Redmi K60 سیستم نوتیفیکیشن از نوع Dynamic Island دریافت می کند.

78
0
Redmi K60 سیستم نوتیفیکیشن از نوع Dynamic Island

با معرفی Dynamic Island در سری آیفون 14 پرو، تقریباً اجتناب ناپذیر بود که سازندگان در حوزه اندروید با برداشت های خود از این ویژگی عمل کنند. توسعه دهندگان MIUI شیائومی در حال کار بر روی پیاده سازی های مشابه هستند و ممکن است شاهد پیاده سازی رسمی با Redmi K60 آینده باشیم. Redmi K60 سیستم نوتیفیکیشن از نوع Dynamic Island را دریافت می کند.

لو ویبینگ، رئیس شیائومی چین از کاربران پرسید که آیا واقعاً به یک جزیره هوشمند در Weibo نیاز دارند و چندین کاربر پاسخ دادند که مایلند دیدگاه شیائومی را در جزیره پویا ببینند در حالی که دیگران مخالف چنین پیاده‌سازی هستند. توسعه‌دهندگان MIUI آزمایش‌هایی را روی اجرای Dynamic Island برای کنترل‌های موسیقی و سایر نوتیفیکیشن‌ها آغاز کرده‌اند و می‌توانیم انتظار داشته باشیم که برنامه‌نویس‌های بیشتری روی آن کار کنند.

نظر شما در مورد امکان ارائه ویژگی‌های Dynamic Island به دستگاه‌های OEM اندرویدی چیست؟ صدا در نظرات. Redmi K60 سیستم نوتیفیکیشن از نوع Dynamic Island را دریافت می کند. باید منتظر ماند و دید که این سیستم نوتیفیکیشن آیا به روانی سیستمی که اپل ساخته است کار می کند یا خیر! در حالت کلی کارشناسان بر این باورند که سیستم اپل به خاطر یکپارچگی سخت افزار و نرم افزار بسیار عالی پیاده سازی شده است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس