گوشی موبایل بیل‌گیتس چیست ؟

72
0
گوشی موبایل بیل‌گیتس

سوالی که برای بسیاری از افراد وجود دارد این است که گوشی موبایل بیل‌گیتس چیست ؟ بنیان‌گذار مایکروسافت، گوشی شخصی خود را از گلکسی زد فولد ۳ به گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ ارتقا داده است. این گوشی توسط رئیس سامسونگ به او هدیه داده شد.

گوشی موبایل بیل‌گیتس چیست ؟

بیل‌گیتس اگرچه یکی از تاثیرگذارترین افراد جهان است؛ اما همچنان تعامل با دنبال‌کنندگان را به ردیت ترجیح می‌دهد. سال گذشته، گیتس از طریق انجمن ردیت اعلام کرد که از گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ برای کارهای روزمره‌اش استفاه می‌کند. نکته‌ی جالب اینکه، او چگونه به‌جای انتخاب سرفیس دوئو مایکروسافت، گوشی تاشدنی سامسونگ را انتخاب کرده است. به‌گفته‌ی وی، زد فولد ۳ تعادل مناسبی بین گوشی و کامپیوتر قابل حملش فراهم می‌کند.

رئیس سامسونگ گلکسی زد فولد ۴ را به بیل‌گیتس هدیه داد

بیل گیتس ظاهرا گلکسی زد فولد ۳ خود را به گلکسی زد فولد ۴ ارتقا داده است. بااینکه می‌توان استدلال کرد که این ارتقا به‌اندازه‌ی کافی چشمگیر نیست؛ اما این گوشی‌های تاشدنی از نظر طراحی و کیفیت ساخت کلی، بهبودهای عمده‌ای را به خود دیده‌اند؛ بنابراین، گامی خوب در آینده به‌حساب می‌آید.

به‌هرحال، این‌بار بیل گیتس گلکسی زد فولد ۴ را از لی‌جی یونگ، رئیس سامسونگ در کره جنوبی دریافت کرد.

بنیان‌گذار مایکروسافت با تمجید از گوشی هوشمند سامسونگ گفت:

طبیعتا من از Outlook و بسیاری از نرم‌افزارهای مایکروسافت روی آن استفاده می‌کنم. اندازه صفحه‌نمایش باعث می‌شود که من از تبلت استفاده نکنم؛ بلکه فقط گوشی و رایانه شخصی ویندوزی قابل حملم را به‌کار بگیرم.
– بیل گیتس

همچنین از گیتس پرسیده شد که آیا اطلاعی از برنامه‌های مایکروسافت برای سرفیس دوئو بعدی دارد یا خیر؛ اما متاسفانه آن‌طور که شایعات اعلام کرده‌اند، گیتس نتوانست تأیید کند که آیا این شرکت در حال کنار گذاشتن سبک طراحی دو نمایشگره برای سرفیس دوئو است یا خیر. او در ادامه فاش کرد که از سرفیس استودیو به عنوان دستگاه دسکتاپ خود استفاده می‌کند.

androidauthority

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس