اخبار جدید Minecraft برای به‌روزرسانی بزرگ 2024

150
0
اخبار جدید Minecraft

سال آینده 15 سال از Minecraft جشن گرفته می‌شود و Mojang توسعه‌دهنده متعلق به مایکروسافت با راه‌اندازی به‌روزرسانی 1.21 این نقطه عطف را جشن می‌گیرد، که مجموعه‌ای از چیزهای جدید را برای بازیکنان معرفی می‌کند، مانند یک آیتم جدید، یک هیولا جدید، جدید. سازه‌های زیرزمینی به‌طور تصادفی تولید می‌شوند و توانایی ساخت خودکار در هنگام فرود در اواسط سال 2024.

ویژگی‌های به‌روزرسانی در نمایشگاه Minecraft Live آخر هفته گذشته به اشتراک گذاشته شد و با Crafter، یک آیتم مجهز به رداستون که به بازیکنان اجازه می‌دهد به‌طور خودکار آیتم‌ها را بسازند، به اشتراک گذاشته شد. این Crafter جدید همچنین چند رابط کاربری جدید را معرفی خواهد کرد تا موضوعات فناوری redstone را آسان‌تر درک کند.

در مورد موارد جدید، به روز رسانی یک لامپ مسی جدید نیز اضافه می کند که نور ساطع می کند. این craftable جدید مانند سایر بلوک‌های مسی از اکسید شدن رنج می‌برد و نور آن با بدتر شدن اکسید شدن کم می‌شود و همچنین می‌توان آن را با تبر واکس زد و خراش داد.

برای کسانی که به اعماق زیرزمینی بازی می‌پردازند، با چندین ویژگی جدید مانند اتاق‌های آزمایشی تولید شده به‌طور تصادفی که نوید چالش‌های جدید را برای بازیکنان می‌دهد، و همچنین تخم‌گذاران آزمایشی که دشمنانی را برای مبارزه و غارت برای یافتن ایجاد می‌کنند و یک نسیم جدید بادگیر روبه‌رو خواهند شد. دشمن در نهایت، Minecraft Marketplace DLC جدیدی با مضمون جنگ ستارگان دریافت خواهد کرد که به بازیکنان اجازه می‌دهد از پاداوان به شوالیه جدی حرکت کنند.

این پخش همچنین جزئیات بیشتری را برای سایر بازی‌های Minecraft ارائه کرد، از جمله محتوای جدید برای Minecraft Legends در ماه اکتبر و دسامبر، DLC با تم سیاره زمین برای Minecraft Education، و وعده به‌روزرسانی‌ها و شگفتی‌های بیشتر تا پایان سال 2024 به عنوان بخشی از پانزدهمین بازی. سالگرد.

انبوهی از جزئیات محتوای جدید پس از “شورش” گسترده بازیکنان در پیش از Minecraft Live به وجود آمد، زیرا بازیکنان از طریق پوسترهای تبلیغاتی و یک طومار برای محتوای بیشتر در sandbox بقا تلاش می کردند. به نظر می‌رسد که این پخش بیشتر آن طرفداران را آرام کرده است، زیرا بسیاری از پاسخ‌ها در ساب ردیت بازی، مبهم یا جالب هستند، اگرچه هنوز چند پست نمکی در سرتاسر آن پخش شده است.

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس