اطلاعات جدید گوشی iPhone SE 4 و عدم وجود Face ID

83
0
گوشی iPhone SE 4

به نظر می رسد اپل در حال حاضر نسل چهارم آیفون SE را در دست ساخت دارد. گزارشی از یک منبع مطمئن جزئیات مهمی از این گوشی را فاش کرده است و ممکن است این گوشی قابلیت Face ID نداشته باشد. همچنین انتظار داریم با کمی افزایش قیمت برای گوشی iPhone SE 4 مواجه شویم.

اپل تاکنون سه نسل از مدل کامپکت و مقرون به صرفه آیفون SE خود را عرضه کرده است که جدیدترین آن در اوایل سال جاری عرضه شده است. این شرکت در حال حاضر روی نسل بعدی آیفون SE تمرکز کرده است و یک منبع جزئیات مهمی را در مورد این گوشی فاش کرده است. برای اولین بار نسل بعدی آیفون SE یعنی آیفون SE 4 به عنوان تنها گوشی جمع و جور اپل پس از اینکه این شرکت از عرضه آیفون 14 مینی خودداری کرد، معرفی خواهد شد.

طبق گزارشات قبلی آیفون SE 4 از طراحی آیفون XR استفاده خواهد کرد. این منبع تایید می کند که این گوشی دارای بریدگی یا ناچ مانند گوشی های مدرن اپل است. با این حال به دلایلی این گوشی با قیمتی اقتصادی به Face ID مجهز نخواهد شد.

منبع افشاگر چینی Assen ادعا می کند گوشی iPhone SE 4 به جای ویژگی باز کردن قفل با چهره سه بعدی اپل دارای یک حسگر اثر انگشت خواهد بود. ظاهراً این گوشی جمع و جور دارای صفحه نمایش LCD است. انتظار می رود قیمت این گوشی در چین بین 4000 یوان (560 دلار آمریکا) تا 5000 یوان (700 دلار آمریکا) باشد. قیمت آیفون SE (2022) از 3499 یوان (490 دلار آمریکا) شروع می شود.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس