کسب درآمد به صورت رمز ارز با شکستن رکورد بازی Surf Invaders

Surf Invaders یک بازی بی‌پایان رکورد زنی از نوع Runner است و به گونه‌ای ساخته شده که بازیکنان در آن می‌توانند رمز ارز برنده شوند.

27
0
کسب درآمد به صورت رمز ارز با شکستن رکورد بازی Surf Invaders

اکوسیستم Aloha DeFi از روزهای آغازین پلتفرم راه زیادی را طی کرده است. Aloha’s Surf Invaders یک بازی بی‌پایان و رکورد زنی از نوع Runner است که به گونه‌ای سرگرم کننده طراحی شده. تیم بازی را شبیه به بازی مشهور Flappy Bird ساخته‌اند با این تفاوت که در این مورد، بازیکنان در واقع می‌توانند رمز ارز برنده شوند.

بازی Surf Invaders برای کسب درآمد

2 کسب درآمد به صورت رمز ارز با شکستن رکورد بازی Surf Invaders

Surf Invaders همه چیز در مورد موج سواری است، فرار از هیولاهای عجیب و غریب دریایی، در عین محافظت از محیط زیست با جمع آوری پلاستیک در طول مسیر، موج سواری. تیم Aloha مشتاق است بر ایده دوست داشتن محیط زیست تأکید کند و برای این منظور، با استفاده از بلاکچین سازگار با محیط زیست Polygon، رمز ارز خود را ضرب می‌کند.

ایده اصلی Surf Invaders به ​​شرح زیر است: بازیکنان می‌توانند از NFT‌های خود برای شرکت در بازی استفاده کنند. NFT‌های بیشتری لازم نیست، اما با دادن جان بیشتر در بازی به بازیکنان برتری می‌دهد.

بازیکنان همچنین می‌توانند کل بسته‌های NFT را خریداری کنند که در سایر سرویس‌ها قابل استفاده است، که مطابق اصل کلی Aloha است که به کاربران امکان می‌دهد تا حد امکان راه‌های کسب درآمد در اکوسیستم DeFi را ارائه دهند. درست مانند سایر ویژگی‌های Aloha DeFi، استفاده از NFT در بازی بصری و ساده است.

هدف بازی پیشی گرفتن از هیولاهای دریایی است (برخی از آنها توسط خود بازیکنان طراحی شده‌اند!). در طول راه، آنها با برداشتن شیرین کاری‌های جالب، جمع آوری پلاستیک در اقیانوس و اجتناب از موانع، امتیاز کسب می‌کنند. بازیکنان انگیزه خواهند داشت تا امتیاز ممکن را کسب کنند تا بتوانند در جدول جهانی رتبه بندی شوند در حالی که رهبران سهمی از هزینه‌های پلتفرم دریافت می‌کنند!

البته کسب امتیاز بالا چندان ساده نخواهد بود

1 کسب درآمد به صورت رمز ارز با شکستن رکورد بازی Surf Invaders

در حالی که کنترل‌ها ساده هستند و برای حرکت به موس نیاز دارند، چالش‌های متعددی در آب وجود دارد که فقط منتظر هستند تا بازیکن را از ریل خارج کند. بقایای اقیانوس، چوب، شناورها، سازه‌های صخره‌ای، اسکله‌ها و حتی موج سواران دیگر از جمله چالش‌هایی هستند که بازیکنان باید مراقب آن باشند. بازیکنان همچنین می‌توانند سرعت خود را افزایش دادهند.

به عبارت دیگر، مکانیک بازی آسان است، اما تسلط بر آن دشوار است. بازیکنان رفلکس‌ها و مهارت‌های تصمیم گیری خود را هنگام رقابت برای صعود به رتبه‌های برتر مورد آزمایش قرار خواهند داد. این بازی بر روی مرورگر اجرا می‌شود و می‌توانید با هر دستگاهی آن را بازی کنید. برای بازی کردن بر روی لینک کلیک کنید.

حال که با بازی Surf Invaders آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس