قیمت آیفون 13 ( iPhone 13 ) و نحوه ی پیش خرید کردن آن

اپل جدیدترین گوشی خود را در رویداد سالانه معرفی آیفون معرفی کرد. در ادامه به قیمت آیفون 13 و نحوه ی پیش خرید کردن آن می‌پردازیم.

66
0
قیمت آیفون 13 ( iPhone 13 ) و نحوه ی پیش خرید کردن آن

پس از ماه‌ها شایعات، آیفون 13 در راه است. اپل جدیدترین گوشی خود را در رویداد سالانه معرفی آیفون با عنوان “ایونت کالیفرنیا” معرفی کرد. به زودی، می‌توانید iPhone 13 ،iPhone 13 Mini ،iPhone Pro و iPhone Pro Max را در دست بگیرید. شروع پیش خرید از ۱۷ سپتامبر است. در ادامه به قیمت آیفون 13 و نحوه ی پیش خرید کردن آن می‌پردازیم.

آیفون ۱۳ دارای ویژگی‌های جدید قابل توجهی است، از جمله سیستم دوربین به روز شده با حالت فیلمبرداری جدید Cinematic، تراشه جدید A15 Bionic، عمر باتری بیشتر و ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی اولیه. در کنار آیفون ۱۳، اپل همچنین نسخه نهایی iOS ۱۵ و چند شگفتی بزرگ دیگر مانند حالت Smart Data را معرفی کرد.

بیایید به قیمت و پیش خریدهای آیفون 13 بپردازیم. این داستان همچنان با پیش سفارش و اطلاعات قیمت از حامل‌ها و فروشگاه‌های خرده فروشی به روز می‌شود. اپل اعلام کرد که پیش خرید همه مدل‌های جدید آیفون 13 از روز جمعه ۱۷ سپتامبر آغاز می‌شود.

قیمت آیفون 13

2 قیمت آیفون 13 ( iPhone 13 ) و نحوه ی پیش خرید کردن آن

مانند آیفون‌های قبلی، قیمت بستگی به مدل و ظرفیت ذخیره سازی دارد. قیمت ایالات متحده برای مدل‌های پایه هر کدام به شرح زیر است:

  • قیمت آیفون 13 ۷۹۹ دلار
  •  آیفون 13 مینی ۶۹۹ دلار
  • قیمت آیفون 13 پرو ۹۹۹ دلار
  •  آیفون 13 پرو مکس ۱۰۹۹ دلار

همچنین در جدول زیر می‌توانید به صورت دقیق‌تر قیمت‌‌ها را بررسی کنید:

1 قیمت آیفون 13 ( iPhone 13 ) و نحوه ی پیش خرید کردن آن

پیش خرید iPhone 13

4 قیمت آیفون 13 ( iPhone 13 ) و نحوه ی پیش خرید کردن آن

فروشندگان طی ساعات و روزهای آینده پیشنهادات و در دسترس بودن تلفن خود را تأیید می‌کنند، به احتمال بال می‌توان گفت که شرکای خرده فروشی فعلی اپل که iPhone 12 را می‌فروشند جدیدترین مدل را نیز خواهند فروخت. این شامل Verizon ،T-Mobile ،AT&T و سایر شرکت‌های مخابراتی می‌شود.

مشتریان اپل می‌‌توانند با تعویض دستگاه واجد شرایط (مااند آیفون‌های قدیمی)، آیفون 13 جدید، آیفون 13 مینی، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس را بسته به ارزش تجاری دستگاه شما به صورت رایگان یا کمتر از خرده فروشی دریافت کنند. برای دریافت معاملات ویژه می‌توانید شرکت مخابراتی سیمکارت خود را از وب سایت Apple انتخاب کنید یا می‌توانید دستگاه خود را با Apple معامله کرده و بعداً یکی را انتخاب کنید.

معامله با اپل به شما امکان می‌دهد تا هنگام تعویض آیفون ۸ یا مدل جدیدتر تا ۷۹۰ دلار از مدل‌های جدید آیفون ۱۳ تخفیف بگیرید. سایر گوشی‌ها مانند Samsung Galaxy S8 ،Google Pixel 3 و LG G8 ThinQ نیز واجد شرایط هستند.

حال که قیمت آیفون 13 را دریافتید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس