بهترین بازی های ترسناک 2021 برای کنسول و رایانه های شخصی

بازی‌ها توانسته‌اند با شبیه سازی محیط برای افراد ترسناک‌ترین تجربه‌ها را به ارمغان آورند در ادامه به بهترین بازی های ترسناک 2021 می‌پردازیم

30
0
بهترین بازی های ترسناک 2021 برای کنسول و رایانه های شخصی

به دنبال بهترین بازی‌های ترسناک هستید؟ شما در شرایط مناسبی قرار دارید هنوز چند ماه دیگر تا هالووین باقی مانده است، اما این دلیل نمی‌شود که بازی‌های ترسناک برتر را که می‌توانید در حال حاضر انجام دهید نادیده بگیرید. در ادامه به معرفی بهترین بازی های ترسناک 2021 می‌پردازیم.

در سال‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی بازی‌ها توانسته‌اند با شبیه سازی هرچه بیش‌تر محیط برای گیمر‌ها ترسناک‌ترین تجربه‌ها را به ارمغان آورند. برای مثال با شما با استفاده از تکنولوژی VR می‌توانید واقعی‌ترین ترجبه را در زمینه‌ی ترس داشته باشید. وقتی شما کنترلر را در دست دارید و انتخاب‌هایی می‌کنید که می‌تواند مرگ و زندگی را به همراه داشته باشد، هر لحظه پرتنش و قابل توجه است.

معرفی بهترین بازی های ترسناک 2021 برای کنسول و رایانه‌های شخصی

۱. The Medium

1 بهترین بازی های ترسناک 2021 برای کنسول و رایانه های شخصی

اگر دوست دارید بازی‌های ترسناک شما بیش‌تر بر روی ترس‌های روانی متمرکز شوند، The Medium می‌تواند دقیقاً همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید.

در مدیوم شما به عنوان یک واسطه روح به نام ماریان بازی می‌کنید که بین دنیای واقعی و جهان روحی زندگی می‌کند. در حالی که ماریان به یک هتل متروکه سفر می‌کنید، به دنبال یافتن پاسخ‌های پشت چشم اندازهای یک دختر مرده هستید. آنچه در پی می‌آید داستانی است با پیچ و تاب‌های فراوان و شخصیت‌های نگران کننده. این یک بازی با الهام از سایلنت هیل است و دوربین ثابت آن شما را یاد بازی‌های کلاسیک می‌اندازد.

Medium یک بازی طولانی نیست و حدود ۱۱ ساعت گیم پلی دارد، این بازی برای کنسول‌های نسل ۹ مایکروسافت و PC منتشر شده است. همچنین نسخه‌ی PS5 تا آخر سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود.

۲. Little Nightmares 2

2 بهترین بازی های ترسناک 2021 برای کنسول و رایانه های شخصی

دنباله Little Nightmares یکی دیگر از بازی‌های منحصر به فرد و اتمسفریک است که در واقع بسیاری از جنبه های اصلی را بهبود می‌بخشد.

در Little Nightmares 2 شما در نقش یک پسر بچه کوچک به نام Mono بازی می‌کنید که با Six، قهرمان اصلی بازی قبلی، متحد می‌شود تا از Pale City جان سالم به در ببرد. مانند نسخه اصلی، این یک پلتفرم پازل است که ترس را القا می‌کند و قلب شما را به شیوه‌های جدید و خلاقانه به تپش می‌اندازد و تصاویر نگران کننده و فضای وحشتناک آن احتمالاً مدت‌ها بعد از به زمین انداختن کنترل با شما خواهد ماند.

این بازی برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، Google Stadia و رایانه شخصی در دسترس است.

۳. The Evil Within 2

3 بهترین بازی های ترسناک 2021 برای کنسول و رایانه های شخصی

سری Evil Within توسط خالق افسانه‌ای سری بازی‌های رزیدنت اویل، یعنی شینجی میکامی ساخته شده است. این یک ترس و بقای سوم شخص است که شما را به دنیایی کابوس آور و مملو از دشمنانی وحشتناک می‌برد.

دنباله‌ای، The Evil Within در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و مورد کم لطفی جامعه گیم و منتقدان قرار گرفت. ولی این بازی بسیار با کیفیت و سرگرم کننده است.

شما می‌توانید از محیط سند باکس و محتوای فرعی این بازی نهایت لذت را ببرید و در جهان تاریک آن ساعت‌ها غرق شوید. این بازی بر روی سرویس گیم پس موجود است و می‌توانید آن را با کمترین قیمت بازی کنید.

این بازی بر روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه شخصی در دسترس است.

۴. Outlast

بازی Outlast و Outlast 2 که توسط استودیو Red Barrels توسعه یافته است، در حال حاضر ترسناک‌ترین بازیی است که می‌توانید بازی کنید. هر دو بازی بازیکنان را تحت کنترل روزنامه نگاران تحقیقی قرار می‌دهند اما در حالی که اولین مورد در یک تیمارستان قرار دارد و دنباله‌ی آن در یک مکان بسیار بازتر بافت روستایی فرسوده در شمال آریزونا اتفاق می‌افتد.

در این بازی شما هیچ سلاح دفاعی در اختیار نداری و تقریبا در تمام بازی در حال فرار و قایم شدن هستید. پس اگر به دنبال یک ترس بسیار واقعی و شدید هستید این بازی را از دست ندهید.

این بازی بر روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه شخصی در دسترس است.

۵. SOMA

5 بهترین بازی های ترسناک 2021 برای کنسول و رایانه های شخصی

SOMA ، که در سال ۲۰۱۵ توسط توسعه دهنده Amnesia Frictional Games منتشر شد ، یک بازی متفکرانه و قابل تامل است که به راحتی می توان آن را یک فیلم تعاملی دانست.

این بازی نه زامبی دارد و نه بیگانگان، بلکه داستان در مورد سال ۲۱۰۴ است زمانی که انسان‌ها نابود شدند و تنها چیزی که از بشریت مانده یک مرکز تحقیقاتی در زیر آب است.

اگرچه ممکن است SOMA به اندازه Amnesia ترسناک نباشد، اما به لطف فضای تاریک آن، موضوعات شگفت آور تازه (برای بازی‌های ترسناک) و طراحی صوتی باورنکردنی، هنوز یک بازی فوق العاده است. این بازی بر روی پلتفرم‌های PS4 و PC در دسترس است.

حال که با بهترین بازی های ترسناک 2021 آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس