فضانورد ازدواج کند. و بهترین دوستش هری (James Franco) در حال پایان دادن به دوستی است.

دکتر اتو اکتاویوس آلفرد مولینا (بله، این نام واقعی اوست)، مربی ای که پیتر به آن نیاز داشت، وارد می‌شود. متأسفانه، از علم سوءاستفاده می‌شود (همانطور که اغلب رخ می‌دهد)، و دکتر اکتاویوس تبدیل به شرور ۸ دست می‌شود. اما قبل از رسیدن به آن مرحله، به پیتر انگیزه می‌دهد. بهترین کار در اینجا احتمالا توسط خاله می انجام شده است، که سخنرانی انگیزشی او برای پیتر یکی از حساس ترین سکانس های فیلم است.

ژانر: اکشن، کمیک بوک

امتیاز Rotten Tomatoes: ۹۳ درصد

Black In Man (1997)

حتی وقتی با بدجنس ترین و شیطانی ترین موجودات کهکشان مقابله می‌کنید، نمیتوانید با ویل اسمیت ارتباط برقرار نکنید. او بخشی از این موضوع است که چرا مردان سیاهپوش به طور بی پایان تماشایی هستند. در اینجا، او نقش مامور J، در آژانس عوامل بین کهکشانی را بازی می‌کند. اما J به همان اندازه که اعتماد به نفس دارد، ثابت می کند که چیزی نمی داند زیرا واقعاً به کمک مامور K (Tommy Lee Jones) نیاز دارد که او هم دوست ندارد مسائل را همیشه توضیح دهد. فیلمنامه ی مردان سیاه پوش آنقدر خوب بود که دو دنباله داشت (که ترجیح می‌دهم در مورد آنها صحبت نکنم).

ژانر: علمی تخیلی/کمدی

امتیاز Rotten Tomatoes: ۹۲ درصد

فیلم جدید نتفلیکس: The Bridges Of Madison County (1995)

The Bridges Of Madison County (بر اساس رمانی با همین عنوان اثر رابرت جیمز والر در سال 1992) شور و اشتیاق را در زیر کسل کننده ترین عنوانی که تا کنون وجود داشته است، پنهان می‌کند. در این فیلم درباره یک رابطه عاشقانه کوتاه اما پرشور، زمانی که Robert Kincaid (Clint Eastwood) عکاسی که برای عکس گرفتن از پل های سرپوشیده تاریخی مدیسون کانتی از آنجا بازدید می‌کند. همزمان شوهر و دو فرزند فرانچسکا خارج از شهر هستند. این دو با هم ملاقات می‌کنند و چیز خاصی را توسعه می‌دهند.

امتیاز Rotten Tomatoes: ۹۰ درصد

ژانر: عاشقانه

Risky Business (1983)

والدین دلیل متفاوتی برای اجتناب از ترک فرزندانشان در خانه برای آخر هفته داشتند. نام او جوئل گودسن (Tom Cruise) است. جوئل با مسئولیت پذیری در زمانی که پدر و مادرش در اطراف هستند، اعتماد زیادی ایجاد کرد، خروج آنها به او اجازه می‌دهد تا کمی خوی وحشیگری خود را نشان دهد. پس از رقصیدن با شلوارک و استراحت با دوستش مایلز (Curtis Armstrong)، تصمیم می‌گیرد یک فاحشه استخدام کند. تنها مشکل این است که لانا (Rebecca De Mornay) بسیار گران تر از آن چیزی است که او انتظار داشت. سپس، ما اشاراتی از Ferris Bueller’s Day Off (1986) که به زودی منتشر خواهد شد خواهیم داشت. زمانی که به پورشه پدرش آسیب می‌رساند. یکی از کمدی های نهایی دهه 1980، که جوئل در آن به دنبال پرداخت بدهی ها از طریق والدین است.

امتیاز Rotten Tomatoes: ۹۲ درصد

ژانر: کمدی

National Lampoon’s Vacation (1983)

فیلم جدید نتفلیکس
فیلم جدید نتفلیکس

Chevy Chase در نقش کلارک گریسولد ظاهر شد، پدر خانواده که سعی می‌کند از تعطیلات خانوادگی جان سالم به در ببرد. او توسط بانوی ناشناس (Christie Brinkley) وسوسه می‌شود و در تلاش برای پدر شدن با لحظات ناگوار و خنده دار روبرو می‌شود.

امتیاز Rotten Tomatoes: ۹۳ درصد

ژانر: کمدی

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس