بازماندگان خون آشام را به صورت رایگان بازی کنید

158
0
بازی Vampire Survivors

Vampire Survivors جدیدترین بازی Steam Early Access است. این بازی معمولی و در عین حال فوق العاده است. شما می‌توانید این بازی را به صورت رایگان در مرورگر خود امتحان کنید. اگر نسخه کامل را می‌خواهید، فقط باید 3 دلار در Steam هزینه کنید.

بازی Vampire Survivors چیست؟

Vampire Survivors خود را یک بازی بقا در زمان با گیم پلی مینیمال و عناصر سرکش توصیف می‌کند. از نظر گیم پلی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که شخصیت خود را در یک میدان بزرگ حرکت دهید در حالی که حملات غیرفعال، دشمنان را از بین می‌برند. دشمنان جواهرات رنگی را رها می‌کنند، شما باید آن ها بردارید تا شخصیت خود را ارتقا دهید.

هر بار که سطح خود را بالا می‌برید، می‌توانید ارتقای جدیدی را انتخاب کنید یا یکی از ارتقاهای قدیمی‌خود را بهبود بخشید. مبارزه کاملاً غیرفعال است، به این معنی که زمان حرکت شخصیت شما مهمترین چیز در اینجا است. هرچه بیشتر زنده بمانید، قدرتمندتر خواهید شد و قفل ارتقاهایی را باز خواهید کرد که می‌توانید در اجرای بعدی خود استفاده کنید.

این جایی است که “روگلیت- roguelite” وارد می‌شود. در یک بازی «روگول ‌مانند- roguelike» هر بار که می‌میرید، باید از ابتدا شروع می‌کنید. اما فرمول روگلیت تنظیم‌شده باعث می‌شود تا حدی پیشرفت داشته باشید. در Vampire Survivors این پیشرفت به شکل باز کردن توانایی‌های جدید برای اجراهای آینده است.

این بازی ظاهر و احساس قدیمی دارد و تعادل مناسبی بین یک تجربه معمولی در بازی و یک تجربه متفاوت را برقرار می‌کند. خبر خوب این است که شما می‌توانید آن را به صورت رایگان امتحان کنید.

بازی Vampire Survivors را در مرورگر خود بازی کنید

بازی Vampire Survivors را در مرورگر خود بازی کنید
بازی Vampire Survivors را در مرورگر خود بازی کنید

می‌توانید Vampire Survivors را در مرورگر خود در itch.io بازی کنید. ما بازی را با استفاده از آخرین نسخه‌های کروم، فایرفاکس وEdge  بدون مشکل امتحان کردیم، اما نتوانستیم بازی را در هیچ نسخه‌ای از سافاری (موبایل یا غیره) اجرا کنیم. به شرط داشتن مرورگر مناسب، بازی باید روی ویندوز، مک، لینوکس و حتی کروم بوک کار کند.

برای اجرای بازی نیازی به حساب کاربری itch.io ندارید، اما در صورت ثبت نام می‌توانید نسخه وب را برای دسترسی آسان بعداً به مجموعه خود اضافه کنید.

با وجود اینکه این یک بازی مرورگر است، این نسخه از Vampire Survivors به ​​شما امکان می‌دهد پیشرفتی را که بین اجراها انجام می‌دهید، ذخیره کنید تا بتوانید بدون از دست دادن پیشرفت خود، یک پنجره جدید باز کنید (فقط مطمئن شوید که هر بار از یک مرورگر استفاده کنید).

می‌توانید این نسخه از بازی را با استفاده از صفحه‌کلید (کلیدهای جهت‌نما)، موس (کلیک کنید و بکشید)، کنترل‌کننده سیمی‌یا بلوتوث، و اگر دستگاهتان دارای صفحه‌نمایش لمسی است، بازی کنید.

اگر کنجکاو هستید، می‌توانید روی لینک “اطلاعات بیشتر” در فهرست itch.io بازی کلیک کنید تا ببینید آخرین به‌روزرسانی چه زمانی اعمال شده است.

محدودیت‌هایی برای نسخه مرورگر وجود دارد، به طوری که توسعه‌دهنده آن را بیشتر شبیه یک نسخه نمایشی می‌داند تا یک نسخه کامل. با توجه به گفته های توسعه دهنده برنامه در حال حاضر بیشتر از این امکان پذیر نیست. توسعه دهنده گفته است که به دنبال راه هایی برای انتقال فایل های ذخیره شده بین نسخه مرورگر و نسخه پولی ویندوز خواهد بود.

بازی Vampire Survivors را در مرورگر خود بازی کنید
بازی Vampire Survivors را در مرورگر خود بازی کنید

می‌توانید این بازی را از Steam بخرید

اگر واقعاً بازی را دوست دارید، می‌توانید Vampire Survivors را با قیمت 2.99 دلار در Steam خریداری کنید (این قیمت ممکن است در آینده تغییر کند.) این نسخه ویندوز دارای ویژگی‌های بیشتری است و به‌روزرسانی‌های منظم محتوایی را دریافت می‌کند. از آنجایی که بخشی از برنامه Steam Early Access است، پس از انتشار در آینده، نسخه کامل بازی نهایی را دریافت خواهید کرد.

توسعه‌دهنده اعلام کرده است که فقط نسخه Steam به‌روزرسانی‌های منظم محتوایی را دریافت می‌کند، در حالی که نسخه وب روی Itch تقریباً شبیه یک نسخه نمایشی است.

موفقیت Vampire Survivors

Vampire Survivors یک تجربه بازی معمولی و در عین حال سرگرم کننده است و در حال حاضر سر و صدای زیادی را در Steam و مطبوعات مرتبط با بازی ایجاد کرده است. این اولین بازی سال 2022 است که از موفقیت خود (درست مانند  Valheimدر سال 2021) لذت می‌برد.

5/5 - (8 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس