معرفی 14 تا از بهترین بازی های Apple Watch

45
0
بازی های Apple Watch

اپل واچ ممکن است شبیه به محتمل ترین پلتفرم بازی به نظر نرسد، اما بسیاری از توسعه دهندگان از آن به خوبی استفاده کرده اند. از داستان های تعاملی گرفته تا بازی های فکری و بازی های کلاسیک، شگفت انگیز است که چقدر می توانید با خیره شدن به مچ دست خود لذت ببرید. در اینجا بهترین بازی های Apple Watch وجود دارد که به شما کمک می‌کند پازل‌ها را حل کنید، کاوش کنید، و موارد دیگر را تا مچ دست خود سرگرم کنید.

بازی های Apple Watch

جای تعجب نیست که این بازی ها در درجه اول برای دوره های کوتاه گیم پلی هدف قرار می گیرند. برخی از آنها به یک اپل واچ نیاز دارند، در حالی که می توانید برخی دیگر را هم در پوشیدنی و هم در آیفون بازی کنید. بیایید نگاهی به بهترین بازی های اپل واچ بیندازیم.

بازی Pocket Bandit 

بازی های Apple Watch
بازی های Apple Watch

Pocket Bandit یک ابزار هدر دهنده زمان است که از Digital Crown به خوبی استفاده می کند. در آن شما نقش یک دزد گاوصندوق را بر عهده می گیرید. بازی از بازخورد(فیدبک) لمسی استفاده می کند تا به شما اطلاع دهد که چه زمانی به شکستن کد نزدیک می شوید، در این مرحله روی صفحه ضربه می زنید و دوباره این کار را انجام می دهید.

اگر نمی‌خواهید گرفتار شوید، باید به سرعت شبانه‌روز کار کنید. همانطور که از سطحی به سطح دیگر حرکت می کنید، با تیر های (spikes) دشواری مواجه خواهید شد. اگر گرفتار شوید، برخی از دستاوردهای غیرقانونی خود را از دست خواهید داد، بنابراین اگر می‌خواهید یک امتیاز بالا جدید تعیین کنید، از مشکل دوری کنید.

Download: Pocket Bandit ($0.99)

بازی Trivia Crack

بازی های Apple Watch
بازی های Apple Watch

Trivia Crack نیازی به معرفی ندارد. درست مانند Trivial Pursuit، بازی سوالاتی را از طیف وسیعی از دسته بندی ها به سمت شما می اندازد که باید با استفاده از پاسخ های چند گزینه ای به آنها پاسخ دهید. Trivia Crack برای Apple Watch به سادگی اکشن را روی مچ دست شما قرار می دهد، بنابراین می توانید در هر مکان و در هر زمان بازی کنید.

چرخ را بچرخانید، سؤال را بخوانید و مستقیماً در Apple Watch خود پاسخ دهید.

Download: Trivia Crack (Free, in-app purchases available)

بازی Lifeline: Besides You in Time 

بازی های Apple Watch
بازی های Apple Watch

انتخاب‌هایی که انجام می‌دهید تعیین می‌کنند که Lifeline:Besides You in Time چگونه عمل خواهد کرد. در ادامه سری طولانی و پرطرفدار، می‌توانید ماجراجویی مبتنی بر متن را در آیفون یا آی‌پد خود شروع کنید و به اپل واچ بروید.

تمرکز بر فضانورد بدبخت تیلور که در طرف دیگر سیاهچاله گیر کرده است. کمک یا فقدان آن، داستان انشعاب را هدایت خواهد کرد. پس از تکمیل هر مسیر، می توانید دوباره شیرجه(dive) بزنید و ببینید اگر انتخاب دیگری داشته باشید چه اتفاقی می افتد.

Download: Lifeline: Besides You in Time ($3.99)

بازی Par 72 Golf Watch

بازی های Apple Watch
بازی های Apple Watch

لینک ها را در صفحه (بسیار) کوچک اپل واچ با Par 72 Golf Watch بزنید. این بازی تجربه ای بسیار طلایی مانند تی(Tee) را برای ساعت شما به ارمغان می آورد. شما می توانید یکی از سه دوره را انتخاب کنید-کوه، صحرا، یا کنار دریا.

برای ضربه زدن به توپ، تاج دیجیتال را بچرخانید. این یک روش شگفت انگیز سرگرم کننده برای بازی است. گرافیک روی صفحه تپه های سه بعدی، آب، تله های شنی، سبزه ها و موارد دیگر را نشان می دهد. همچنین نشانگرهای باد و فاصله وجود دارد.

در نسخه رایگان، می توانید در هر یک از سه دوره یک سوراخ بازی کنید. ارتقاء پولی کل بازی را باز می کند.

Download: Par 72 Golf Watch (Free, in-app purchases available)

بازی Twisty Color 

بازی های Apple Watch
بازی های Apple Watch

Twisty Color روش جالب دیگری را برای استفاده از Digital Crown معرفی می کند. بازی از شما می‌خواهد تا با چرخاندن چرخاننده تا حد امکان توپ‌ها را جمع‌آوری کنید تا با رنگ مربوطه مطابقت داشته باشد.

اگر ساده به نظر می رسد، به این دلیل است که اینطور است. این نشان می دهد که برای ایجاد یک بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور به مفهوم پیچیده ای نیاز ندارید. این عنوانی است که برای یک انفجار پنج دقیقه ای در حالی که منتظر قطار شماست، عالی است.

Download: Twisty Color ($0.99)

بازی Wrist Nebula

بازی های Apple Watch
بازی های Apple Watch

در بازی ماجراجویی جنگی Wrist Nebula به سمت ستاره ها بروید. شما سیارک‌ها، کشتی‌ها و رئیس‌های کهکشانی را با کشتی‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فرد نجات خواهید داد. برای آسان کردن بازی، می‌توانید با یک سیستم کشتی و ستاره تصادفی، مستقیماً شروع به کار کنید.

 

در حالت ماجراجویی، می‌توانید کشتی‌ای را که جمع‌آوری کرده‌اید انتخاب کنید و به سیستم ستاره‌ای که ترجیح می‌دهید سفر کنید. سپس مسیری را برای نبرد انتخاب خواهید کرد که هر کدام با دشمنان مختلفی همراه است. همچنین می‌توانید سطح دشواری را برای تجربه‌ای سخت‌تر تغییر دهید.

Download: Wrist Nebula ($0.99)

بازی Infinity Loop: Blueprints

بازی های Apple Watch
بازی های Apple Watch

هنگام اجرای Infinity Loop: Blueprints در اپل واچ، نیازی به نگرانی در مورد منحنی یادگیری نیست. در بازی پازل ساده و آرامش بخش، قطعات مختلف را با انتخاب روی صفحه با یک ضربه و سپس استفاده از Digital Crown می چرخانید. شما سعی خواهید کرد یک حلقه بی نهایت ایجاد کنید.

این بازی در آیفون یا آیپد شما نیز قابل اجرا است. در حالی که رایگان است، خرید درون برنامه ای می تواند بسته های پازل اضافی را باز کند.

Download: Infinity Loop: Blueprints (Free, in-app purchases available)

بازی Tiny Armies

بازی های Apple Watch
بازی های Apple Watch

Tiny Armies هم یک بازی اپل واچ و هم بازی آیفون است. نسخه پوشیدنی این امکان را به شما می‌دهد تا با کشیدن انگشت روی صفحه برای غلبه بر دشمنان، حرکت در دریاچه‌ها، و پیمودن کوه‌ها و جنگل‌ها، نبردهای حماسی (در صورت ساده‌سازی) را از مچ دست خود انجام دهید.

می توانید به صورت انفرادی بازی کنید یا از طریق iMessage بپرید (jump) تا دوستان خود را به چالش بکشید. این یک بازی تاکتیکی است که برای دوره‌های کوتاه گیم‌پلی عالی است و با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می‌شود.

Download: Tiny Armies ($0.99)

بازی A Tiny Game of Pong

بازی های Apple Watch
بازی های Apple Watch

چه کسی نمی خواهد روی مچ خود Pong بازی کند؟ Digital Crown را با این نسخه به اندازه مچ بازی کلاسیک اصلی بازی و کنسول به یک کنترلر پارویی دقیق تبدیل کنید.

در اینجا واقعا چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد: این پونگ است، روی مچ شما. به عنوان یک بازی مستقل در Apple Watch یا با عملکردهای اضافی آیفون جفت شده خود بازی کنید.

 

اگر به بازی های یکپارچه سازی با سیستم عامل بیشتری برای آیفون خود علاقه دارید، درباره این شبیه سازهای بازی ویدیویی که می توانید نصب کنید، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

Download: A Tiny Game of Pong ($1.99, in-app purchase available)

بازی Lateres

بازی های Apple Watch
بازی های Apple Watch

Lateres برای اپل واچ شما Breakout است. درست مانند Pong، Lateres به شما اجازه می دهد تا از Digital Crown برای کنترل پارو برای عملکرد دقیق آجر شکنی (brick-breaking)استفاده کنید. Lateres بر روی آیفون شما نیز کار می کند، که به شما دو راه برای بازی می دهد.

این بازی ارزش کمی دارد و 20 سطح ارائه می دهد.

Download: Lateres ($0.99)

بازی Tap Master

بازی های Apple Watch
بازی های Apple Watch

اگرچه فرضیه Tap Master ساده است، اما این یک بازی واقعا چالش برانگیز اپل واچ است که به خوبی از لمسی (haptics) دستگاه استفاده می کند.

در حالی که دایره بالای هدف قرار دارد، سعی می کنید در زمان مناسب ضربه بزنید. حلقه ها را ببندید و به امتیاز هدف برسید تا به مرحله بعدی بروید. در حالی که بازی آسان شروع می شود، به تدریج دشوارتر می شود. تمام سطوح را کامل کنید تا یک حالت بی پایان باز شود.

Download: Tap Master ($1.99)

بازی Rules!

بازی های Apple Watch
بازی های Apple Watch

تنها کاری که باید انجام دهید این است که قوانین را دنبال کنید تا در این گیج باهوش (brainy puzzler)برنده شوید. هنگام بازی در سطوح چالش برانگیز، حافظه، ادراک و حتی رفلکس های خود را آزمایش خواهید کرد.

پس از حل یک پازل، با در نظر گرفتن قانون پازل قبلی، به مرحله بعدی بروید. تمام تلاش خود را بکنید تا قوانین را در این تست سریع مغز حفظ کنید. بازی سه حالت ارائه می دهد. مبتدی، متخصص و بی زمان.

قوانین! یک چالش سرگرم کننده برای کاوش در ساعت اپل برای استراحت بعدی بین کلاس ها یا در دفتر است.

Download: Rules! ($2.99)

بازی Star Duster

بازی های Apple Watch
بازی های Apple Watch

بازی یکپارچه سازی با سیستم عامل Star Duster برای گیمرهای اپل واچ دو برابر زیباتر است. دو حالت بازی جداگانه برای انتخاب در بازی وجود دارد که از بازی های دستی اولیه مانند Game&Watch الهام می گیرد.

یک حالت بازی مبتنی بر سطح و دیگری مبتنی بر زندگی است. هر کدام چالش ها و سبک های گیم پلی متفاوتی را ارائه می دهند. دو سطح دشواری برای انتخاب وجود دارد. ظاهر بازی را با دو انتخاب پوستی تغییر دهید. و مطمئن شوید که AirPods خود را متصل کرده اید زیرا بازی دارای یک موسیقی متن سرگرم کننده نیز می باشد.

Download: Star Duster ($1.99)

بازی Brainess

بازی های Apple Watch
بازی های Apple Watch

برای یکی دیگر از چالش های جالب مغز روی مچ دست خود، نگاهی به Brainess بیندازید. از نظر حافظه، مهارت های ریاضی و توانایی های تطبیق آزمایش خواهید شد.

هفت بازی مختلف از جمله تاس، علائم، اعداد و رنگ ها برای انتخاب وجود دارد. هنگام رفتن به محل کار، مغز خود را در قطار تحریک کنید تا روز خود را با Brainess شروع کنید.

برای راه‌های بیشتر تمرین دادن به مغزتان، این برنامه‌های موبایلی عالی برای آموزش مغز را امتحان کنید.

از بازی های سرگرم کننده اپل واچ لذت ببرید

با تمام این تجربه‌های منحصربه‌فرد موجود برای پوشیدنی‌های اپل، فراموش می‌کنید که این ساعت نیز یک ساعت است. اما حتی با صفحه نمایش کوچک و گزینه های کنترل محدود، این بازی ها ثابت می کنند که می توانید با اپل واچ سرگرم شوید.

 

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس