نقد و بررسی فیلم بدون قرار قبلی به کارگردانی بهروز شعیبی

109
0
نقد و بررسی فیلم بدون قرار قبلی

فیلم بدون قرار قبلی ششمین اثر بهروز شعیبی است که این روزها در سینماها در حال اکران است. این اثر در ژانر درام و اجتماعی تولید شده و فیلمبرداری آن در شهرهای تهران، مشهد و برلین انجام گرفته است. فیلمی که در جشنواره فیلم فجر هم با استقبال نسبی مخاطبان و منتقدان روبه‌رو شد. دراین مطلب به نقد و بررسی فیلم بدون قرار قبلی به کارگردانی بهروز شعیبی می پردازیم.

نقد و بررسی فیلم بدون قرار قبلی

فیلم بدون قرار قبلی روایتی از زندگی پزشکی است که پس از سال ها به کشورش بازمی‌گردد. یاسمین به سن و سال پسر ۶ ساله‌اش بوده که به آلمان (مونیخ) مهاجرت کرده و حالا با مرگ پدر ناچار است پس از ۳۰ سال به ایران بازگردد؛ پسر یاسمن دچار اوتیسم است و این سفر را برایش دشوار می‌کند. یاسمین شناختی از پدرش ندارد و بیش از آن، میراثی که پدرش برایش گذاشته باعث تعجب می‌شود؛ اقامت کوتاه و ناخواسته او در زادگاه پدر و دیدار با کسانی که پدرش را می‌شناسند یاسی را به درک تازه‌ای از انسان و مفهوم مرگ می‌‌رساند.

بازیگران و عوامل فیلم بدون قرار قبلی

بازیگران فیلم بدون قرار قبلی؛ پگاه آهنگرانی، الهام کردا، مصطفی زمانی، امین میری، محمد کیانی، عرفان ابراهیمی، رضا صابری، حامی ترابی و صابر ابر.

کارگردان: بهروز شعیبی، مدیر پروژه: علیرضا رضاداد، نویسنده: فرهاد توحیدی، مهدی تراب‌بیگی، مجری طرح: محمد حسین انصاری، مشاور پروژه: بهزاد هاشمی، مدیر تولید: امیر نشاط، مدیر فیلمبرداری: محمد حدادی، تدوین: عطا مهراد، عکاس: امید صالحی، مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور، طراح صحنه: کیوان مقدم، طراح لباس: هدی میرزائی، طراح چهره‌پردازی: فاطمه کمالی و زهرا کمالی، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: میلاد فرج الهی و سرپرست گروه کارگردانی و دستیار اول کارگردان: صالح غربی جوان

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس