واتساپ پشتیبانی از دستگاه‌های iOS 10 و iOS 11 را کنار می‌گذارد، در اینجا آیفون‌هایی که تحت تأثیر قرار گرفته‌اند هستند

46
0
واتساپ پشتیبانی از دستگاه‌های iOS 10 و iOS 11 را کنار می‌گذارد

واتساپ قصد دارد به زودی پشتیبانی از چند دستگاه iOS را لغو کند، زیرا این شرکت دیگر از پایان سال جاری با آیفون های دارای iOS 10 و iOS 11 کار نخواهد کرد. واتساپ پشتیبانی از دستگاه‌های iOS 10 و iOS 11 را کنار می‌گذارد.

بر اساس گزارش WABetaInfo، این شرکت اکنون به کاربران آیفونی که دارای iOS 10 یا iOS 11 هستند هشدار می دهد که برای ادامه استفاده از واتس اپ از تاریخ 24 اکتبر، باید گوشی های آیفون خود را به روزرسانی کنند.

برای ادامه استفاده از WhatsApp، iOS آیفون خود را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید.

واتس‌اپ پشتیبانی از این نسخه های iOS را پس از ۲۴ اکتبر ۲۰۲۲ متوقف می‌کند. بنابراین لطفاً به Settings -> General بروید، سپس روی Software Update کلیک کنید تا آخرین نسخه iOS را دریافت کنید.

اگر نگران این هستید که چه دستگاه هایی از iOS 10 و iOS 11 پشتیبانی می کنند،شامل موارد زیر می باشد:

  • ایفون 5؛
  • آیفون 5c.

با در نظر گرفتن این موضوع، کاربرانی که این آیفون‌ها را دارند، از ماه اکتبر دیگر نمی‌توانند از واتس‌اپ استفاده کنند. کسانی که iPhone 5s، iPhone 6 یا iPhone 6s دارند که از iOS 12 پشتیبانی میکنند، فعلاً نگران نباشند، زیرا این شرکت به پشتیبانی از این نسخه ها ادامه خواهد داد.

این شرکت قبلاً اعلام کرده است که کاربران آیفون برای ادامه استفاده از برنامه باید iOS 12 یا بالاتر را اجرا کنند. برای مثال، کاربران اندروید به سیستم عامل 4.1 یا جدیدتر نیاز دارند.

در حالی که واتس‌اپ در نهایت پشتیبانی از این تلفن‌ها را متوقف می‌کند، تنها چند هفته تا WWDC 2022 فاصله داریم، رویدادی که اپل باید iOS 16 را معرفی کند. شایعات می‌گویند که این سیستم عامل از آیفون 6s، آیفون 6s پلاس و آیفون SE اورجینال پشتیبانی نخواهد کرد و واتساپ پشتیبانی از دستگاه‌های iOS 10 و iOS 11 را کنار می‌گذارد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس