استفاده از Web Listening برای Clubhouse | نصب کلاب هاوس بر روی کامپیوتر

177
0
Web Listening برای Clubhouse

آیا مشتاق گوش دادن به گفت و گوهای کلاب هاوس هستید اما مطمئن نیستید که می خواهید این برنامه را دانلود و نصب کنید؟ این شرکت ویژگی جدیدی را راه اندازی کرده است که به شما برای رفع این مشکل کمک می کند. کلاب هاوس بالاخره Web Listening را راه اندازی کرد.  این به روز رسانی به شما امکان می دهد حتی اگر برنامه را نصب نکرده اید یا حساب کاربری ندارید به مکالمات صوتی گوش دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی  Web Listening برای Clubhouse بپردازیم.

Web Listening برای Clubhouse بر روی کامپیوتر

Web Listening به شما امکان می دهد بدون نیاز به ورود به سیستم، به مکالمات در روم های صوتی از طریق تلفن همراه یا دسکتاپ گوش دهید.

 حتی اگر حساب کاربری ندارید، می‌توانید به مکالمات کلاب‌هاوس گوش دهید، بدون اینکه نیازی به دانلود برنامه داشته باشید.

Clubhouse راه‌اندازی این ویژگی را در یک پست وبلاگی اعلام کرد.  آنها تاکید کردند که این ویژگی، گوش دادن به گفت و گو ها را برای کسانی که از محل کار و مدرسه بازمی گردند آسان تر می کند:

 ما بسیار هیجان‌زده هستیم که سال 2022 را با این به‌روزرسانی آغاز کنیم، و امیدواریم این بروزرسانی راه‌های بیشتری برای یافتن روم ها و تفریح ​​با دوستان خود در Clubhouse به شما ارائه دهد.

راه اندازی Web Listening از اهمیت ویژه ای برخوردار است.  قبل از این، شما فقط می توانستید به مکالمات Clubhouse در داخل برنامه تلفن همراه گوش کنید.

 با افزایش تعداد راه هایی که می توانید به مکالمات گوش دهید، Clubhouse به شما این امکان را می دهد که قبل از دانلود برنامه، عملکرد این پلتفرم را امتحان کنید.

استفاده از Web Listening Clubhouse

 ویژگی Web Listening Clubhouse به شما امکان می‌دهد به بحث‌ها و گفت و گوها در روم های زنده گوش دهید. همچنین این ویژگی روی اکثر مرورگرهای اصلی کار می کند.  تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی لینک یک بحث در Clubhouse که در مرورگر شما راه اندازی می شود کلیک کنید و شروع به گوش دادن کنید.

از آنجایی که به عنوان یک عضو Clubhouse به بحث ملحق نمی شوید، بنابراین برخلاف کاربران این برنامه، پروفایل نخواهید داشت.  این به این معنی است که شما نمی توانید در هیچ بحثی شرکت کنید و به جای آن فقط می توانید به آنها گوش دهید.

Web Listening برای Clubhouse
Web Listening برای Clubhouse

همچنین شما فقط می توانید به برخی از گفت و گو ها از طریق وب گوش دهید.  سازنده باید «Replays» را در روم مربوطه فعال کرده باشد.  ویژگی Replays به شما امکان می دهد در مرحله بعد به مکالمات ضبط شده در برنامه گوش دهید.

 Clubhouse اولین بار در ژانویه 2022، Web Listening را برای کاربران در ایالات متحده عرضه می کند. این شرکت قصد دارد پشتیبانی از این ویژگی را به کشورهای بیشتری گسترش دهد و در آینده تمام روم ها و همچنین سایر بخش های Clubhouse را نیز پوشش دهد.

کلاب هاوس در حال گسترش دسترسی خود است

عضویت در Clubhouse در ابتدا نیازمند لینک دعوت بود.  و از زمان راه‌اندازی، کاربران را ملزم کرده است که برای پیوستن به مکالمه‌ای که در این پلتفرم انجام می‌شود، وارد سیستم شوند.

با این حال، این شرکت در سال گذشته تغییرات قابل توجهی ایجاد کرده است که ویژگی های محدود کننده آن را کاهش می دهد و باعث استقبال بیشتر مخاطبان جدید شده است.

 با راه اندازی Web Listening، Clubhouse به افراد بیشتری امکان دسترسی به محتوا و پلتفرم خود را می دهد.  دیگر هیچ زحمتی برای دانلود کردن برنامه یا ثبت نام نخواهید داشت.  این امر می تواند به رشد پلت فرم کمک کند تا افراد بیشتری این سرویس را امتحان کنند و بر اساس تجربه خود برنامه را دانلود کنند.

 

5/5 - (2 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس