دستگاه ذخیره سازی خانگی هوآوی رسماً در 6 سپتامبر رونمایی می شود

69
0
دستگاه ذخیره سازی خانگی هوآوی

هواوی رسماً گزارش داد که در تاریخ 6 سپتامبر از جدیدترین دستگاه ذخیره سازی خانگی خود رونمایی می ‌کند، این دستگاه به همراه نرم ‌افزار از پیش نصب شده HarmonyOS ارائه می شود. دستگاه ذخیره سازی خانگی هوآوی را معرفی میکنیم.

هواوی اعلام کرده است که به تدریج در مورد رویداد آینده بیانیه هایی را منتشر می کند. رویداد معرفی Home Storage به ویژه برای اعضای جدیدتر خانواده Mate که شامل سری Huawei Mate 50 می شوند، سازماندهی شده است.

همه ما می دانیم که شرکت هواوی طیف وسیعی از محصولات و دستگاه های مختلف را ارائه می دهد و طبق اطلاعات به دست آمده، Home Storage اولین دستگاه ذخیره سازی خواهد بود که همراه با نرم‌ افزار HarmonyOS عرضه می ‌شود.

در ابتدا فرض بر این بود که ساختار دستگاه ذوزنقه ای باشد، اما تصاویر رسمی منتشر شده از آن، نشان می دهند که دستگاه ذخیره سازی از همان الگوی قبلی خود پیروی خواهد کرد و کل دستگاه مستطیل شکل خواهد بود. علاوه بر این، لوگوی هواوی در پنل جلویی وجود دارد و کل دستگاه به رنگ مشکی می باشد.

از طرف دیگر، به نظر می رسد که دیسک ابری برای ذخیره سازی، ارائه نشود و در عوض، داده ها به صورت خصوصی بر روی دستگاه ذخیره شوند. این Home Storage از ذخیره سازی و اشتراک گذاری تصاویر و فیلم ها با وضوح بالا پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، لوگوی NFC در بالای لوگوی هوآوی قرار گرفته است که به کاربران اجازه می ‌دهد تلفن‌ های هوشمند خود را مستقیماً به آن متصل کنند. همچنین امکان انتقال فایل های رسانه ای مختلف بین دستگاه های دیگر تنها با یک لمس امکان پذیر است.

نرم افزار HarmonyOS :

Home Storage جدید هواوی اولین دستگاه ذخیره سازی همراه با نرم‌ افزار HarmonyOS خواهد بود. HarmonyOS نرم افزار توسعه یافته انحصاری این شرکت است که شامل یک سیستم عامل next-generation می شود و بر روی طیف گسترده ای از دستگاه های هوشمند قابل اجرا است.

این سیستم عامل ظرفیت ذخیره سازی را در دستگاه Home Storage جدید افزایش می دهد و بسیاری از ویژگی های دیگر را برای بهبود تجربه کاربر ارائه می دهد. مراسم رونمایی از این دستگاه به زودی برگزار می شود و کاربران برای دیدن دستگاه های جدیدی که این شرکت با سری میت 50 هواوی به ارمغان می آورد، هیجان زده هستند. ممکن است هواوی برخی از رویدادهای دیگر را قبل از رویداد اصلی برگزار کند و از همین رو باید گوش به زنگ باشید!

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس