نحوه خرید و دانلود آفیس برای مک بدون اشتراک Office 365

59
0
خرید و دانلود آفیس برای مک

آیا می توان مایکروسافت آفیس را برای مک خود بدون پرداخت هزینه اشتراک آفیس 365 دریافت کرد؟ در این مقاله به خرید و دانلود آفیس برای مک می پردازیم.

حتی اگر کاربر ویندوز نیستید، داشتن یک کپی از مایکروسافت آفیس 2021 برای مک مزایای زیادی دارد. برای مثال، می‌توانید اسناد Word را به ‌طور یکپارچه از کاربران ویندوز وارد کنید.

علاوه بر این، می‌توانید صفحات گسترده اکسل را ویرایش کنید، با Outlook ایمیل ارسال کنید، یا حتی اسلایدهای پاورپوینت ایجاد کنید. در حالی که می‌توانید از چیزی مانند LibreOffice برای macOS یا مجموعه برنامه‌های محبوب iWork به عنوان جایگزین استفاده کنید، هیچ چیز به اندازه تطبیق ‌پذیری برنامه‌ های اصلی مایکروسافت آفیس برای مک نیست.

مشکل این است که از زمانی که مایکروسافت مدل کسب و کار خود را به مبتنی بر اشتراک تغییر داده است، بسیاری از کاربران مک مجبور به پرداخت سالانه بین 70 تا 120 دلار برای استفاده از نرم ‌افزار آفیس 365 هستند. اما به نظر شما راهی برای جلوگیری از پرداخت این هزینه های ماهانه یا سالانه بالا وجود دارد ؟ این چیزی است که در این مقاله به آن می پردازیم.

چرا مایکروسافت آفیس 2021 را برای مک بخریم؟

دلایل اصلی در اینجا مربوط به سازگاری است. مایکروسافت آفیس منحصر به فرد است زیرا افراد زیادی از آن استفاده می کنند. وقتی آفیس 2021 را برای مک دانلود می‌کنید، می‌توانید اسناد را بدون مشکل یا مشکلات تبدیل ارسال و مشاهده کنید.

همه ی ما قبلاً یک تبدیل سند ضعیف را تجربه کرده ایم. شما آن صفحه گسترده اکسل را که فکر می کردید خیلی خوب به نظر می رسد باز می کنید، وقتی متوجه می شوید که ستون ها و ردیف ها جابه جا شده اند و دیگر داده های شما معنی ندارد.

یا سعی کرده اید یک سند Word را به چیزی مانند Pages وارد کنید تا مجبور شوید همه چیز را به صورت دستی دوباره قالب بندی کنید. شاید شما حتی یکی از آن مبدل ‌های آنلاین را امتحان کرده باشید – همان طور که می دانید، نوعی از آنها که پاورپوینت شما را درست قبل از جلسه فروش بزرگ شما خراب می‌کند. این موقعیت ها می توانند برای شما هزینه، زمان و در برخی موارد دردسر داشته باشند. و چه کسی می خواهد با آن مقابله کند؟

به همین دلیل است که کاربران مک باید مایکروسافت آفیس 2021 را نصب کنند، حتی اگر هر ازگاهی از آن استفاده می کنند. با انجام این کار، هر زمان که با هر نوع سند مایکروسافت روبرو می شوید، از همه این مشکلات جلوگیری می کنید.

نحوه خرید مایکروسافت آفیس 2021 برای مک

اگر قصد شما این نیست که هر سال اشتراک نپردازید یا در هزینه خود صرفه جویی کنید، می توانید از Mr. Key Shop برای خرید و دانلود آفیس برای مک، یک شرکت قابل اعتماد با بررسی های آنلاین عالی استفاده کنید. فقط سه مرحله برای استفاده از Mr. Key Shop وجود دارد:

خرید – با استفاده از لینک هایی که در خصوص این وب سایت در گوگل موجود است به وب سایت مذکور بروید و محصول Microsoft Office for Mac خود را از منوی header انتخاب کنید. Mr. Key Shop از رمزگذاری SSL (Secure Socket Layer) برای یک لایه اضافی حفاظت از خرید استفاده می کند.

دانلود – پس از اتمام تراکنش، ایمیلی حاوی دستورالعمل دانلود نسخه آفیس خود دریافت خواهید کرد. در بیشتر موارد، این فقط چند ثانیه طول می کشد، بنابراین فورا ایمیل خود را بررسی کنید. سپس، دانلود Office for Mac را شروع کنید و پس از اتمام آن، برای آخرین مرحله آماده هستید.

نصب – برای نصب آفیس برای مک، فقط باید آن را با استفاده از کد فعال سازی ارسال شده برای شما فعال کنید. اگر مشکلی دارید، می‌توانید برای راهنمایی رایگان به Mr. Key Shop مراجعه کنید. و این کل کاری است که باید انجام دهید!

هنگامی که این فرآیند را در مک خود تکمیل کردید، می توانید بدون پرداخت هزینه اشتراک ماهانه از Microsoft Office 2021 لذت ببرید. واقعا به همین سادگی است.

علاوه بر این، Mr. Key Shop همچنین پیشنهادات بسیار خوبی را برای سیستم عامل های مایکروسافت مانند ویندوز 7، ویندوز 10 یا آخرین نسخه ویندوز 11 ارائه می دهد.

همچنین بهترین مارک های آنتی ویروس MAC از Avast، Kaspersky، McAfee و BitDefender و غیره در فروشگاه موجود است. بنابراین، تا زمانی که در وب سایت شرکت هستید، به راحتی می توانید پیشنهادات دیگر این شرکت را بررسی کنید. و اگر چیزی را پیدا کردید که دوست دارید، می‌توانید تا زمانی که در وب سایت هستید آن را انتخاب کنید.

به یاد داشته باشید، هنگام خرید آفیس برای مک، شما همچنین Microsoft Word برای دانلود Mac، یک Microsoft Outlook برای دانلود Mac و یک Microsoft Excel برای دانلود Mac دریافت خواهید کرد.

آیا مایکروسافت آفیس 2021 برای مک محصولی بهتر از آفیس 2019 یا آفیس 2016 است؟

راستش را بخواهید پاسخ بله و خیر است. اگر می‌خواهید جدیدترین و بهترین ویژگی‌ها را داشته باشید، شاید ارزش آن را داشته باشد که در مایکروسافت 365 مشترک شوید. فقط بدانید که هزینه اشتراک سالیانه شما نزدیک به 100 دلار بابت یک سال میباشد. (اگر ماهانه پرداخت کنید، حتی پول بیشتری باید بپردازید)

اما اگر هر روز از نرم افزار استفاده نمی کنید، چرا نگران دریافت آخرین ویژگی ها باشید؟ در این موارد، قیمت پایین ‌تر نسخه قدیمی ‌تر Office برای مک میتواند قطعا حرکت هوشمندانه تری باشد. آن را مانند خرید یک ماشین دست دوم در مقابل یک ماشین جدید در نظر بگیرید. هر دو شما را به یک مکان خواهند رساند. یکی فقط کمی براق تر است.

از کجا می توان آفیس 2016 و 2019 را برای مک دانلود کرد؟

شاید فکر کنید که وب سایت مایکروسافت مکان ایده آلی برای دانلود آفیس 2019 و 2016 برای مک خواهد بود. اما، اگر می‌ خواهید کمی پول اضافی پس انداز کنید، توصیه می ‌کنیم قبل از پرداخت آن قیمت‌های بالای مایکروسافت، ابتدا یک فروشنده نرم‌افزاری مانند Mr Key Shop را بررسی کنید. فروشندگان مجوزهای نرم افزاری فروخته نشده را از خرده فروشان می خرند و سپس آنها را با تخفیف می فروشند.

این بدان معناست که شما می توانید همان محصول با کیفیتی را که اگر مستقیماً از مایکروسافت خریداری می کردید، دریافت کنید، در حالی که فقط کمی کمتر پول پرداخت کنید.

و وقتی نوبت به نرم افزار می رسد، به روشی که برخی کارها انجام می دهند، ارزش آن را کاهش نمی دهد. به عبارت دیگر، امروز با خرید یک نسخه از مایکروسافت آفیس 2019 برای مک، همان محصول آفیس 2019 را که مایکروسافت در سال 2019 به فروش رساند، به دست خواهید آورد. همچنین شما هم اکنون همان عملکردها را دارید.

در نمایندگی فروش نرم افزار به دنبال چه چیزی هستید

یافتن فروشنده مناسب می تواند کار دشواری باشد. برخی از شرکت ها مجوزهای قدیمی MSDN را به شما می فروشند که به راحتی توسط مایکروسافت شناسایی و غیرفعال می شوند. برخی از سایت ها بدون اینکه چیزی برای شما بفرستند سعی می کنند پول شما را بگیرند.

خبر خوب این است که ما فهرستی از مواردی که باید در هنگام انتخاب یک فروشنده نرم افزار به دنبال آن باشید گرد آوری کرده ایم. در اینجا واقعاً فقط سه چیز وجود دارد که می خواهید از آنها مطمئن شوید. اول تاریخچه شرکت است. چه مدت است که آن ها در تجارت هستند؟ بدیهی است که سابقه طولانی ‌تر تنها عامل تعیین‌ کننده نیست، اما اگر شرکتی بیش از یک دهه است که تجارت می‌کند، می‌دانید که احتمالاً قانونی هستند.

در مرحله بعد، باید رتبه ‌بندی‌های شخص ثالث را بررسی کنید. در طول مدتی که در تجارت بوده اند به چند مشتری کمک کرده اند؟ سایت های اصلی بررسی مستقل در مورد این شرکت چه می گویند؟ هرچه رتبه بالاتر باشد، در بیشتر موارد می توانید به خرده فروش اعتماد بیشتری داشته باشید.

در نهایت، می‌خواهید مطمئن شوید که هر پرداختی که انجام می ‌دهید ایمن خواهد بود. این روزها نمی توانید فقط اطلاعات کارت اعتباری خود را به کسی بدهید. شما همچنین می خواهید رمزگذاری SSL را داشته باشید تا شماره حساب خود را از چشمان تبهکاران دور نگه دارید. گزینه های پرداخت مانند PayPal یا Amazon Payments نیز نشانه ای هستند که می توانید به شرکتی که با آن تجارت می کنید اعتماد کنید. برای استفاده از این خدمات تجاری، یک شرکت باید قبل از تایید، اسناد خاصی را در مورد تجارت خود ارائه دهد.

در مورد فروشندگان، گزینه مورد اعتماد ما Mr. Key Shop است. Mr. Key Shop دارای سابقه 15 ساله و بیش از 250000 مشتری راضی است. این شرکت همچنین دارای رتبه “عالی” در وب سایت محبوب رتبه بندی Trustpilot.com است.

علاوه بر این، تمام مجوزهایی که آنها می فروشند، از جمله مایکروسافت آفیس 2021، 2019، و 2016 برای مک، از نظر قانونی مطابقت دارند و قیمت رقابتی دارند. وقتی از Mr. Key Shop خرید می کنید، از تحویل فوری خریدهای نرم افزاری خود نیز لذت خواهید برد. و اگر مشکلی وجود دارد، می توانید روی خدمات پس از فروش فوق العاده شرکت حساب کنید.

مشکلات مایکروسافت آفیس مک خود را با فروشگاه مستر کی حل کنید

اگر می خواهید از پرداخت ماهانه مایکروسافت برای استفاده از آفیس خودداری کنید، راه هایی برای انجام این کار وجود دارد. با این راهنما و Mr. Key Shop ، می توانید از اشتراک صرف نظر کنید و پول خود را در جای دیگری خرج کنید. حتی اگر هر روز از مایکروسافت آفیس برای مک استفاده نمی‌کنید، اکنون می‌دانید که چگونه می‌توانید یک نسخه از آن را بدون هزینه مضاعف دریافت کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس