بررسی بلند مدت شیائومی 12 پرو

55
0

گوشی هوشمند غیر تاشو شیائومی برای سال 2022 ممکن است 12S Ultra باشد، اما بالاترین گوشی هوشمند آن برای سال 2022 که می توانید به طور رسمی خارج از چین خریداری کنید، Pro 12است. بررسی بلند مدت شیائومی 12 پرو را بخوانید.

مطمئناً این وضعیت عجیبی است، و حتی عجیب‌ تر است اگر در نظر بگیرید که Mi 11 Pro، جد ( predecessor) خود، در سال گذشته به بازار چین محدود شده بود در حالی که Mi 11 Ultra چنین نبود. تشخیص منطق پشت این حرکات از دور واقعاً سخت است، اما به قول معروف – این همان چیزی است که هست.

همچنین مطلب بررسی گوشی 12S Ultra شیائومی | معرفی Xiaomi 12S Ultra هم ممکن است برای شما جالب باشد.

ما آشکارا کنجکاو بودیم که ببینیم گیره (دنبال کردن،dog،سگ) برتر بین‌المللی این شرکت در صورت استفاده طولانی مدت از آن به‌عنوان تنها گوشی هوشمند خود، چگونه رفتار می‌کند، و افکار ما در ادامه در این بررسی طولانی‌مدت از Xiaomi 12 Pro بیان شده است. این همان مدلی است که ما در مورد آن صحبت می‌کنیم، زیرا این مدلی است که اکثر مردم واقعاً می‌توانند در خارج از چین، با ضمانت و همه مزایا، تهیه کنند، حتی اگر سایه 12S Ultra هرگز در پشت ذهن ما شناور نشود.

بررسی بلند مدت شیائومی 12 پرو
بررسی بلند مدت شیائومی 12 پرو 

اگر به فهرست فعلی شیائومی نگاه کنید، به نظر می‌رسد 12 پرو هدفی مشابه گلکسی اس 22 پلاس سامسونگ دارد و مشخصات بالایی را ارائه می‌کند و در عین حال همه‌چیز را به کار نمی‌گیرد، به خصوص از نظر دوربین. آیا این آن را در موقعیتی نامناسب قرار می‌دهد که به سختی می‌توان آن را توجیه کرد، یا اینکه اگر داشتن بهترین سخت‌افزار دوربین در گوشی‌تان برای شما در اولویت نباشد، آنقدر گوشی هوشمند است که از آن راضی باشید؟

اینها برخی از چیزهایی است که ما در طول مدتی که با شیائومی 12 پرو انجام می‌دهیم کشف کرده‌ایم، و اگر بتوانیم نتیجه‌گیری‌هایمان را کمی خراب کنیم، قطعاً چیزهای زیادی در مورد این دستگاه وجود دارد که دوست داشته باشیم ، اما برخی از مسائل نیز وجود دارد که برخی گیج کننده تر از بقیه هستند. اگر این شما را مجذوب خود می‌کند، در صفحات بعدی این بررسی به ما بپیوندید تا ببینیم زندگی روزانه با شیائومی 12 پرو در نیمه دوم سال 2022 چگونه است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس