آموزش حذف فالوور توییتر بدون اطلاع کاربر به صورت آسان

توییتر ویژگی اضافه کرده که به کاربران امکان داشتن کنترل بیشتر بر روی فالوور‌های خود می‌دهد در ادامه به حذف فالوور توییتر می‌پردازیم.

57
0
آموزش حذف فالوور های توییتر بدون اطلاع کاربر به صورت آسان

توییتر ویژگی جدیدی را راه اندازی کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بر افرادی که می‌توانند با آنها ارتباط برقرار کنند کنترل بیشتری داشته باشند و در اصل به کاربران اجازه می‌دهد دنبال کنندگان خود را به صورتی که آن‌ها متوجه نشوند مسدود کنند. در ادامه به حذف فالوور توییتر می‌پردازیم.

آموزش حذف فالوور توییتر

1 آموزش حذف فالوور های توییتر بدون اطلاع کاربر به صورت آسان

این ویژگی در حال حاضر برای همه افرادی که از توییتر در وب استفاده می‌کنند در دسترس است هنوز مشخص نیست که چه زمانی برای برنامه در دسترس خواهد بود. برای حذف دنبال کننده، به نمایه خود بروید و روی “Followers” کلیک کنید. از آنجا، روی سه نقطه کنار نام آنها کلیک کنید و “Remove this follower” را انتخاب کنید.

با این کار کاربر از فالوورهای شما حذف می‌شود بدون اینکه به حذف آنها اطلاع داده شود هرچند به گفته توییتر، این حساب همچنان می‌تواند در آینده دوباره شما را دنبال کند. پس از حذف، حساب دیگر نمی‌تواند توییت‌های شما را در جدول زمانی خود ببیند، اما می‌تواند پیام ارسال کند.

چرا افراد به قابلیت حذف دنبال کنندگان نیاز دارند؟

2 آموزش حذف فالوور های توییتر بدون اطلاع کاربر به صورت آسان

توانایی حذف فالوور توییتر بخشی از تلاش‌های بزرگ‌تر این شرکت است تا نه تنها ترول‌ها را خفه کند، بلکه به کاربران اجازه می‌دهد تجربیات خود را در بستر رسانه‌های اجتماعی بهتر تنظیم کنند.

ماه گذشته، یک ویژگی جدید حالت ایمنی برای آزمایش کنندگان شروع به کار کرد این یک الگوریتم است که حساب‌هایی را که سوءاستفاده یا نام‌های تکراری را برای کاربران دیگر ارسال می‌کنند، شناسایی می‌کند و به طور خودکار آنها را به مدت هفت روز مسدود می‌کند.

کاربران می‌خواهند حساب‌های دیگر را که به صورت آنلاین مزاحمت ایجاد می‌کنند، مسدود کنند و حذف یا “مسدود کردن آنها” راهی برای ایجاد فضای راحت برای شما در اینترنت باشد. این امر باعث محدودیت افرادی می‌شود که می‌توانند توییت‌های شما را در فید خود مشاهده کنند و به جلوگیری از رویارویی می‌انجامد.

با توجه به گزارش اخیر وال استریت ژورنال مبنی بر آگاهی فیس بوک از تأثیر منفی اینستاگرام بر سلامت روانی نوجوانان، باید تمرکز جدی بر این باشد که چگونه شبکه‌های اجتماعی می‌توانند به مخاطبان آنها کمک کنند نه اینکه به آنها آسیب برسانند.

حال که نحوه‌ی حذف فالوور توییتر را دریافتید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس