5 راه برای لذت بردن بیشتر از نینتندو سوییچ: بهینه سازی نینتندو سوییچ

79
0
بهینه سازی نینتندو سوییچ

ما در این مقاله چند نکته برای تبدیل نینتندو سوییچ شما از خوب به عالی ارائه داده ایم. بیایید شروع کنیم. نینتندو سوییچ یک کنسول باور نکردنی است که ویژگی های شگفت انگیز زیادی دارد. اما آیا راهی وجود دارد که بتوانید بهینه سازی نینتندو سوییچ را انجام دهید؟ بله وجود دارد! با چند ترفند متفاوت و کاربردی، می توانید بهینه سازی نینتندو سوییچ را انجام دهید.

با این نکات مفید، کنسول خود را راحت تر کنید و سرعت دانلود، عمر باتری، فضای ذخیره سازی و عملکرد آنلاین آن را بهبود بخشید.

1. گزینه های کنترل کننده دستی خود را جست و جو کنید

Nintendo Switch Joy-Cons عالی هستند، اما ممکن است بعد از مدتی باعث کمی ناراحت شوند. اگر ساعت ‌ها با دست بازی کرده باشید، با بی‌حس شدن انگشتان، صورتی شدن یا گرفتگی دست‌ هایتان خیلی آشنا خواهید بود.

خوشبختانه، گزینه های بیشتری برای بهبود طول عمر جلسات بازی دستی شما بدون نیاز به کنار گذاشتن کنترلر وجود دارد. در اینجا سه ​​گزینه برای شما آورده شده است.

Satisfye ZenGrip Pro

Satisfye ZenGrip Pro
Satisfye ZenGrip Pro

Satisfye ZenGrip Pro (تصویر بالا) روی پشت نینتندو سوییچ شما قرار می‌گیرد و دسته‌هایی را به Joy-Cons معمولاً مسطح اضافه می‌کند. این امر باعث می ‌شود سوئیچ نینتندو شما بیشتر شبیه به یک کنترلر معمولی باشد که نگهداری آن را برای مدت طولانی برایتان راحت‌تر می‌کند.

Satisfye ZenGrip Pro عالی است زیرا به شما امکان می دهد تا به راحتی بازی کنید و در عین حال تمام ویژگی های انحصاری Joy-Con مانند پشتیبانی از NFC و کنترل های حرکتی را نیز حفظ کنید.

Hori Split Pad Pro

Hori Split Pad Pro
Hori Split Pad Pro

Hori Split Pad Pro (تصویر بالا) یک گزینه عالی است اگر به دنبال یک کنترلر شخص ثالث برای سوییچ خود هستید. Hori Split Pad Pro دارای دستگیره‌ های داخلی است که احساس می‌کنید هنگام بازی در حالت دستی از کنترلر Nintendo Switch Pro استفاده می‌کنید. دکمه‌ ها و جوی استیک‌ ها نیز بزرگ‌ تر هستند، بنابراین اگر دست ‌های شما بیشتر در سمت بزرگ ‌تر باشد، سیستم به خوبی روی آن می‌نشیند

Hori Split Pad Pro برخی از ویژگی‌ های کلیدی را که در Joy-Cons نینتندو خواهید یافت، مانند پشتیبانی از NFC، حرکت و رامبل HD را از دست داده است. اما برای برخی، درواقع این یک قربانی کوچک برای راحتی بیشتر است.

فیکسچر S1 Mount

فیکسچر S1 Mount
فیکسچر S1 Mount

کنترلر Nintendo Switch Pro کنترلر انتخابی بسیاری از افراد است. اگر شبیه شما به نظر می رسد، پس Fixture S1 Mount (تصویر بالا) یک گزینه عالی است. این به شما امکان می دهد از کنترلر Nintendo Pro هنگام بازی دستی استفاده کنید.

پایه Fixture S1 مانند یک گیره بازی موبایلی عمل می کند و در حالی که صفحه نمایش را بالای آن آویزان می کند، روی کنترلر شما می چسبد. به این ترتیب، می توانید بدون نیاز به نگه داشتن سوئیچ روی سطح دیگری، به صورت دستی بازی کنید.

2.بهینه سازی نینتندو سوییچ: سرعت دانلود سوییچ خود را بهبود بخشید

می‌توانید با تغییر چند تنظیمات ساده، سرعت دانلود نینتندو سوییچ خود را افزایش دهید:

  • به تنظیمات سوئیچ خود بروید.
  • از آنجا روی تنظیمات اینترنت کلیک کنید.
  • شبکه مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس تغییر تنظیمات را انتخاب کنید.
  • به بخش با عنوان MTU Value بروید. به طور پیش فرض این مقدار 1400 خواهد بود. این مقدار را به 1500 تغییر دهید.

MTU مخفف حداکثر واحد انتقال است. با افزایش این مقدار، شما اجازه می‌دهید تا داده‌ های بیشتری را به ‌طور هم‌ زمان بر روی سیستم خود دانلود کنید. در نتیجه، دانلود های شما با سرعت بسیار بیشتری تکمیل می شوند.

3. فضای ذخیره سازی و حافظه سوییچ خود را افزایش دهید

فضای ذخیره سازی و حافظه سوییچ خود را افزایش دهید
فضای ذخیره سازی و حافظه سوییچ خود را افزایش دهید

Nintendo Switch اصلی و Nintendo Switch Lite دارای 32 گیگابایت فضای رایگان برای دانلود هستند. Nintendo Switch OLED فضای ذخیره سازی را بهبود بخشیده است و 64 گیگابایت فضای موجود در سیستم را در اختیار شما قرار می دهد.

این ممکن است زیاد به نظر برسد. اما برخی از بازی‌ ها می ‌توانند بسیار بزرگ باشند و فضای ذخیره ‌سازی موجود شما را به سرعت مصرف کنند. به عنوان مثال، بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای دانلود در سیستم به 31.5 گیگابایت فضا نیاز دارد. برای یک Switch یا Switch Lite اصلی، این تنها بازی است که برای آن جا خواهید داشت.

خرید فیزیکی بازی ها راهی عالی برای حل این مشکل است، زیرا بیشتر بازی به جای خود سیستم روی کارتریج وجود دارد. اما اگر بازی ‌های خود را عمدتاً از eShop دانلود می‌کنید، ممکن است با مشکلاتی در مورد میزان فضای ذخیره‌ سازی موجود در نینتندو سوییچ خود مواجه شوید. تصمیم گیری در مورد خرید بازی های فیزیکی یا دیجیتالی سوییچ می تواند مشکل باشد. چندین گزینه برای مشخص کردن وزن وجود دارد تا ببینید چه چیزی می تواند برای شما مناسب باشد.

فضای ذخیره سازی و حافظه سوییچ خود را افزایش دهید
فضای ذخیره سازی و حافظه سوییچ خود را افزایش دهید

برای بهبود میزان فضای ذخیره‌ سازی موجود در نینتندو سوییچ، می‌توانید کارت microSD را جداگانه خریداری کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کارت microSD را در سوئیچ خود قرار دهید و آن حافظه در سیستم شما در دسترس خواهد بود. اسلات کارت microSD در پشت پایه قرار دارد.

بزرگترین کارت میکرو اس دی که می توانید برای نینتندو سوییچ خود خریداری کنید، 1 ترابایت است. جالب است بدانید با این مقدار فضا، برای مدت طولانی نگران ذخیره سازی روی نینتندو سوییچ خود نخواهید بود.

اگر به دنبال جایگزین ارزان‌تری هستید، از کارت‌های SD برند نینتندو دوری کنید. آنها نسبت به سایر کارت های microSD موجود در بازار گران تر هستند.

انواع مختلفی از کارت های SD در بازار وجود دارد و همه آنها با نینتندو سوییچ سازگار نیستند. برای جلوگیری از خرید کارت نامناسب برای سوییچ، مطمئن شوید که از microSD، microSDHC یا microSDXC برای این امر استفاده می‌کنید.

هنگام خرید کارت SD باید موارد زیادی را در نظر بگیرید و اطمینان حاصل کنید که کارت مناسب خود را خریداری کرده اید. آنها اغلب نسبتاً گران هستند، بنابراین شما نمی خواهید نوع اشتباهی را انتخاب کنید.

4. عمر باتری سوئیچ خود را به حداکثر برسانید

باتری نینتندو سوییچ بسته به بازی‌ هایی که بازی می‌کنید، حدود پنج تا شش ساعت عمر باتری دارد. و زمانی که سرگرم می‌شوید زمان سریع تر می‌گذرد، بنابراین ممکن است بخواهید قبل از نیاز به شارژ مجدد، مدت زمانی را که می‌توانید روی سوئیچ خود بازی کنید، به حداکثر برسانید.

برای بهبود عمر باتری سوئیچ، می‌توانید حالت هواپیما را فعال کنید. این گزینه را در تنظیمات پیدا خواهید کرد. حالت هواپیما سیگنال ‌هایی مانند وای‌ فای را از عملکرد مداوم در پس‌ زمینه و گرفتن انرژی از سوییچ شما باز می دارد.

وقتی Nintendo Switch شما در حالت هواپیما است، نمی‌توانید بازی ‌هایی را که نیاز به اتصال به اینترنت دارند، بازی کنید. اما اگر سوئیچ خود را در یک سفر جاده‌ای طولانی یا چیزی شبیه به آن می‌برید، این یک راه عالی برای افزایش عمر باتری آن است.

5. قابلیت های بازی آنلاین سوییچ خود را بهبود بخشید

قابلیت های بازی آنلاین سوییچ خود را بهبود بخشید
قابلیت های بازی آنلاین سوییچ خود را بهبود بخشید

هنگام انجام بازی های رقابتی آنلاین، اتصال LAN سیمی بهترین راه برای اطمینان از دریافت قوی ترین و سریع ترین اتصال اینترنتی ممکن است.

داک OLED نینتندو سوییچ دارای یک درگاه اترنت است، اما داک سوئیچ اصلی آن لوکس را ندارد. با این حال، چند راه برای اطمینان از بهترین تجربه بازی آنلاین ممکن برای شما وجود دارد.

می‌توانید یک داک OLED نینتندو سوییچ را جداگانه بدون نیاز به خرید سوئیچ کاملاً جدید خریداری کنید. به این ترتیب، می‌توانید با استفاده از سوئیچ نینتندو اصلی خود، از پورت Switch OLED LAN استفاده کامل کنید.

اگر به دنبال گزینه ارزان‌تری هستید، می‌توانید یک کانکتور USB LAN برای استفاده با داک سوئیچ اصلی خود خریداری کنید. کانکتور USB LAN به درگاه USB در داک سوئیچ شما وصل می شود و به شما این امکان را می دهد که سپس یک کابل LAN را به دانگل وصل کنید. این یک راه عالی برای ارائه یک اتصال سیمی به اینترنت بدون هزینه بیش از 100 دلار برای یک محصول جدید است.

استفاده از اتصال اترنت یک راه عالی برای تقویت خود نسبت به رقبایتان است. اما همه کابل های اترنت به صورت یکسان ایجاد نمی شوند! انتخاب بهترین کابل اترنت می تواند تفاوت بین برد یا باخت را برای شما ایجاد کند.

از تجربه Nintendo Switch بهبود یافته خود لذت ببرید

Nintendo Switch یک سیستم باورنکردنی و خلاقانه است، اما همانطور که می دانید هیچ چیز کامل نیست. نکات گفته شده در این مقاله باید به شما این امکان را بدهد که از بازی در سوئیچ خود لذت بیشتری ببرید.

ما به سختی سطح روش ‌های نوآورانه را برای بهبود روند سوئیچ شما بررسی و گردآوری کرده ایم. پیشنهاد ما این است که از این نکات و نکات دیگر برای کمک به ارتقای بازی Nintendo Switch خود استفاده کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس