Google Pixel 6a در هند رونمایی شد. قیمت و مشخصات

45
0
Google Pixel 6a

Google بدون سروصدا و خبر از Google Pixel 6a در هند رونمایی کرد. برای یادآوری، تاریخعرضه میان رده این شرکت در رویداد I/O 2022 که در ماه می امسال برگزار شد، اعلام شد. از آن زمان در بازارهایی مانند ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، استرالیا، ایرلند، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، سنگاپور، تایوان و ژاپن در دسترس بوده است. حالا بالاخره بدون هیاهو در هند شروع به فروش کرد.

قیمت Google Pixel 6a در هند

Pixel 6a اکنون با برچسب قیمت 43999 روپیه (550 دلار) در Flipkart در هند فهرست شده است. دارندگان کارت بانک Axis می توانند پس از تخفیف 4000 روپیه (499 دلار) در طول دوره پیش رزرو، آن را با 39999 روپیه ( تقریبا 499 دلار) دریافت کنند. در ایالات متحده، Pixel 6a با برچسب قیمت 449 دلار به بازار عرضه شد.

گوگل 6000 روپیه (~75 دلار) پاداش مبادله ای برای هر دستگاه پیکسل و برخی گوشی های هوشمند منتخب ارائه می دهد. برای تلفن های دیگر، پاداش تعویض 2000 روپیه (~25 دلار) وجود دارد.

علاوه بر این، دستگاه هایی مانند Nest Hub Gen 2 یا Pixel Buds A series یا Fitbit Inspire 2 با Pixel 6a با تخفیف ۴۴۹۹ روپیه برای مشتریانی که Pixel 6a را خریداری می‌کنند در دسترس خواهند بود.

اولین فروش Pixel 6a در 28 ژوئیه در Flipkart انجام خواهد شد. در رنگ های گچی و زغالی قابل خرید است. Pixel Buds Pro، که هدفون ممتاز TWS گوگل است، با برچسب قیمت ۱۹۹۹۰ روپیه (۲۴۹ دلار) وارد هند شده است. همچنین از 28 جولای از طریق همین فروشگاه خرده فروشی آنلاین به فروش می رسد.

مشخصات و ویژگی های Google Pixel 6a

مشخصات و ویژگی های Google Pixel 6a
مشخصات و ویژگی های Google Pixel 6a

Google Pixel 6a یک گوشی هوشمند دارای رتبه IP67 با صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED FHD+ با محافظ گوریلا گلس 3 است. تراشه Tensor که Pixel 6a را تامین می‌کند، همان SoC موجود در زیر قاب بدنه دستگاه های پرچمدار Pixel 6 و Pixel 6 Pro است. 6a بر روی نسخه استوک سیستم عامل اندروید 12 اجرا می شود.

این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم LPDDR4x، 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 و باتری 4410 میلی آمپر ساعتی با شارژ 18 واتی است. در جلوی آن یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار دارد و پنل پشتی آن دارای تنظیمات دوربین دوگانه 12.2 مگاپیکسلی (اصلی) + 12 مگاپیکسلی (فوق عریض) است. همچنین دارای اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر است. با این حال، فاقد اسلات کارت microSD و جک 3.5 میلی متری صدا است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس