بهترین برنامه های آنتی ویروس برای ویندوز 11

100
0
برنامه های آنتی ویروس برای ویندوز 11

با رشد اینترنت و عصر فناوری،امنیت به یک نگرانی رو به افزایش تبدیل شده است. لیست بدافزارهای مضر در حال افزایش است،هم اکنون بیشتر از همیشه ، کاربران رایانه شخصی به یک آنتی ویروس قابل اعتماد نیاز دارند. در نتیجه،تشخیص بهترین برنامه امنیتی از مجموعه وسیع گزینه های موجود می تواند دشوار باشد. برای این منظور، ما لیستی از بهترین برنامه های آنتی ویروس برای ویندوز 11 را گردآوری کرده ایم.

1. Kaspersky Internet Security

Kaspersky Internet Security
Kaspersky Internet Security

Kaspersky یک ارائه دهنده امنیت سایبری است که به دلیل آنتی ویروس قابل اعتماد خود شناخته شده است. طیف وسیعی از محصولات را با سطوح مختلف امنیتی ارائه می دهد،و بین همه ی اشتراک هایش محبوبترینش Kasperskyاست.

Kaspersky Internet Security با معرفی ویژگی‌های مفید اضافی بر روی آنتی ویروس پایه ساخته می‌شود. سیستم شما را از نظر ویروس کنترل می کند،کار کردن یک پایگاه داده ویروس که روزانه به روز می شود. همچنین هنگام گشتن در اینترنت با توجه به فعالیت اینترنتی شما از شما در فضای انلاین محافظت می کند.

در نتیجه،Kaspersky Internet Security با متوقف کردن دانلودهای غیرمجاز در پس زمینه، بدافزار آنلاین مزاحم را از سیستم شما دور نگه می دارد. همچنین هنگامی که می خواهید از یک وب سایت ناامن بازدید کنید به شما هشدار می دهد و تا حد امکان شما را از خطر دور می کند.

Kaspersky Internet Security ویژگی های مفید دیگری نیز دارد،مانند یک تعامل پولی مطمئن که امنیت جزئیات بانکی شما را هنگام خرید آنلاین تضمین می کند. همچنین دارای عملکرد حفاظت از حریم خصوصی است که از دسترسی به اطلاعات شخصی و وب کم شما جلوگیری می کند.

این نرم افزار با مرورگر امن خود همراه است تا از جزئیات تراکنش شما محافظت کند. به این ترتیب، ممکن است بخواهید پس از نصب Kaspersky، مرورگر پیش‌ فرض ویندوز 11 خود را به آن تغییر دهید.

دانلود: Kaspersky Internet Security(اشتراک لازم است، نسخه آزمایشی رایگان موجود است)

2.برنامه های آنتی ویروس برای ویندوز 11: Avast Antivirus

Avast Antivirus
Avast Antivirus

Avast یک ارائه دهنده خدمات امنیتی ممتاز است که برخی از ویژگی های آنتی ویروس خود را برای کاربران رایگان می کند. Avast به راحتی دانلود و راه اندازی می شود واز سیستم و اینترنت محافظت می کند.

این دستگاه مجهز به فایروال پیشرفته ای است که برنامه های شما را غربال می کند و فقط برای مواردی که بررسی شده اند دسترسی به اینترنت را فراهم می کند.

در حالی که نسخه رایگان آنتی ویروس کمک کننده است، برای دریافت هر چیزی که Avast به شما ارائه می دهد باید هزینه پرداخت کنید. ویژگی‌هایی مانند امکان بررسی وب‌سایت‌های ناامن و اجرای برنامه‌های مشکوک در یک جعبه شنی در پشت یک paywall قفل شده‌اند.

نسخه پریمیوم همچنین دارای یک عملکرد مفیداست که برنامه های شما را به روز نگه می داردو یک شبکه خصوصی مجازی پیشرفته که با آن می توانید وب سایت های مورد علاقه خود را به طور ایمن مرور کنید.

در نتیجه، Avast یک راه عالی برای شروع ایمن سازی سیستم شما است. و نسخه رایگان آن به شما کمک می کند بدون تعهد اشتراک ببینید که آیا برای شما مناسب است یا خیر.

دانلود: آنتی ویروس Avast(رایگان، اشتراک در دسترس است).

3. McAfee Total Protection

McAfee Total Protection یک آنتی ویروس و پلت فرم امنیتی اینترنت تست شده و قابل اعتماد است. این نرم افزار با معرفی مفهومی به نام امتیاز حفاظتی امنیت را به سطح بعدی ارتقا می دهد. امتیاز حفاظت به عنوان یک معیار سنجش برای کاربر نهایی عمل می کند تا تعیین کند حضور آنلاین آنها واقعاً چقدر امن است.

با استفاده از ویژگی های امنیتی McAfee Total Protection می توانید امتیاز حفاظتی خود را افزایش دهید. علاوه بر این، عملکردهای اساسی مانند اسکن وای فای شما برای تهدیدها،اسکن سیستم شما از نظر نقض ،و حتی نصب حفاظت وب در مرورگر شما می تواند امتیاز محافظت شما را افزایش دهد. این امتیاز یک راه ساده به شما می دهد تا بدانید سیستم شما چقدر ایمن است. در نتیجه، همه کاربران می توانند در طول دوره آزمایشی یک ماهه به صورت رایگان از آن لذت ببرند. طرح پریمیوم مقرون به صرفه است و همچنین دارای ویژگی های مفید اضافی است که برای حفظ امنیت رایانه شما تا حد امکان تنظیم شده است.

دانلود: McAfee (اشتراک لازم است، نسخه آزمایشی رایگان موجود است).

4.برنامه های آنتی ویروس برای ویندوز 11: Norton 360

Norton 360
Norton 360

Norton 360 به عنوان یک آنتی ویروس مناسب برای خانواده به بازار عرضه شده است که به مدیریت تمام جنبه های ایمنی زندگی فنی شما کمک می کند. این دستگاه مجهز به یک آنتی ویروس قوی است که به طور مرتب سیستم شما را برای بدافزارهای ناخواسته بررسی می کند.

همچنین دارای یک ویژگی Anti-Spyware است که از اطلاعات خصوصی شما در هنگام گشتن در اینترنت محافظت می کند. همچنین دارای یک فایروال داخلی است که از دسترسی نرم افزارهای بررسی نشده به اینترنت جلوگیری می کند.

Norton با یک نسخه آزمایشی رایگان 7 روزه برای آنتی ویروس و برخی ویژگی های اساسی دیگر ارائه می شود. خدمات اشتراک کمی بیشتر از حق بیمه است، اما گاهی اوقات نورتون تخفیف های معقولی ارائه می دهد.

نسخه پریمیوم شامل یک ویژگی، کنترل والدین و زمان مدرسه است که به والدین کمک می کند تا آنچه را که فرزندانشان در اینترنت جستجو می کنند را نظارت کنند. همچنین به کنترل مدت زمان آنلاین بودن آنها کمک می کند. اگر به ان علاقه مند شدید،آزمایش رایگان فرصتی را برای آزمایش برخی از ویژگی های Norton 360 فراهم می کند و متوجه می شوید که آیا ارزش پرداخت آن را دارد یا خیر.

دانلود: Norton 360 (اشتراک لازم است، نسخه آزمایشی رایگان موجود است).

5. Total AV

آنتی ویروس توتال یک برنامه برنده جایزه امنیت سایبری است که در زمان واقعی از ویروس ها، بدافزارها و تهدیدات آنلاین محافظت می کند. مجهز به WebShield Protection است که به شما این امکان را می دهد تا از وب سایت های مورد علاقه خود بدون نصب ناآگاهانه ویروس بازدید کنید.

این ویژگی فعالیت اینترنت شما را کنترل می کند و بااولین نشانه خطر، به شما هشدار می دهد. همچنین هنگام بازدید از یک وب سایت ناامن هشداری را ارائه می دهد. آنتی ویروس توتال همچنین مجهز به یک مسدود کننده تبلیغات قدرتمند است که با حذف پاپ آپ های مزاحم و بنرهای ناخواسته، تجربه مرور شما را افزایش می دهد.

آنتی ویروس توتال همچنین مجهز به یک مسدود کننده تبلیغات قدرتمند است که با حذف پاپ آپ های مزاحم و بنرهای ناخواسته، تجربه مرورگر شما را افزایش می دهد.

همچنین می‌تواند پخش ویدیوهای تبلیغاتی را متوقف کند و یک پوشش مفید ارائه می‌دهد که نشان می‌دهد چند آگهی در یک وب‌سایت خاص مسدود شده‌اند.

آنتی ویروس توتال در حال حاضر نسخه آزمایشی رایگان ارائه نمی دهد،اما محصولات خود را با قیمت تبلیغاتی برای کاربران جدید در سال اول ارائه می دهد.

این به کاربران جدید این امکان را می دهد تا قبل از اینکه به قیمت پریمیوم کامل متعهد شوند، آنتی ویروس را برای خود تجربه(تست) کنند. همچنین مجهز به یک شبکه خصوصی مجازی قوی است که حضور آنلاین شما را پنهان می کند و از اطلاعات شخصی شما محافظت می کند.

دانلود: TotalAV (از 119 دلار در سال)

6.برنامه های آنتی ویروس برای ویندوز 11: Panda Dome

Panda Dome
Panda Dome

Panda Dome به عنوان یک نرم افزار WatchGuard تبلیغ می شود. ابزارهای امنیتی پیشرفته ای را ارائه می دهد که می تواند از سیستم های خصوصی و تجاری محافظت کند. Panda محافظت خود را در چندین پلتفرم ارائه می دهد.

این نرم افزار ممتاز مجهز به مدیر رمز عبور است که یک نرم افزار پاکسازی است که تضمین می کند سیستم شما عاری از بدافزار و فایل های غیر ضروری است. همین بدافزار می‌تواند دلیلی باشد که ویندوز شما یک پوشه را با وجود داشتن فایل‌ها خالی نشان می‌دهد.

Panda یک نسخه رایگان از آنتی ویروس خود را ارائه می دهد که با حداقل امکانات کار می کند.

این سرویس همچنین دارای طرح های متنوعی است و به شما امکان می دهد هم به صورت ماهانه و هم سالانه اشتراک دریافت کنید. نسخه ممتاز آنتی ویروس می‌تواند دستگاه‌های خارجی را پس از اتصال به برق اسکن کند، خرید آنلاین شما را کنترل کند تا مطمئن شود اطلاعات حساس شما ایمن باقی می‌مانند و ویژگی کنترل والدین را ارائه می‌دهد.

دانلود: Panda Dome (رایگان، اشتراک در دسترس است).

امنیت اطلاعات شما در حال حاضر

خصوصی نگه داشتن زندگیمان سخت تر و سخت تر می شود. گشت و گذار در اینترنت نباید یک ورزش شدید با امنیت سیستم شما باشد. نفوذها در حال تکامل هستند، اما خوشبختانه نرم افزار امنیت سایبری نیز در حال تکامل است.

به این ترتیب، ایمن کردن سیستم شما ممکن است هزینه زیادی داشته باشد، اما در مقایسه با آسیبی که در صورت افتادن اطلاعات خصوصی شما به دست افراد نادرست ممکن است وارد شود، چیزی نیست. در مجموع، با هیچ یک از نرم افزارهای امنیت سایبری ذکر شده در بالا نمی توانید اشتباه کنید. بنابراین، با خیال راحت وقت خود را صرف کنید و تصمیم بگیرید که کدامیک به بهترین وجه نیازهای امنیتی فعلی شما را برآورده می کند. امیدواریم مواردی را که توصیه و بحث کردیم مورد پسند شما قرار گیرد! MUO دارای شراکت های وابسته و حمایت شده است، بنابراین ما بخشی از درآمد حاصل از برخی از خریدهای شما را دریافت می کنیم. این روی قیمتی که می‌پردازید تأثیری نمی‌گذارد و به ما کمک می‌کند بهترین توصیه‌های محصول را ارائه دهیم.

5/5 - (4 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس