بررسی موتورولا اج 30 نئو

58
0
بررسی موتورولا اج 30 نئو

امروز، ما از “بهترین طراحی گوشی اندروید” همانطور که موتورولا آن را نامیده است – Edge 30 Neo – در دفتر خود استقبال می کنیم. ما این واحد را به رنگ بنفش Veri Peri، رنگ سال 2022 پنتون داریم. سه رنگ دیگر – فوم آکوا، اونیکس سیاه و قصر یخی – نیز به وضوح نشان می‌دهند که تمرکز اینجا روی طراحی است. بررسی موتورولا اج 30 نئو را در ادامه بخوانید.

ما قبلاً موتورولا اج 30 نئو را مدیریت کرده‌ایم، بنابراین تمرکز را بیشتر روی تجربه جعبه‌گشایی (آنباکس) و رنگ گوشی معطوف خواهیم کرد.

موتورولا Edge 30 Neo را با یک شارژر 68 واتی و یک کابل USB-C همراه می کند.

بررسی موتورولا اج 30 نئو
بررسی موتورولا اج 30 نئو

موتورولا ادعا می کند که “power for the day قدرت روز” با تنها 10 دقیقه روی آداپتور مبهم است. ما مطمئن خواهیم شد که اعداد مشخص تری را برای زمان های شارژ قرار می دهیم. همچنین، می‌توانید Edge 30 Neo را با 5 وات بر روی یک شارژر بی‌سیم شارژ کنید.

Motorola Edge 30 Neo یک گوشی جمع و جور است. صفحه نمایش آن 6.28 اینچ است که آن را در شرکت شیائومی 12 ایکس یا نزدیک به گلکسی اس 22 قرار می دهد. Moto در داخل آنقدرها ممتاز نیست، اما در بیرون هرگز آن را حدس نمی زنید.

دارای یک پنل پشتی با بافت زیبا و یک OLED با کیفیت ۱۲۰ هرتزی در جلو. به عنوان یک امتیاز، Edge 30 Neo همچنین دارای مقاومت پاشش IP52 است. وزن 155 گرمی این روزها نیز بسیار سبک است.

در نهایت، رنگ Veri Peri توسط Pantone دوبله شده است، شرکتی که به دلیل داشتن فضای رنگی واقعی برای کالیبراسیون رنگ، به عنوان رنگ سال 2022 شناخته شده است. یک پلاک کوچک برای تشخیص اعتبار پنتون روی جعبه و روی تلفن وجود دارد.

بررسی موتورولا اج 30 نئو
بررسی موتورولا اج 30 نئو

ما اکنون این مورد را به تیم بررسی می‌دهیم و آنها به‌زودی یافته‌های خود را گزارش خواهند داد. گوش به زنگ باشید! بررسی موتورولا اج 30 نئو را خواندید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس