آیفون 14 و آیفون 14 پرو: اینها آخرین شایعات قبل از شروع رویداد اپل هستند

98
0
آخرین شایعات قبل از شروع رویداد اپل

سه روز دیگر اپل از نسل بعدی گوشی های هوشمند با سری آیفون 14 رونمایی خواهد کرد. در حالی که شایعات زیادی در مورد امسال منتشر شده است، هفته قبل از رویداد اپل همیشه پر از شایعات و درز در آخرین لحظات است. در اینجا همه چیزهایی است که ما در مورد آیفون 14 آینده قبل از عرضه آن شنیدیم. آخرین شایعات قبل از شروع رویداد اپل درباره آیفون 14 و آیفون 14 پرو را بخوانید.

سوراخ پانچ + برش قرص (pill) در واقع یک طرح قرص (pill) بلند خواهد بود

ماه‌هاست که 9to5mac و سایر نشریات خبر از بریدگی سوراخ + قرص جدید برای سری آیفون 14 پرو داده‌اند، اما افشای جدید نشان می‌دهد که اپل از یک ترفند نرم‌افزاری برای ایجاد یک طراحی بلند قرص استفاده خواهد کرد. بین سنسورهای Face ID و دوربین جلو، شایعه شده است که این شرکت برچسب‌هایی برای حفظ حریم خصوصی اضافه می‌کند.

وقتی در حال تماس با FaceTime هستید، اگر اینستاگرام موقعیت مکانی شما را بخواهد، یا اگر شخصی در واتس اپ با شما تماس ویدیویی داشته باشد، آیفون از قبل یک نور سبز، نارنجی یا آبی نشان می دهد. این نشانگرها در گوشه سمت راست ناچ آیفون قرار دارند. اکنون به نظر می رسد که آنها بین Face ID و سنسورهای دوربین جلو قرار دارند، زیرا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آن در اینجا بخوانید.

آیفون 14 پرو به لطف طراحی جدید، برنامه دوربین را اصلاح خواهد کرد

آخرین شایعات قبل از شروع رویداد اپل
آخرین شایعات قبل از شروع رویداد اپل

به دنبال این کشف که توسط 9to5mac انجام شد، منبع ما همچنین ادعا کرد که برنامه Camera نیز تغییراتی خواهد داشت زیرا اپل در حال برنامه ریزی برای طراحی مجدد برنامه است، جایی که اکثر کنترل ها به قسمت بالای صفحه منتقل می شوند.

کنترل‌هایی مانند دکمه فلاش و دکمه Live Photo اکنون در نوار وضعیت قرار گرفته‌اند، در حالی که تنظیمات عکس و ویدیوی دقیق‌تر مستقیماً در زیر برش‌های نمایشگر قرار دارند. این تغییر با جابجایی کنترل‌ها به بالا و انتقال برخی از آنها به نوار وضعیت، دید بزرگ ‌تری از پیش‌ نمایش دوربین به کاربران می‌دهد.

تصاویر بالا این تغییرات را نشان می دهد. آنها بر اساس اطلاعات منبع ما ماکت هستند.

آیفون معمولی بزرگ تر 14 پلاس نامیده می شود نه Max

آخرین شایعات قبل از شروع رویداد اپل
آخرین شایعات قبل از شروع رویداد اپل

گفته می شود که اپل مدل آیفون مینی را برای نسخه بزرگ تر از مدل معمولی کنار گذاشته است. در حالی که بحث هایی در مورد نام آیفون 14 پلاس یا 14 مکس وجود داشت، منابع آگاه 9to5mac ادعا کردند که این نام در واقع آیفون 14 پلاس خواهد بود.

علاوه بر این، حداقل از ماه جولای، به سازندگان قاب آیفون گفته شده است که از نام تجاری آیفون 14 مکس استفاده نکنند، زیرا این نام واقعی محصول نخواهد بود. به علاوه، منابع 9to5mac تأیید کردند که قاب معمولی آیفون 13 با مدل معمولی آیفون 14 مطابقت دارد. آخرین اما نه کم‌اهمیت، به ما گفته شده که اپل آداپتور 35 واتی جدید خود را به عنوان شارژر اصلی آیفون 14 پرو عرضه خواهد کرد.

نشانگر باتری کلاسیک با سری آیفون 14 پرو در حال بازگشت است

آخرین شایعات قبل از شروع رویداد اپل
آخرین شایعات قبل از شروع رویداد اپل

طبق اطلاعاتی که با MacRumors در انجمن خود به اشتراک گذاشته شده است، یک افشاگر ناشناس ادعا کرد که آیفون 14 پرو با iOS 16 نشانگر باتری کلاسیک را در نوار وضعیت باز می گرداند. آنها همچنین اطلاعاتی را در مورد اینکه این گوشی هوشمند با فناوری جدید Always-on Display – که 9to5mac به طور انحصاری در مورد آن گزارش داده است، چه شکلی خواهد بود به اشتراک گذاشتند.

با iOS 16 beta 5، اپل درصد باتری آیفون را داخل آیکون باتری اضافه کرد. در حالی که بسیاری از مدل‌های آیفون می‌توانند از این ظاهر جدید بهره ببرند، به نظر می‌رسد اپل می‌تواند با بازگرداندن نوار وضعیت کلاسیک به دنبال طراحی انحصاری برای سری آیفون 14 پرو باشد.

با این کار، اپل نوار سیگنال حامل را به سمت چپ می آورد و در عین حال کلید موقعیت مکانی و اطلاعات کامل باتری را در سمت راست (آیکون و درصد) می آورد. اگر این موضوع صحت داشته باشد، این اولین بار پس از آیفون 8 – جدا از سری SE – خواهد بود که اپل از این طراحی کلاسیک استفاده می کند.

افزایش قیمت آیفون 14 انتظار می رفت، اما نه به اندازه ای که فکر می کردیم

در حال حاضر، به نظر واضح است که اپل قیمت آیفون 14 را افزایش خواهد داد. با رکود پیش رو همراه با محدودیت های زنجیره تامین، جنگ و فناوری های جدید، به نظر می رسد اپل به دنبال قیمت های جدید برای این گوشی های هوشمند آینده است.

گزارشی که توسط TrendForce در این هفته منتشر شد، حاکی از آن است که با توجه به اقتصاد سخت و بازار رو به کاهش گوشی‌های هوشمند، انتظار می‌رود اپل با افزایش‌های کوچک ‌تر، ایمن باشد.

به‌روزرسانی‌هایی مانند افزایش ظرفیت حافظه شروع اولیه به LPDDR5 6گیگا بایت و 256 گیگابایتی، حرکت دوربین اصلی تا 48 میلیون، تغییرات طراحی Face ID و غیره، قیمت‌های اولیه را افزایش خواهند داد. با این حال، تحت فشار افزایش تورم جهانی و نرخ ارز خارجی، انتظار می رود اپل استراتژی قیمت گذاری محتاطانه تری را اتخاذ کند تا بر عملکرد فروش خود تأثیر نگذارد.

بنابراین، این شرکت افزایش قیمت متوسط ​​​​آیفون 14 را پیش بینی می کند، با قیمت های اولیه:

  • 14: $749
  • 14 Max: $849
  • 14 Pro: $1,049
  • 14 Pro Max: $1,149

همه مدل‌های آیفون 6 گیگابایت رم دارند، مدل‌های Pro با حافظه 256 گیگابایتی شروع می‌شوند

تحلیلگران TrendForce کسانی هستند که پیش ‌بینی می‌کنند آیفون 14 پرو با 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی شروع می‌شود، که می‌تواند توضیح دهد که چرا اپل به دنبال قیمت بالاتر برای این آیفون‌ها است. علاوه بر این، انتشارات انتظار 6 گیگابایت رم در این مدل ها را دارد.

کاربر توییتر و افشاکننده ShrimpApplePro یک پست Weibo را به اشتراک گذاشت که همان را می گوید. هر چهار مدل دارای 6 گیگابایت رم خواهند بود. برای زمینه، آیفون 13 و آیفون 13 مینی دارای 4 گیگابایت رم هستند، در حالی که آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس دارای 6 گیگابایت رم هستند. بنابراین، اگر این نشت را باور کنید، آیفون 14 رم بیشتری نسبت به آیفون 13 ارائه می دهد، در حالی که 14 پرو با 6 گیگابایت حافظه همراه خواهد بود.

این سومین سال متوالی است که آیفون‌های مدل Pro دارای 6 گیگابایت رم هستند. افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن بود که Pro14 به 8 گیگابایت خواهد رسید، اما اجماع از آن زمان بر روی 6 گیگابایت است.

بسته شدن آخرین شایعات قبل از شروع رویداد اپل

اینها همه آخرین شایعات مربوط به مدل های جدید آیفون 14 هستند که احتمال باور آنها بیشتر است. اکنون که با آنها آشنا شده اید، آیا در مورد سخنرانی اصلی “Far Out” در 7 سپتامبر هیجان زده اید؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

منبع: 9to5mac

5/5 - (3 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس