هدست واقعیت ترکیبی اپل مارس 2023 تولید انبوه می‌شود

83
0
هدست واقعیت ترکیبی اپل

طبق آخرین گزارش DigiTimes، هدست واقعیت ترکیبی (XR) اپل تا مارس ۲۰۲۳ وارد مرحله تولید انبوه خواهد شد. انتظار می‌رود شرکت چینی پگاترون تامین کننده اصلی این دستگاه باشد. احتمالا اپل هدست XR خود را در رویدادی در آوریل 2023 عرضه می‌کند، عرضه اولیه بسیار محدود خواهد بود. هدست واقعیت ترکیبی اپل می تواند یک انقلاب در صنعت واقعیت افزوده باشد.

همچنین مطلب معرفی بهترین هدست واقعیت مجازی ( VR ) برای بازی را هم بخوانید.

این گزارش تصریح می‌کند که عرضه اولیه هدست Apple XR در سال اول چیزی بین 700000 تا 800000 دستگاه خواهد بود که کمتر از برآوردهای قبلی 2.5 میلیون دستگاهی است. عرضه پایین، هدست XR را برای تامین کنندگان سودآور نمی‌کند، اگرچه Pegatron و سایرین این سفارش ها را به جهت ایجاد کردن جایگاه در بازار انجام می‌دهند.

اپل قبلاً نام Reality One را اعلام کرده است که گمان می‌رود مربوط به پروژه هدست MX آن باشد. گزارشات قبلی، ژانویه 2023 را برای معرفی مشخص کرده‌اند و به دنبال آن پیش سفارش ها در سه ماهه دوم حوالی ژوئن انجام خواهد شد. این هدست می تواند در زمینه بازی های کامپیوتری و متاورس انقلابی عظیمی را ایجاد کند و باید منتظر ماند و دید که آیا این دستگاه طبق شایعات و با مشخصات قابل قبول عرضه می شود یا نه؟

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس