Apple Music Live چیست؟

67
0
Apple Music Live چیست؟

اپل از سرویس Apple Music Live خود رونمایی کرد. این سرویس امکان تماشای زنده کنسرت‌ها و اجرای زنده هنرمندان را برای شما فراهم میکند. اما Apple Music Live چیست و چگونه کار می کند؟

اپل Apple Music Live را راه اندازی کرد

با سرویس Apple Music Live اپل می‌توانید اجرای زنده هنرمندان موردعلاقه خود مستقیماً از طریق موبایل تماشا کنید. اپل این ویژگی را در یک پست توییتر در تاریخ 17 می 2022 اعلام کرد. در ادامه افزود که هری استایلز اولین هنرمندی خواهد بود که در روز جمعه 20 می 2022 اجرای زنده خواهد داشت. استایلز سومین آلبوم خود به نام Harry’s House را که در روز کنسرت منتشر خواهد شد، به نمایش خواهد گذاشت.

این اولین رویداد پخش زنده اپل نیست. حتما فستیوال iTunes را که به عنوان فستیوال موسیقی اپل نیز شناخته میشد، به خاطر دارید؟

Apple Music Live چگونه کار می‌کند؟

Apple Music Live چگونه کار می‌کند؟
Apple Music Live چگونه کار می‌کند؟

ایده سرویس Apple Music Live این است که اپل با همکاری هنرمندان مختلف موسیقی یک اجرای زنده و حضوری را برگزار کنند، این اجرا به صورت زنده در Apple Music پخش می‌شود تا طرفداران از آن لذت ببرند.

هر هنرمند یک صفحه اختصاصی Apple Music Live خواهد داشت که شما می‌توانید از برنامه Apple Music خود به آن دسترسی داشته باشید و اجراهای هنرمند را تماشا کنید. این صفحه رویدادهای آینده هنرمندان را نیز تبلیغ میکند. همچنین اخبار و مصاحبه‌های هنرمندان را نیز منتشر میکند.

به عنوان مثال صفحه هری استایلز دارای مصاحبه‌ای است که او درباره ساخت آلبوم خود و موارد دیگر صحبت می کند. همچنین می‌توانید کاتالوگ موسیقی برای کنسرت و لیست پخش را پیدا کنید.

همه افرادی که اشتراک Apple Music دارند می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای کنسرت‌ها را به صورت زنده از دستگاه خود تماشا کنند. اپل هنوز تایید نکرده است که صفحه یا پخش زنده هنرمندان به طور نامحدود در دسترس خواهد بود یا خیر. با این حال در روزهای بعد از رویداد، پخش زنده را دوباره پخش خواهد کرد.

اگر به کنسرت‌های زنده علاقه مند هستید، با این ویژگی جدید اشتراک Apple Music را به قیمت 10 دلار در ماه تهیه کنید. همچنین می‌توانید سرویس پخش موسیقی را بدون هیچ هزینه‌ای با یک نسخه آزمایشی رایگان Apple Music از طریق Shazam امتحان کنید.

اپل موزیک در حال افزایش ویژگی‌های خود است

Apple Music رایگان نیست، بنابراین باید به عنوان یک مشترک در ازای پولی که پرداخت می‌کنید سرویسی دریافت کنید که ارزش هزینه‌ای که میکنید را داشته باشد. هر بار که Apple Music ویژگی‌های جدیدی را به پلتفرم خود اضافه می‌کند، مشترکین خود را نیز در نظر میگیرد.

Apple Music Live یک سرویس جدید و متفاوت است و به کسانی که قادر به دیدن اجرای زنده هنرمندان مورد علاقه خود نیستند، این فرصت را می‌دهد تا از اجرای آنها بدون هزینه اضافی در خانه خود لذت ببرند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس