8 بهترین برنامه رایگان برای تبدیل عکس ها به نقاشی 

329
0
برنامه رایگان برای تبدیل عکس ها به نقاشی

این برنامه های عالی می توانند هر عکس معمولی را به یک اثر هنری تبدیل کنند. و حتی روی سلفی های شما هم کار می کنند! برنامه رایگان برای تبدیل عکس ها به نقاشی را یاد بگیرید.

  • با برنامه هایی مانند Prisma، Picsart، GoArt، Photo Lab، Instant Toon، BeCasso، Clip2Comic و Watercolor Effect، عکس های خود را به نقاشی های فوری تبدیل کنید. 
  • این برنامه ها فیلترها و افکت های مختلفی را برای تبدیل عکس های شما به سبک های هنری مختلف ارائه می دهند. 
  • برخی از برنامه‌ها ویژگی‌های اضافی مانند شبکه‌های اجتماعی، جلوه‌های تولید شده با هوش مصنوعی، ابزارهای ویرایش عکس، و گزینه‌هایی برای چاپ یا ایجاد محصولات با هنر شما ارائه می‌دهند. 

بااستعدادترین نابغه های هنری ممکن است ساعت ها طول بکشد تا شاهکارهای خود را تکمیل کنند، اما شما می توانید در عرض چند دقیقه یکی بسازید. به لطف این برنامه های عکس به نقاشی، می توانید با استفاده از تلفن هوشمند خود هر سلفی یا عکسی را فوراً به یک اثر هنری تبدیل کنید. 

1. Prisma: ویرایشگر عکس اثر هنری 

با Prisma، پس از انتخاب یک عکس و یک فیلتر، بلافاصله فیلتر را اعمال می کند و پیش نمایش تصویر نهایی شما را به شما نشان می دهد. سپس می توانید انگشت خود را به چپ یا راست بکشید تا شدت فیلتر را از 0 تا 100 درصد مشخص کنید. همچنین گزینه ای برای اعمال فیلتر فقط روی پس زمینه یا سوژه وجود دارد. 

همچنین گزینه های معمول ویرایش تصویر مانند نوردهی، کنتراست، اشباع و موارد دیگر را در برنامه خواهید یافت. 

نسخه رایگان از قبل دارای فیلترهای بسیار خوبی است. اگر می خواهید بیش از 700 فیلتر و افکت را باز کنید، باید با هزینه 7.99 دلار در ماه (یا 39.99 دلار در سال) در طرح Premium مشترک شوید. 

2. Picsart: ویرایشگر عکس هوش مصنوعی 

Picsart به عنوان یک سرویس کامل ویرایش عکس با قابلیت‌های ویرایش سلفی و ویدئو، طرح‌بندی کلاژ و مجموعه‌ای از ابزارها و فیلترهای زیباسازی عمل می‌کند. 

در این فیلترها، چند گزینه مختلف پیدا خواهید کرد که به شما این امکان را می دهد که ظاهر عکس انتخابی خود را به طور کامل به نقاشی یک هنرمند تغییر دهید. شما می توانید عکس را به کمال ویرایش کنید و یک فیلتر (مانند فیلتر پاستل) را انتخاب کنید تا در عرض چند دقیقه هنر دیجیتال بسازید. 

یک بخش اختصاصی هوش مصنوعی وجود دارد که به طور خودکار جلوه های مختلف ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را به صورت رایگان بر روی عکس های شما اعمال می کند، بنابراین می توانید از این بخش برای ایجاد هنر استفاده کنید. تنها نکته این است که برنامه محدودیتی در تعداد نسل هایی دارد که می توانید در یک روز ایجاد کنید. 

Picsart همچنین دارای یک شبکه اجتماعی از انواع مختلف در برنامه است که محتوای الهام بخش روزانه دیگر کاربران را ارائه می دهد. Picsart با منابع آنلاین اختصاصی برای یافتن الهام از هنر دیجیتال رقیب نیست، اما Picsart به عنوان یک برنامه، چندین ابزار دارد که برای شما مفید است. 

3. GoArt: مولد هنر هوش مصنوعی 

یکی دیگر از برنامه های عالی که به شما کمک می کند عکس را به یک نقاشی تبدیل کنید، GoArt است. این با تمرکز عمده روی توانایی چاپ هنری که ایجاد می کنید طراحی شده است. این چند مزیت عالی (و چند مشکل بالقوه) برای نیازهای عکس شما به ارمغان می آورد. 

شما می توانید از بین سبک های هنری مختلف، از جمله همه چیز از اکسپرسیونیسم گرفته تا ساختارگرایی را انتخاب کنید. این برنامه از فناوری هوش مصنوعی برای تبدیل عکس به یک قطعه هنری استفاده می کند. یک شاهکار بعد از یک شاهکار خلق کنید و آنها را روی دیوارهای خانه خود قاب کنید. اگرچه تصویری تمیز و با کیفیت ایجاد می‌کند، اما پردازش آن می‌تواند چند دقیقه طول بکشد—بر خلاف اکثر گزینه‌های آنی. 

مانند Prisma، GoArt به شما اجازه می‌دهد تا شدت افکت‌ها را تنظیم کنید تا مطمئن شوید که اثر هنری حاصل مورد پسند شماست. این تنظیم شدت در Android و iOS در دسترس است. 

پس از اتمام کار، متوجه خواهید شد که یک واترمارک روی عکس وجود دارد. می توانید سکه های مجازی را در برنامه ذخیره کنید تا واترمارک را حذف کنید یا برای حذف کامل آن را به نسخه پریمیوم ارتقا دهید. 

نکته مهم در مورد GoArt این است که بیشتر فیلترها تحت نسخه پریمیوم برنامه هستند. 

4. Photo Lab: ویرایشگر عکس و هنر هوش مصنوعی 

اگر عاشق آزمایش فیلترهای خنده دار، خلاقانه و زیبا هستید، Photo Lab اپلیکیشن مناسبی برای شماست. 

این یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال اضافه کردن چیزهای اضافی به صفحات رسانه های اجتماعی خود هستند. Photo Lab چیزی بیش از یک برنامه عکس به نقاشی است. استفاده از فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی بسیار آسان است و به طور خودکار ویرایش هایی مانند برش را برای شما انجام می دهد. 

Photo Lab طیف گسترده‌ای از فیلترها را در دسترس دارد، بنابراین می‌توانید فیلترهای مختلف را امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای یک عکس خاص مناسب است. از برنامه، می توانید به راحتی تصویر خود را در رسانه های اجتماعی آپلود کنید یا آن را در پلتفرمی که به طور خاص برای اشتراک گذاری هنر دیجیتال طراحی شده است، به اشتراک بگذارید. 

5. Instant Toon: کارتون و هنر کم 

Instant Toon با ارائه محصولی با کیفیت بالا که در واقع دقیقاً همان چیزی را که شما می خواهید ارائه می دهد، طرفداران زیادی را ایجاد کرده است. ابزارهای ویرایش عکس کمتری در این برنامه موجود است، زیرا تمرکز آن بر تبدیل عکس های شما به نقاشی است. 

برای شروع به سادگی یک تصویر از رول دوربین خود آپلود کنید یا در زمان واقعی عکس بگیرید. از آنجا، در لیست فیلترهای موجود حرکت کنید تا زمانی که مناسب کامل را پیدا کنید. گزینه های فیلتر زیادی وجود دارد، از جمله طرح های سیاه و سفید، نقاشی های رنگ روغن و کمیک. 

می‌توانید قطعه جدید را به‌عنوان تصویر ثابت، GIF، عکس زنده یا ویدیو ذخیره کنید و آن را با هر کسی به اشتراک بگذارید. اما این برنامه فقط برای iOS در دسترس است. 

6. BeCasso: برنامه عکس به نقاشی 

BeCasso پر از فیلترهای هنری ممتاز است که به سبک هنرمندان مورد علاقه شما مانند ونسان ون گوگ و پیکاسو طراحی شده است. پس از آپلود عکس انتخابی خود، در لیست طولانی از تکنیک های هنری مختلف حرکت کنید و فیلتر مورد علاقه خود را انتخاب کنید. 

می‌خواهید قبل از آپلود عکس‌های خود را لمس کنید، زیرا اکثر ابزارهای ویرایش عکس در این برنامه تنها پس از پرداخت هزینه اشتراک باز می‌شوند.  

یکی از جالب ترین جنبه های این برنامه، همکاری با MyPostCard است. این برنامه با پرداخت هزینه ای اندک، اثر هنری جدید شما را به کارت پستال تبدیل می کند و آن را به آدرس دلخواه شما ارسال می کند. 

می‌توانید از مشارکت آن با CanvasPop استفاده کنید تا خلاقیت زیبای شما روی هر چیزی از تی‌شرت گرفته تا پوستر، همه از داخل برنامه ظاهر شود. که آن را نسبت به یک تغییر ساده عکس پروفایل یک درجه بالاتر می برد. 

متأسفانه این برنامه فقط برای iOS نیز موجود است. 

7. Clip2Comic: عکس های خود را کارتونی کنید 

Clip2Comic یک روش کاربرپسند برای تبدیل عکس های شما به یک نقاشی است. شما می توانید با چندین سبک هنری مانند کمیک استریپ و کارتون بازی کنید و همچنین تغییرات ساده ویرایشی را در پرتره های خود ایجاد کنید. 

هنگام استفاده از Clip2Comic، می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید از رول دوربین خود عکس اضافه کنید یا عکس بگیرید. برخی از ویژگی‌های ویرایش فقط برای کاربران ممتاز در دسترس هستند، اما فیلترهای رایگان برای اکثر افراد بیش از اندازه کافی هستند. 

این برنامه در iOS و iPadOS در دسترس است، اما در زمان نگارش (ژانویه 2024) اندروید نیست. 

8. Watercolor Effect: فیلترهای هنری 

Watercolor Effect تعدادی فیلتر را در اختیار شما قرار می دهد که همانطور که از نام آن پیداست، جلوه آبرنگ را به عکس های شما اضافه می کند. می‌توانید شدت این فیلترها را تغییر دهید و از چندین سبک، مانند نقاشی‌های سبک پیکاسو، انتخاب کنید. 

مانند Clip2Comic، می توانید تصاویر را از Camera Roll خود وارد کنید و مستقیماً در برنامه عکس بگیرید. در حالی که برای دسترسی نامحدود باید یک اشتراک بخرید، جلوه آبرنگ برای مبتدیانی که می خواهند عکس های خود را به هنر یا نقاشی تبدیل کنند عالی است. 

هنگامی که شروع به استفاده از تلفن هوشمند خود به عنوان یک ابزار خلاقیت کنید، از تعداد ترفندها و تکنیک های جالبی که کشف خواهید کرد شگفت زده خواهید شد. طرح رنگ استاندارد قهوه‌ای را کنار بگذارید و سعی کنید عکس‌هایتان را با تبدیل کردن آنها به آثار هنری یا نقاشی‌های جذاب کمی بیشتر کنید. 

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس