نتفلیکس و یوبی سافت برای آوردن سه بازی انحصاری موبایلی شریک شدند

58
0
نتفلیکس و یوبی سافت

نتفلیکس از بخش بازی‌های خود دست نمی‌کشد، حتی اگر نتوانسته تعداد زیادی کاربر را جذب کند (این آگوست Apptopia گزارش داد که روزانه 1.7 میلیون کاربر دارد). در جریان رویداد Ubisoft Forward 2022، سرویس استریم و شرکت فرانسوی بازی های ویدیویی اعلام کردند که در حال کار بر روی سه بازی انحصاری موبایل هستند که بر اساس عناوین محبوب یوبی سافت ساخته شده اند.

یک بازی جدید Valiant Hearts در ژانویه 2023 عرضه خواهد شد. این یک داستان جدید خواهد بود (عاقبتی بر برنده جایزه Valiant Hearts: The Great War) اما توسط تیم اصلی کارگردانی خواهد شد، بنابراین شما می توانید انتظار همین کیفیت عالی را داشته باشید (جنگ بزرگ در 95٪، بسیار مثبت در Steam و 4.8/5 در Epic Games است).

بعدی یک بازی Mighty Quest است که بر اساس بازی اکشن hack ‘n slash ساخته می شود و در عین حال از بازی های Roguelike نیز الهام می گیرد. این در اواخر سال 2023 منتشر خواهد شد.

بازی سوم یک عنوان Assassin’s Creed است، اما یوبی سافت و نتفلیکس هیچ جزئیاتی از آن فاش نکردند. این سرویس استریم در حال کار بر روی یک برنامه تلویزیونی لایو اکشن است که ممکن است با بازی مرتبط باشد (شبیه به بازی Stranger Things).

اگر تا به حال نام Netflix Games را نشنیده اید، به اعضا امکان می دهد بازی های انتخابی را به صورت رایگان از طریق برنامه Netflix دانلود کنند. هیچ آگهی و خرید درون برنامه ای وجود ندارد. بنابراین، اگر نتفلیکس دارید، ممکن است بخواهید آن را بررسی کنید، این شرکت قصد دارد تا پایان سال جاری تا 50 عنوان جدید اضافه کند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس