5 بازی سولزلایک که در آینده‌ی نزدیک عرضه می‌شوند

80
0
5 بازی سولزلایک که در آینده‌ی نزدیک عرضه می‌شوند

با توجه به محبوبیت روز افزون زیرسبک سولزلایک سالانه شاهد بازی‌های مشابه فراوانی هستیم. در همین راستا ما بر آن شدیم تا فهرست 5 بازی سولزلایک که در آینده‌ی نزدیک عرضه می‌شوند را برای طرفداران آماده کنیم. در ادامه با اول نیوز همراه شوید.

پس از عرضه‌ی دیمون سولز در سال 2009 زیرسبک سولزلایک هنرصنعت بازی‌های ویدیویی را قبضه کرده است. از جهان خونین گرفته تا سختی طاقت فرسا و غولآخرهای عظیم، فرام سافتور فرمولی را خلق کرد که سازندگان زیادی مایل به تقلید از آن هستند.

البته که این سبک بازی پیش‌تر از مجموعه‌ی سولزبورن هم وجود داشته‌اند ولی فرام سافتور را می‌شود به نوعی باعث و بانی محبوبیت و پیشرفت آن دانست. در هر حال بازی‌های زیادی هستند که از این مجموعه الهام گرفته‌اند. عناوینی همچون Nioh، Salt and Sanctuary و حتی Star Wars Jedi Fallen Order. طرفداران این سبک بازی انتخاب‌های فراوان و متعددی داشته، دارند و خواهند داشت.

 

5 بازی سولزلایک که در آینده‌ی نزدیک عرضه می‌شوند

Lies of P

این بازی اقتباسی خونین از داستان فانتزی پینوکیو است. Lies of P چرخش مرگباری به داستان داده است و عروسک چوبی تبدیل به مبارزی خونخوار شده است. تریلرهای بازی خیلی هیجان‌انگیز بوده‌اند و نوید یک تجربه‌ی سولزلایک درجه یک را می‌دهند.

همان‌طور که از اسم بازی مشخص است، شخصیت اصلی پینوکیو می‌باشد. البته نسخه‌ی تاریک و وحشتناک پینوکیو را شاهد هستیم. او در راه تبدیل شدن به یک پسر بچه‌ی واقعی از هیچ کاری دریغ نمی‌کند. یک تجربه‌ی هک اند اسلش خونبار و فراموش نشدنی در انتظارتان است.

بازی Lies of P برای PC, PS5 و Xbox Series X/S در دست ساخت قرار دارد.

 

5 بازی سولزلایک که در آینده‌ی نزدیک عرضه می‌شوند

No Place For Bravery

بازی No Place For Bravery یک عنوان 2 بعدی جذاب از Glitch Factory است. شما نقش یک کهنه سرباز را بازی می‌کنید که سرزمین جنگ زده را در پی یافتن دخترش در می‌نوردد. این کهنه سرباز پسرخوانده‌ی علیلش به نام Phid را نیز در پشتش حمل می‌کند. صحنه‌ای مشابه Grogu از Mandalorian را تصور کنید.

این بازی منبع الهام خودش را سکیرو عنوان کرده است. در No Place For Bravery علاوه بر مهارت‌های بازی، اخلاقیات شما نیز به چالش کشیده می‌شود. شما در این اکشن-نقش‌آفرینی انتخاب‌های فراوانی در اختیار دارید. جالب خواهد بود که بیش‌تر در خصوص گیم پلی این بازی اطلاعات به دست آوریم. با توجه به تاریخ عرضه‌ی بازی، احتمالاً به‌زودی شاهد تریلرهای جدید آن باشیم.

بازی No Place For Bravery در سه ماهه‌ی سوم 2022 برای Nintendo Switch و PC عرضه خواهد شد.

 

5 بازی سولزلایک که در آینده‌ی نزدیک عرضه می‌شوند

Another Crab’s Treasure

شاید این بازی به مانند سایر بازی‌های سولزلایک فضاسازی تاریک و خونینی نداشته باشد. Another Crab’s Treasure در خلال نمایش اخیر Nintendo Indie World Showcase معرفی شد. شما در این بازی کنترل خرچنگ گوشه گیری به نام Kril را بر عهده خواهید داشت. خرچنگ کوچک باید در جهان رنگارنگ اما فاسد زیر دریا با دشمنان عظیم الجثه مبارزه کند تا پوسته‌ی (صدف) دزدیده شده‌ی خود را بازپس گیری کند.

علاوه بر مبارزه با دشمنان برای پس گرفتن پوسته، Kril باید راز آلودگی اقیانوس را نیز برملا و برطرف کند. شما باید در میان جلبک‌ها و غارهای اعماق دریا وسایلی پیدا کنید تا شما را در ادامه‌ی راه یاری رسانند.

بازی Another Crab’s Treasure قرار است سال 2023 برای Nintendo Switch و PC عرضه شود.

 

Flintlock: Siege of Dawn

Flintlock: Siege of Dawn

در جهانی که جنگ و هرج و مرج همه جا را فرا گرفته است، Flintlock: Siege of Dawn شما را به یک منطقه‌ی صحرایی می‌برند. سازندگان بازی تحسين‌ شده‌ی Ashen یعنی A44 Games یک بازی نقش‌آفرینی جهان‌باز با عناصر سولزلایک دیگر برای ما تدارک دیده‌اند.

شخصیت اصلی بازی Flintlock: Siege of Dawn زنی تبر، تفنگ و جادو به دست به نام Nor است. او در پی یافتن سرنوشت بشریت است. همراه Nor شخصیتی روباه مانند به نام Enki است که او هم قدرت‌های جادویی دارد. کاربران گیم پس می‌توانند این بازی را در روز عرضه تجربه کنند.

بازی Flintlock: Siege of Dawn در ادامه‌ی 2022 برای PC, PS4, PS5, Xbox One و Xbox Series X|S عرضه خواهد شد.

 

بازی سولزلایک

Thymesia

بازی Thymesia ماحصل استودیوی انگلیسی Team17 است. سازندگان قول یک تجربه‌ی جذاب و چالش‌برانگیز را داده‌اند. داستان در یک امپراطوری جریان دارد که آزمایشات شیمی منجر به خلق هیولاهای دهشتناک شده‌اند. شما نقش Corvus را خواهید داشت و باید با لباس و تجهیزات ضد طاعون با هیولاهای بازی دست و پنجه نرم کنید. همچنین به قابلیت‌های جادویی نیز دسترسی دارید.

دموی بازی چند هفته پیش روی استیم قرار گرفت. اگر بازی نهایی به اندازه‌ی تعریف‌هایی که از نسخه‌ی آزمایشی می‌شود شگفت‌انگیز باشد، بدون شک با یک سولزلایک درجه یک طرف خواهیم بود. تنها چند ماه با عرضه‌ی نسخه‌ی کامل بازی فاصله داریم.

بازی Thymesia قرار است در تاریخ 9 آگوست برای PC, PS5 و Xbox Series X|S عرضه شود.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ فهرست 5 بازی سولزلایک که در آینده‌ی نزدیک عرضه می‌شوند را چطور ارزیابی می‌کنید؟ منتظر عرضه‌ی کدام‌ یک هستید؟ بازی دیگری را به این فهرست اضافه می‌کنید؟ لطفاً نظرات خودتان را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس