Mandiant چیست و چرا گوگل آن را می خرد؟

114
0
Mandiant چیست

گوگل پول بسیار زیادی برای Mandiant می پردازد، اما اصلاً Mandiant چیست؟ چرا شرکت گوگل این همه پول خرج می کند؟

گوگل در حال خرید Mandiant، یک شرکت امنیت سایبری است که بیشتر به دلیل کشف هک SolarWinds شناخته شده است. قرار است این قرارداد اواخر امسال بسته شود و گوگل تقریباً 5.4 میلیارد دلار پول نقد پرداخت کند.

Mandiant به Google Cloud خواهد پیوست و این معامله به تقویت زرادخانه امنیت سایبری گوگل کمک خواهد کرد. در این مقاله همه چیزهایی که باید در مورد Mandiant بدانید و دلیل اینکه چرا گوگل این همه پول نقد برای خرید شرکت فهرست شده در NASDAQ پرداخت می‌کند، آورده شده است.

Mandiant چیست و چه کاربردی دارد؟

Mandiant.Inc یک شرکت امنیت سایبری با تجارت عمومی است که در سال 2004 تأسیس شد. Mandiant در فضای امنیت سایبری از شهرت خوبی برخوردار است. یکی از دستاوردهای اخیر آن، کشف حمله پیچیده SolarWinds است که ده ها هزار قربانی را در سراسر ایالات متحده و چندین سازمان دولتی را نجات داد.

این شرکت دارای قدرت اطلاعاتی زیادی است و خدمات مختلفی را با بیش از 17 سال تجربه ارائه می دهد. این شرکت متخصص در تشخیص تهدیدات و اطلاعات، اتوماسیون و ابزارهای پاسخ، تست و اعتبارسنجی، دفاع مدیریت شده و همچنین مشاوره ارائه می دهد.

گوگل چرا Mandiant را می‌خرد؟

Mandiant چیست
Mandiant چیست

Google Cloud یک بازیکن کلیدی در زمینه فضای ابری است و خرید Mandiant اهمیت امنیت در فضای ابری را مشخص می کند. همانطور که در Google Press Corner ذکر شد، Thomas Kurian مدیر عامل Google Cloud – می‌گوید که این خرید «مجموعه عملیات امنیتی و خدمات مشاوره ای ما را بیشتر تقویت می‌کند و به مشتریان کمک می‌کند تا مهمترین چالش های امنیتی خود را برطرف کنند».

بر کسی پوشیده نیست که در طول همه این سال ها، امنیت به طور فزاینده ای برای دولت ها، سازمان ها و افراد به طور یکسان اهمیت یافته است. حملات روز به روز پیچیده تر و شدید تر می شوند و هیچ صنعتی ایمن نیست.

Mandiant بیش از 600 مشاور امنیتی و بیش از 300 تحلیلگر اطلاعاتی را برای تقویت بیشتر تیم امنیت ابری گوگل به همراه دارد. این شرکت می‌گوید که پیشنهادات خود را نه تنها برای حمایت از مشتریان در محیط های ابری، بلکه در محیط های داخلی آنها نیز افزایش می‌دهد.

علاوه بر این، Google Cloud می‌گوید این معامله به یکپارچه کننده های سیستم، فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات امنیتی کمک می‌کند تا پیشنهادات خود را به مشتریان گسترش دهند.

نبرد امنیت ابری ادامه دارد

قرارداد ۵.۴ میلیارد دلاری گوگل با Mandiant تنها یکی از خرید های این شرکت برای تقویت امنیت در فضای ابری است. خرید Mandiant دومین خرید این شرکت در زمینه امنیت سایبری در سال 2022 پس از خرید Siemplify در ژانویه است.

گوگل و رقیبش مایکروسافت هر دو علنا متعهد شده اند که در پنج سال آینده بیش از 10 میلیارد دلار در راه امنیت سایبری هزینه کنند. دو خرید برجسته مایکروسافت در سال 2021 در فضای امنیت سایبری عبارتند از CloudKnox، متخصص در امنیت ابر و آزمایشگاه ReFirm، که در زمینه امنیت اینترنت اشیا (IoT) تخصص دارد.

5/5 - (5 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس