آپدیت اندروید 13 سامسونگ گلکسی

53
0
اندروید 13 سامسونگ

هر سال یک ارتقاء اصلی سیستم عامل اندروید ارائه می شود و در سال 2022،، ما مشتاقانه منتظر اندروید 13 هستیم. گوگل در کنفرانس I/0 2022 خود که قرار است در 11 می برگزار شود، جزئیات بیشتری در مورد نسخه آینده ارائه خواهد کرد. در این خبر به بررسی آپدیت اندروید 13 سامسونگ گلکسی می پردازیم.

همچنین در آن زمان است که ممکن است متوجه شویم تاریخ انتشار اندروید 13 چه زمانی خواهد بود. گوگل اولین نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان را در اوایل سال جاری منتشر کرده است. دومین نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان ماه گذشته منتشر شد. گوگل آن را با اولین نسخه بتا اندروید 13 در اواخر این ماه دنبال خواهد کرد.

آپدیت اندروید 13 سامسونگ گلکسی

اندروید 13 سامسونگ
اندروید 13 

ناگفته نماند که اندروید 13 برای گوشی ها و تبلت های گلکسی سامسونگ قبل از نیمه دوم سال جاری عرضه نخواهد شد. این به این دلیل است که سامسونگ برنامه بتا خود را برای ارتقاهای جدید اندروید اجرا می کند. برنامه بتای Android 13 One UI 5.0 سامسونگ مدتی طول می کشد تا به روز رسانی ان برای عموم منتشر شود. دستگاه های زیادی وجود دارند که واجد شرایط همه ویژگی های Android 13 هستند. این به این دلیل است که سامسونگ اکنون تا چهار سال سیستم عامل اندروید را برای بسیاری از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های خود به‌روزرسانی می‌کند.

بهترین ویژگی های اندروید 13 

از آنجایی که اندروید 12 تغییرات ظاهری قابل توجهی را به همراه داشت، کاملاً ممکن است که اکثر پیشرفت‌های اندروید 13  پنهان باشد (چشمگیر نباشد). با این حال، تغییرات ظاهری کمی وجود دارد که در ساخت‌های پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان ظاهر شده‌اند. اندروید 13 شامل یک پخش کننده رسانه( media player) جدید و انتخابگر خروجی(output picker ) است، محل قرارگیری میانبرهای پاور و تنظیمات( settings) در منوی تنظیمات(setting) سریع تغییر کرده است، نماد(icon) کشوی برنامه دوباره به نوار وظیفه (taskbar )اضافه می‌شود و موارد دیگر. همچنین ممکن است شاهد گسترش طرح‌های رنگی Material You گوگل باشیم. ممکن است انتخاب جدیدی از پالت ها برای استخراج رنگ ها از کاغذ دیواری(wallpaper) وجود داشته باشد. قبلاً گزارش داده‌ایم که تم‌های Material You در دستگاه‌های سامسونگ نیز موجود است.

ما شاهد بودیم که ارتقای اندروید گوگل در گذشته از سامسونگ الهام گرفته است. یکی از ویژگی های جدید اندروید 13، امکان کنترل قدرت روشنایی چراغ قوه دستگاه است. چندین سال است که دستگاه های سامسونگ این ویژگی را دارند.

انتظار می رود گوگل در کنفرانس I/O 2022 اطلاعات بیشتری درباره همه ویژگی های اندروید 13اشکار کند.

اندروید 13 در دستگاه های سامسونگ

سامسونگ نسخه جدیدی ازجلد سفارشی One UI خود را در کنار اندروید 13 منتشر خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که این نسخه One UI 5.0 نامیده شود. مثل همیشه می توان انتظار داشت که سامسونگ ویژگی های جدیدی را با آن معرفی کند. این که دقیقاً چه ویژگی هایی خواهد بود در حال حاضر یک راز باقی مانده است. این به این دلیل است که این شرکت در حال حاضر چیزی در مورد One UI 5.0 تایید نکرده است.

اندروید 13 بتا برای سامسونگ

سامسونگ برنامه خود را برای اندروید 13 بتا اجرا خواهد کرد. او با انتشار بتا نسخه جدید One UI آن همراه خواهد شد. انتظار داشته باشید که نسخه بتا در ابتدا فقط در بازارهای محدود در دسترس باشد و به تدریج گسترش یابد. ما به طور انحصاری گزارش داده‌ایم که نسخه بتا عمومی اندروید 13 و One UI 5.0 سامسونگ تا ماه جولای آغاز می‌شود. برنامه بتا به طور معمول برای چند ماه ادامه می یابد. سپس سامسونگ به‌روزرسانی را برای عموم منتشر می‌کند. با این سرعت، تاریخ انتشار اندروید 13 برای دستگاه های سامسونگ ممکن است در سپتامبر یا اکتبر امسال باشد.

کدام دستگاه های سامسونگ اندروید 13 را دریافت خواهند کرد

اندروید 13 سامسونگ
اندروید 13 

همه دستگاه‌های پیشرو فعلی سامسونگ اندروید 13 را دریافت خواهند کرد، اما مطمئناً تنها دستگاه‌ها نخواهند بود. او اکنون تا چهار سال سیستم عامل اندروید را برای دستگاه های منتخب ارتقا می دهد. این باعث می شود بسیاری از دستگاه های موجود برای به روز رسانی جدید واجد شرایط باشند. در اینجا لیستی از تمام دستگاه های سامسونگ که اندروید 13 را دریافت می کنند، آمده است.

منبع : sammobile

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس