مدل جدید پلی استیشن 5 با وزن کمتر منتشر شد

سونی بی سر و صدا یک مدل اصلاح شده PS5 را روانه بازار کرده است. در ادامه به مدل جدید پلی استیشن 5 می‌پردازیم.

31
0
مدل جدید پلی استیشن 5 با وزن کمتر منتشر شد

سونی بی سر و صدا یک مدل اصلاح شده PS5 را روانه بازار کرده است. Press Start، یک سایت بازی مستقر در استرالیا، گزارش می‌دهد که مدل‌های اصلاح شده PS5 شامل یک پیچ جدید برای پایه است که دیگر نیازی به پیچ گوشتی ندارد. گفته می‌شود پلی استیشن 5 با پیچ جدید تعبیه شده که در قسمت بالایی آن قرار دارد و به راحتی با دست تنظیم می‌شود. در ادامه به مدل جدید پلی استیشن 5 می‌پردازیم.

مدل جدید پلی استیشن 5 با وزن کمتر منتشر شد

1 مدل جدید پلی استیشن 5 با وزن کمتر منتشر شد

این تغییرات به دلیل انتقادهایی که به وزن بالای این کنسول و سختی تغییر حالت آن می‌شد اعمال شده است. Press Start گزارش می‌دهد که این مدل‌های PS5 اصلاح شده حدود ۳۰۰ گرم (۰/۶ پوند) سبک‌تر از نسخه اصلی هستند، اما مشخص نیست سونی چه چیزی را حذف کرده یا تغییر داده است تا وزن را کاهش دهد. PS5‌های جدید با شماره مدل CFI-1102A، به جای CFI-1000 ارسال می‌شوند.

به نظر می‌رسد استرالیا یکی از اولین کشورهایی است که این مدل‌های PS5 را کمی اصلاح کرده است، پس از اینکه ماه گذشته در یک دفترچه راهنمای ژاپنی مدل جدید مشاهده شد. مدل جدید در برخی از مناطق ایالات متحده نیز منتشر شده است. کاربر توییتر bdp2007 عکس‌هایی از ظاهر جدید که به نظر می‌رسد به روزرسانی در پایه کلی است، با طراحی گیره جدید توئیت کرده است.

2 مدل جدید پلی استیشن 5 با وزن کمتر منتشر شد

توجه داشته باشید که مدل جدید منتشر شده تفاوتی در سخت افزار کلی و اجرای بازی ندارد. این تغییرات تنها شامل وزن و پایه‌ی کنسول برای قراردادن به صورت عمودی یا افقی می‌شود.

سونی در حال برنامه ریزی برای راه اندازی حافظه SSD قابل جابجایی با به روز رسانی نرم افزاری آینده است. این به روزرسانی که در حال حاضر برای تسترهای بتا در دسترس است و گفته می‌شود که بدون مشکل خاصی کار می‌کند و شامل بهبود رابط کاربری داشبورد PS5، پشتیبانی از صدای سه بعدی برای بلندگوهای داخلی تلویزیون و راهی بهتر برای انتقال سیو‌های نسخه پلی استیشن ۴ به پلی استیشن ۵ بازی‌ها می‌باشد، احتمال دارد نسخه‌ی جدید پلی استیشن ۵ همراه با انتشار این بروزرسانی در اروپا منتشر شود.

حال که با مدل جدید پلی استیشن 5 آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس